olen kuullut että näissä hommissa on vapaata 7pv viikossa.
datanomi/kokki
30
522
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää liksaa!
- Anonyymi
Luuseri paljasti ittensä myös ettei ole töissä vaikka niin väittää, lisäile niin paljon ilmoon kun haluat ei kiinnosta😂😂tv: aina askeleen edellä, ja tosiasian on ettet edes tunne minua. luulet tuntevasi🤣
- Anonyymi
Anteeksi DiinuDeVaan 4 tutkintoa datanomi, kokki, juoppo,juoppo😁
- Anonyymi
Valehtelet taas, luethan sinä nämä😆laitetaanko sit sinun uhkailuista kuvakaapit myös mitä on netti pullollaan?
- Anonyymi
Ja esiintyy tekaistulla nimellä sekin on rikos😁
- Anonyymi
Keräile vaan kun muutakaan tekemistä ei ole😆aika monelta keskustelu palstalta on sinun lukuisista uhkauksista kaapit otettu, mm *appo uhkauksia sun muuta😁ja askeleen edellä kun sinä et edes tiedä kuka olen😂
- Anonyymi
Sinulla tulee olemaan tylsä elämä, minä lopetan sinulle huomion antamisen tähän, se on moro työtön luuseri alkkis. Ehkä näemme joskus😘
- Anonyymi
Nimenvaihto oli osa operaatiota ja se esiintyy muissakin ketjuissa paskanmättönä, kuten sanoin olen älykkö.
- Anonyymi
Oletko tämän operaatio aivot ja johtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tämän operaatio aivot ja johtaja?
Mitkä aivot? 😂Operaatio heidän piireissä on keppanan kiskomista
- Anonyymi
Suosittelisin tuon ihmisen menemään hoitoon on niin levotonta juttua TAAS, ihme ku et luule oleva James ponti 4.7%,🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Pitäisiköhän tuolle hommata apua on tainnut mennä psykoosiin.
- Anonyymi
Syyttäjä toki kyselee oikeudenkäynnissä huomiosta, jota maalitettu ei halua, mutta vainoaja jatkaa hamaan hautaan asti, toivon ehdotonta vankeutta!
- Anonyymi
Sinullehan nämä oikeuden käynnit ovat tuttuja juttuja? Juurikin kun olet kunnianloukkauksista ollut syytettynä?
- Anonyymi
Jos se ex naapurisi on jättänyt sinut tai ei ole antanut rakkautta,niin tämä palsta ei ole oikea paikka purkaa asiaa tai haukkua tai syytellä. Ja jos on noin paha ihmisen olla niin suosittelen soittamaan heti aamusta psykiatrian polille. Apua varmasti löytyy, paraneminen alkaa ongelman myöntämisestä. Toivon sydämenipohjasta että saat apua ongelmiisi.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä keksit ex-naapurin? Eihän täällä ole sellaisesta kukaan maininnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä keksit ex-naapurin? Eihän täällä ole sellaisesta kukaan maininnut?
Muissa ketjuissa julistaa ex naapuria kokoajan ja tämän henkilön tunnistaa ketjusta kun ketjusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan siitä hokee
- Anonyymi
Tallessa Petri!
- Anonyymi
Tiina❤️
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Pus,pus😘
- Anonyymi
Ja joka palstalla huutaa raivonvallassa syyttömän niemeä! Oikeudessa tavataan!
- Anonyymi
Pelottavaa, kuvakaapit otettu 😱
- Anonyymi
Operaatio koodinimi lidlin punainen kokous alkaa ja kestää vknl😂 siellä lyödään "älykkäitä" päitä yhteen ja haukutaan syytöntä.
- Anonyymi
🤣😂🤣
- Anonyymi
Häiriköinyt ainakin jo vuodesta 2012 näillä palstoilla😂https://keskustelu.suomi24.fi/t/11079018/quotdatanomi-ketjuquot
- Anonyymi
On myös vuonna 2013, tykkää hämmentää soppaa aika ajoin. Ei kannata välittää 👍
- Anonyymi
En tarvitse lupia😁
- Anonyymi
Rikosuhritoimistosta soiteltiin tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosuhritoimistosta soiteltiin tänään.
Minkähän rikoksen uhri olet sen enempää mitä olet itse piinannut ihmisiä.
- Anonyymi
Minäkin haluan tuollaisen "työpaikan" missä on viikossa 7päivän vapaat.taitaapi olla kuntouttava työtoiminta ainut missä onnistuu.
- Anonyymi
TÖISSÄ KÄYNTI, on eri asia kuin, kuvitteellinen "töissä" käynti😂vai kuuluuko teidän piirien operatioon.
- Anonyymi
Otan kaiken täältä talteen. Palkkatyöni ei kuulu sairaalloiselle stalkkerille☝️, mene hakemaan hoitoa oikeesti tuohon pakkomielteeseesi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan kaiken täältä talteen. Palkkatyöni ei kuulu sairaalloiselle stalkkerille☝️, mene hakemaan hoitoa oikeesti tuohon pakkomielteeseesi!!!
