Ei mene kaupaksi noita näkee tosiharvoin missään. Mistä johtuu?
Uusi CHR epäonnistuu myynnissä!
54
723
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on Traficomin tilaston mukaan myyty tänä vuonna peräti 1.137 autoa. On aivan tilaston kärkipäässä.
Miksi kirjoittelet tuollaisia?- Anonyymi
Ei näy missään ja nettiautossa aina samat vaan myynnissä.
- Anonyymi
Mutta rekisteröinnit ovat hiipuneet selvästi parin viime kuukauden aikana, käytännössä pudonneet kolmasosaan ensiesittelyn jälkeisistä kuukausista.
Syy löytyy Rav4:n päivitetyistä hinnoista. Malliversiosta vähän riippuen Rav4:n saa melkein samalla hinnalla, ja se on kuitenkin selvästi tilavampi, ja muutenkin kokonaisuutena (omasta mielestäni) parempi auto. - Anonyymi
Heh, maahantuoja hehkutti viime vuoden lopulla että v.2024 CHR menee kilpiin 2000 autoa no eipäs menekkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rekisteröinnit ovat hiipuneet selvästi parin viime kuukauden aikana, käytännössä pudonneet kolmasosaan ensiesittelyn jälkeisistä kuukausista.
Syy löytyy Rav4:n päivitetyistä hinnoista. Malliversiosta vähän riippuen Rav4:n saa melkein samalla hinnalla, ja se on kuitenkin selvästi tilavampi, ja muutenkin kokonaisuutena (omasta mielestäni) parempi auto.Ravi on jo vanha malli ja aika ajanut ohi.
- Anonyymi
Se että niitä näkyy tosi harvoin johtuu siitä, että ne ei mene kaupaksi.
- Anonyymi
Viat, käynnistysongelmat, ruma ja ylihintainen.
- Anonyymi
Onkohan nyt kuitenkin niin että kateus on se suurin ongelma kun Toyota klpaa niin paljon muita paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan nyt kuitenkin niin että kateus on se suurin ongelma kun Toyota klpaa niin paljon muita paremmin?
Tässä on yksi iso ongelma Toyotan sille kelpaamiselle.
Hyvä itäkippo ja huono Toyota kilpailee ostajista.
https://www.kianewscenter.com/news/all/kia-ev3-wins-best-value-category-at-the-2024-golden-steering-wheel-awards/s/371e9b4b-695d-428f-abdd-141697e2f065
- Anonyymi
Ei niitä näe kuin Kehä 3 sisäpuolella, ei matka-ajoon.
- Anonyymi
Pitää olla kuuro jos huolii Toyotan moottoritie nopeuksilla ajamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla kuuro jos huolii Toyotan moottoritie nopeuksilla ajamiseen.
Mikä siinkin on että, aika paljon noita " kuuroja" on meillä ja maailmassa. Paljon enemmän kuin yhdelläkään muulla merkillä ajavia? Ei se moottoritie taida olla se tärkein asia autoa valittaessa. Auto valitaan käyttötarkoitukseen. Aika harvalla taitaa se moottoritie ja ne nopeudet olla päällimmäisenä. Minulla ainakin luotettavuus, kestävyys, taloudellisuus. helppokäyttöisyys ja arvon säilyminen ovat etusijalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla kuuro jos huolii Toyotan moottoritie nopeuksilla ajamiseen.
Toyotat ovat luokkansa hiljaisempia autoja. Ero on valtava melussa Skodaan verrattuna. Skoda Octavian koeajon otsikko oli: MELUAVA KANSANAUTO IDÄSTÄ. Noita melupesiä vieläkin jotkut ostaa. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita. Se on kestävä, viaton ja pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Lisäksi se on mukava ja huippu hyvä ajettavuudeltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinkin on että, aika paljon noita " kuuroja" on meillä ja maailmassa. Paljon enemmän kuin yhdelläkään muulla merkillä ajavia? Ei se moottoritie taida olla se tärkein asia autoa valittaessa. Auto valitaan käyttötarkoitukseen. Aika harvalla taitaa se moottoritie ja ne nopeudet olla päällimmäisenä. Minulla ainakin luotettavuus, kestävyys, taloudellisuus. helppokäyttöisyys ja arvon säilyminen ovat etusijalla.
