Kuinka moni palstan anonyymeistä vakioruikuttajista aikoo lähteä ehdolle? Puolueet keräävät täydellä tohinalla ehdokkaita joten nimi vain listaan ja menestys on taattu, kunhan kertoo samat ajatukset omalla nimellään kampanjassaan mitä täällä itkee!
Kunnallisvaaliehdokkaaksi
14
733
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtisin mutta tehtiin jo se sukupuolenvaihdos niin hupirumpua paukuttaa nyt nuoriso. Itse järkevä vaikuttaminen ei sitten onnistu. Voi hyvää päivää.
- Anonyymi
Soini ennustaa, että kuntavaaleissa perussuomalaisten kannatus romahtaa.
– Kansanedustajat suorastaan pakenevat aluevaaliehdokkuuksista ja moni jättää myös kuntavaalit väliin. Perussuomalaiset tulee olemaan näiden vaalien suurin häviäjä. Tämä on selvää jo nyt, Soini laukoo. - Anonyymi
Tällä palstalla tuskin on vaali ehdokkaita. Sekopäisiä MT potilaita kylläkin.
- Anonyymi
Minä lähden ehdolle ja voitan vaalit ihan varmasti olen ehdolla PeruS laisten listoilla ja eräs vaalilupauksistani on se että saadaan nuorille säännölliset kotiintulo ajat mikäli heidän vanhempansa eivät asiaa kykene hoitamaan,se on rakkautta ja huolenpitoa yhdessä sekä vastuun kantamista.myös teiden kunto täällä kannuksessa on huolen aiheena se asia täytyy saada kuntoon turvallisuus ennenkaikkea eli safe the first turvallisuus ensin.
- Anonyymi
Ei hiton tollo.... se on Safety first...
No näkee faijerimiehen älynlahjat - Anonyymi
Hei
Yleisövihjeen vuoksi piti tulla kattomaan et mitä täällä kirjoitellaan.
2vuotta sitte otin facessa puheeksi sun mopopoikajutut.
Nyt täällä jotku mopojonnet trollaa sua ja sä vihoissas vedät mua näihin juttuihin.
Joten voitko antaa olla. Kuka ikinä oletkin.
Ja aina voit tulla henkilökohtaisesti puhumaan jos jotain epäselvää on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Yleisövihjeen vuoksi piti tulla kattomaan et mitä täällä kirjoitellaan.
2vuotta sitte otin facessa puheeksi sun mopopoikajutut.
Nyt täällä jotku mopojonnet trollaa sua ja sä vihoissas vedät mua näihin juttuihin.
Joten voitko antaa olla. Kuka ikinä oletkin.
Ja aina voit tulla henkilökohtaisesti puhumaan jos jotain epäselvää onanteeksi vain mutta minun on ihan pakottava tarve ottaa tähänkin asiaan kantaa,nimittäin olen ajatellut siis todellakin ehdolle pästyäni ottaa kantaa nuorten etenkin sellaisten nuorten kotiituloaikoihin jotka aiheuttavat kylillä järjestyshäiriöitä,kysehän on yleisestä turvallisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi vain mutta minun on ihan pakottava tarve ottaa tähänkin asiaan kantaa,nimittäin olen ajatellut siis todellakin ehdolle pästyäni ottaa kantaa nuorten etenkin sellaisten nuorten kotiituloaikoihin jotka aiheuttavat kylillä järjestyshäiriöitä,kysehän on yleisestä turvallisuudesta.
Ei se ole valtuusto asia. Vanhempain yhdistyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole valtuusto asia. Vanhempain yhdistyksen.
Ei vaan vanhempien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vanhempien.
miksi ei täällä kannuksessa lasten ja nuorten vanhemmat puutu asiaan?
- Anonyymi
Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä vähävaraisia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Naapurisi saattaa olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Kun asiasta heidän kanssa keskustelee, ryhtyvät he vihaisena lausumaan näitä mantrojaan. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä vähävaraisia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Naapurisi saattaa olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Kun asiasta heidän kanssa keskustelee, ryhtyvät he vihaisena lausumaan näitä mantrojaan. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.
Hah haaa 😁😁😁 Sekopäistä kirjoitusta, Perussuomalaiset nostaneet kannatusta. Ollaan ylpeitä heistä. Kateelliset Keskusta äänestäjät itkee täällä puolueen hiipumista 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuihtuva kepu siellä korisee viimesiä henkosiaan🤭
- Anonyymi
Jos haluaa oikeasti asioihin vaikuttaa niin pitäähän sitä yrittää. Vanhat matriarkat vaan saisi vaan siirtyä sivuun ja antaisi nuorten vaikuttaa ja elävöittää kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296