Menepäs joskus heti aamusta katsomaan mistä ja paljonko niitä autoja ja minkä merkkisiä tulee Kehä 1:lle ja Kehä 3:lle motareita pitkin. Eikö ole tarvetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat luokkansa hiljaisempia autoja. Ero on valtava melussa Skodaan verrattuna. Skoda Octavian koeajon otsikko oli: MELUAVA KANSANAUTO IDÄSTÄ. Noita melupesiä vieläkin jotkut ostaa. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita. Se on kestävä, viaton ja pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Lisäksi se on mukava ja huippu hyvä ajettavuudeltaan.
Tero se jaksaa jauhaa ikivanhaa juttua esisarjan auton melusta. Kerro yksikin vertailu, jossa Toyota on voittanut Skodan melussa tuon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat luokkansa hiljaisempia autoja. Ero on valtava melussa Skodaan verrattuna. Skoda Octavian koeajon otsikko oli: MELUAVA KANSANAUTO IDÄSTÄ. Noita melupesiä vieläkin jotkut ostaa. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita. Se on kestävä, viaton ja pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Lisäksi se on mukava ja huippu hyvä ajettavuudeltaan.
Kotipihaan miniakku tyhjänä seisomaan jäänyt Toyota on aika hiljainen mutta sen kuski ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinkin on että, aika paljon noita " kuuroja" on meillä ja maailmassa. Paljon enemmän kuin yhdelläkään muulla merkillä ajavia? Ei se moottoritie taida olla se tärkein asia autoa valittaessa. Auto valitaan käyttötarkoitukseen. Aika harvalla taitaa se moottoritie ja ne nopeudet olla päällimmäisenä. Minulla ainakin luotettavuus, kestävyys, taloudellisuus. helppokäyttöisyys ja arvon säilyminen ovat etusijalla.
Eihän melu pikku taajamapyörittelyssä haittaakaan, mutta sitten eri asia jos tulee 200-300 km reissuja ajettavaksi. Mutta kun auto tulee oikeasti käyttöön, eli pidempään ajoon niin harva sitä Toyotaa silloin valitseekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat luokkansa hiljaisempia autoja. Ero on valtava melussa Skodaan verrattuna. Skoda Octavian koeajon otsikko oli: MELUAVA KANSANAUTO IDÄSTÄ. Noita melupesiä vieläkin jotkut ostaa. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita. Se on kestävä, viaton ja pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Lisäksi se on mukava ja huippu hyvä ajettavuudeltaan.
Toinen chr menossa, ei valopolttimoa ole tarvinnu vaihtaa. Eka kertaa nasta renkaat tällä vuosituhannella alla uudessa, tuli liikkeestä vahingossa alle. Melu on aivan normaali. Tien pinnan tasaisuus vaikuttaa, nouskaa urista ylös, niin ääni hiljenee. Kannattaa välttää halpis renkaita, kunnon renkaat alle. Chr, stä vielä, eihän se mikään perheauto ole, mutta kahdelle ihmiselle hyvin käteen sopiva luotettava kulkupeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen chr menossa, ei valopolttimoa ole tarvinnu vaihtaa. Eka kertaa nasta renkaat tällä vuosituhannella alla uudessa, tuli liikkeestä vahingossa alle. Melu on aivan normaali. Tien pinnan tasaisuus vaikuttaa, nouskaa urista ylös, niin ääni hiljenee. Kannattaa välttää halpis renkaita, kunnon renkaat alle. Chr, stä vielä, eihän se mikään perheauto ole, mutta kahdelle ihmiselle hyvin käteen sopiva luotettava kulkupeli.
Kaikkeen tottuu, myös meluun. Kannattaa välillä käydä kokeilemassa myös muitakin autoja. Jos senkään jälkeen Toyotan melutaso ei häiritse niin sittenhän asia on ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero se jaksaa jauhaa ikivanhaa juttua esisarjan auton melusta. Kerro yksikin vertailu, jossa Toyota on voittanut Skodan melussa tuon jälkeen.
Toyotahan voittaa aina, nimittäin melun määrässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahan voittaa aina, nimittäin melun määrässä.
Melun määrässä toyota ei ole voittaja. Se on Skoda Octavia, sillä se on mitattu kautta aikojen meluisammaksi autoksi Koeajon otsikkokin oli: Meluava kansanauto idästä. Toyotat ovat meskivertoa hiljaisempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän melu pikku taajamapyörittelyssä haittaakaan, mutta sitten eri asia jos tulee 200-300 km reissuja ajettavaksi. Mutta kun auto tulee oikeasti käyttöön, eli pidempään ajoon niin harva sitä Toyotaa silloin valitseekaan.
Useimmat valitsee Toyotan mikäli on paljon pitkien matkojen ajoa. Muun merkkisillä ei välttämättä pääse perille, mutta Toyotalla vuoren varmasti. Ne on tehty ikuisesti kestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat valitsee Toyotan mikäli on paljon pitkien matkojen ajoa. Muun merkkisillä ei välttämättä pääse perille, mutta Toyotalla vuoren varmasti. Ne on tehty ikuisesti kestämään.
Ei pidä paikkaansa. Fakta löytyy katsastustilastoista jotka osoittavat että Toyotalla, kun verrataan ajokilometrejä vastaavanikäiseen kilpailijan malliin, ajetaan keskimäärin vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat luokkansa hiljaisempia autoja. Ero on valtava melussa Skodaan verrattuna. Skoda Octavian koeajon otsikko oli: MELUAVA KANSANAUTO IDÄSTÄ. Noita melupesiä vieläkin jotkut ostaa. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita. Se on kestävä, viaton ja pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Lisäksi se on mukava ja huippu hyvä ajettavuudeltaan.
Pataan tuli jopa Opel Astralta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen chr menossa, ei valopolttimoa ole tarvinnu vaihtaa. Eka kertaa nasta renkaat tällä vuosituhannella alla uudessa, tuli liikkeestä vahingossa alle. Melu on aivan normaali. Tien pinnan tasaisuus vaikuttaa, nouskaa urista ylös, niin ääni hiljenee. Kannattaa välttää halpis renkaita, kunnon renkaat alle. Chr, stä vielä, eihän se mikään perheauto ole, mutta kahdelle ihmiselle hyvin käteen sopiva luotettava kulkupeli.
Mites niitä ledejä voisikaan vaihtaa yksitellen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melun määrässä toyota ei ole voittaja. Se on Skoda Octavia, sillä se on mitattu kautta aikojen meluisammaksi autoksi Koeajon otsikkokin oli: Meluava kansanauto idästä. Toyotat ovat meskivertoa hiljaisempia.
Tero jaksaa jauhaa esisarjaan kuuluneesta Octaviasta, vaikka kaikissa vertailuissa Toyota on todettu meluisimmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla kuuro jos huolii Toyotan moottoritie nopeuksilla ajamiseen.
Vagenisteille, mersuille ja bemareille puolestaan on omia merkkiin erikoistuneita villejä korjaamoja, miksiköhän? Toyotiin erikoistunutta ketjuun kuulumatonta korjaamoa ei taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vagenisteille, mersuille ja bemareille puolestaan on omia merkkiin erikoistuneita villejä korjaamoja, miksiköhän? Toyotiin erikoistunutta ketjuun kuulumatonta korjaamoa ei taida olla.
Miten ne muiden merkkien korjaamot vaikuttavat Toyotan korkeaan melutasoon?
Aika epätoivosta menoa tojoterolla, kun ei kestetä kuulla totuutta niin hätäpäissään aletaan sönköttää jostain muiden merkkien korjaamomääristä 🤣
- Anonyymi
Oksettava!
- Anonyymi
Missä mielessä, kerro!
- Anonyymi
Miksi sitä päätä pitää hakata seinään? Kansa on ihan itse kokemuksesta päättänyt merkkinsä . Toyota on ylivoimainen ykkönen meillä ja koko maailmassakin. Näin se on mennyt vaikka olisi kuinka kova pala joillekin. Jotain on tehty paljon paremmin kuin muilla.
Ykköstila ansaitaan. Sääliä saa pyytämättä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä päätä pitää hakata seinään? Kansa on ihan itse kokemuksesta päättänyt merkkinsä . Toyota on ylivoimainen ykkönen meillä ja koko maailmassakin. Näin se on mennyt vaikka olisi kuinka kova pala joillekin. Jotain on tehty paljon paremmin kuin muilla.
Ykköstila ansaitaan. Sääliä saa pyytämättä!Yariksen valinta Suomen oloihin on jo masokismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yariksen valinta Suomen oloihin on jo masokismia.
Eikös Yaris hinattu talvitestistäkin pois, näin muistelen?
- Anonyymi
Huono auto tojota, myy vaan puolet enemmän kuin sinttitehtaitten tuotteet.
- Anonyymi
Riisikakkua ruokavalioon ja evakko piirakkaa munavoilla.🤠
- Anonyymi
Joo ja sen verran pitää suamalaasella miähellä olla itsetuntoa, että ei ole koskaa Toyotaa ollu, eikä koskaan tule olemaan.
- Anonyymi
Pohojalaaset eivät tykkää tojotista, Juha Mieto ajaa isolla Audi A6:lla ja Juhani Palmu oli mersumies.
- Anonyymi
Käy hyvä mies jossain muuallakin kuin Kontulan ostarilla
- Anonyymi
Mikä siinäkin on että Toyotan ylivoimaisuus nostaa noin rajusti tunteita pintaan eikä kateutta pysty hillitsemään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin on että Toyotan ylivoimaisuus nostaa noin rajusti tunteita pintaan eikä kateutta pysty hillitsemään?
Heh, autojen lauantaimakkarasta kateellinen? Tojota on ruma itäpulkka.
- Anonyymi
Toyota on varma, vaihtoarvo hyvä, menee kaupaksi , on kuin valtion obligaatio.
- Anonyymi
Ei se ole kuin mersun ja bemarin romut. Mulla oli yks bemari ja mersu toyotan jälkeen enkä toista kertaa laita mersuja enkä bemareita
- Anonyymi
Jos Toyotan vaihtaa Mersuun, niin ilman rahatukkoa joutuu jo purkamon portilta hakemaan yöaikaan.
- Anonyymi
Veroin ei voi hakata tai lakata lisää verottamasta ennen keksimistä https://www.is.fi/autot/art-2000010817513.html
- Anonyymi
Totuus Toyotoiden melusta ei vänkäämällä muutu.
"Toyota (Corolla) kuulosti sen verran meluisalta, että oli mielenkiintoista katsoa, paljonko sen sisällä oli desibelejä. Kehä ykkösellä sisämelu vaihteli 75–81 dB:n välillä. Hämeenlinnan moottoritiellä 120 km/t vauhdissa melu nousi 80–85 dB:n tasolle, ja se oli yhdistelmä rengasmelua ja melkoista tuulenhuminaa"- Anonyymi
Tojotat ovat varmasti meluisimpia nykyautoja, ja laatu on täyttä kuraa. Mutta mitä se ostajaa haittaa kun kuulo on jo mennyt. Se voi haitatakin vaaria, kun RAV4 ei lähde pakkasella käyntiin. Jää bingoreissu väliin.
- Anonyymi
Uusi C-HR jäi Toyotan tuttuun tapaan viimeiseksi vertailutestissä. Tulokset:
1. VW T-Roc
2. Kia Xceed
3. Mazda CX-30
4. Toyota C-HR
https://www.autozeitung.de/kia-xceed-mazda-cx-30-toyota-c-hr-vw-t-roc-vergleichstest-205781.html- Anonyymi
Joka vertailussa tojota on viimeinen. Ne ei osaa tehdä Autoja.
- Anonyymi
Kenelle tuo "paskalla istuva sammakko" on tarkoitettu?
- Anonyymi
Yksi hinatuimmista autoista on tuo CHR.
- Anonyymi
Onks se hinureiden suosikki?
- Anonyymi
Palataanpas totuuteen:
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. - Anonyymi
Sain oman helmikuussa -24, parilitrainen nelivetoinen. Nyt on tarve täyssähköautolle ja vaihdatellut mm. Skoda Enyaq ja Renault Scenic, mutta hyvityshinta ala-arvoinen. Valtava tiputus. En tykkää bZ4X:n latausominaisuuksista mutta pyysin siihenkin tarjouksia. Todella huonoja siihenkin. Aikoinaan oli 2019 Rav4 hybridi ja se säilytti arvonsa huippuhienosti. Kysyin nyt myyjältä mistä kiikastaa hinta-arvio ja totesi että C-HR:n kysyntä on uutenakin nyt heikkoa ja esittelyautoina jäävät myös seisomaan kuukausiksi. Kuulemma Rav4 tai Yaris Cross menevät suunnilleen heti eteenpäin.
- Anonyymi
Mulle sano myyjä et parhaiten menee kaupaksi vaihturina ravi ja yaris crossi, huonoiten camry ja uusi chr kun taas vanha chr menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812