Älä kerro julkisesti niin ei saa aihetta. Yksityisyys kannattaa pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitä huomiota haet kun julkisena julkaiset kaiken😂vaikka voisit olla niin tekemättä! Aika kulunut juttu jo tuo kaiken talteen otto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kerro julkisesti niin ei saa aihetta. Yksityisyys kannattaa pitää!
En todellakaan paljasta työtäni tai työpaikkaani sairaalle ihmiselle, eivätkä sitä paljasta ystävätkään, tietävät kenestä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan paljasta työtäni tai työpaikkaani sairaalle ihmiselle, eivätkä sitä paljasta ystävätkään, tietävät kenestä kyse.
Siellä on se asetus millä saa päivitykset vaan kavereille. Jouduin neuvomaan tämän vanhemmalle papalle kun jakoi vahingossa julkisena ihan kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitä huomiota haet kun julkisena julkaiset kaiken😂vaikka voisit olla niin tekemättä! Aika kulunut juttu jo tuo kaiken talteen otto.
Ei kaikki osaa noita asetuksia laittaa.
Tässä aika hyvin selitetty:
https://fi-fi.facebook.com/help/120939471321735 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on se asetus millä saa päivitykset vaan kavereille. Jouduin neuvomaan tämän vanhemmalle papalle kun jakoi vahingossa julkisena ihan kaiken
Tämä some kiusaaja jakaa kaiken julkisena että saa huomiota keinolla millä hyvänsä ja näkeehän tuon jo siitä että itse kommentoi joka viestiin/ketjuun ja aloittelee uusia ketjuja kokoajan jo vuosien ajan. Ja Google kertoo PALJON tämän touhuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki osaa noita asetuksia laittaa.
Tässä aika hyvin selitetty:
https://fi-fi.facebook.com/help/120939471321735Ei ole nyt kyse siitä, suurin osa päivityksistäni näkyy vain kavereille, päätän ihan itse, mitä julkaisen julkisena, mutta VAINOAMINEN ON RIKOS!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nyt kyse siitä, suurin osa päivityksistäni näkyy vain kavereille, päätän ihan itse, mitä julkaisen julkisena, mutta VAINOAMINEN ON RIKOS!!!
Miten sinua on vainottu? Siis jos tapahtuu netissä niin älä anna aihetta, homma hoituu sillä. Pidin joskus julkista tiliä niin loppui kun laitoin yksityiseksi 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nyt kyse siitä, suurin osa päivityksistäni näkyy vain kavereille, päätän ihan itse, mitä julkaisen julkisena, mutta VAINOAMINEN ON RIKOS!!!
Et vissiin ole kovin älykkö jos et tajua sitä että kaikki on julkista tietoa ja löytyy ihan Googlella!!! Elä sinä puhu vainoamisesta mitään katso peiliin ja mieti omia touhujasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinua on vainottu? Siis jos tapahtuu netissä niin älä anna aihetta, homma hoituu sillä. Pidin joskus julkista tiliä niin loppui kun laitoin yksityiseksi 👍
Uhri ei ole koskaan syyllinen, tämä sairas kyttää ja oksentaa tänne ketjuun, kuin ketjuun oikean nimeni. Se täyttää vainoamisen kriteerit. Hän ei vain itse ymmärrä,missä vaiheessa se muuttuu rikokseksi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhri ei ole koskaan syyllinen, tämä sairas kyttää ja oksentaa tänne ketjuun, kuin ketjuun oikean nimeni. Se täyttää vainoamisen kriteerit. Hän ei vain itse ymmärrä,missä vaiheessa se muuttuu rikokseksi!!!
Sinun NIMEÄ ei mainita TÄSSÄKÄÄN ketjussa paitsi tekaistuja tai väärennettyjä nimiä mitä itse käytät!miten ihmiset joita olet itse häiriköinyt ja haukkunut ja nimiä tänne laitellut "syyllisestä" onko se sinusta oikein??????? Jos tässä syyllistä etsitään niin yhtälaillä syyllinen olet itsekkin joten lopeta tuo uhriutuminen😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun NIMEÄ ei mainita TÄSSÄKÄÄN ketjussa paitsi tekaistuja tai väärennettyjä nimiä mitä itse käytät!miten ihmiset joita olet itse häiriköinyt ja haukkunut ja nimiä tänne laitellut "syyllisestä" onko se sinusta oikein??????? Jos tässä syyllistä etsitään niin yhtälaillä syyllinen olet itsekkin joten lopeta tuo uhriutuminen😂😂
Talteen vaan, tasan yksi ihminen tietää asioista ystävieni lisäksi ja olet täällä kääntänyt tietoja suoraan valheeksi 🤬, muistuuko ex-naapuri mieleen luku 7000 toisessa ketjussa? Olet ainoa, joka siitä valehtelee täällä. Asia ei tietenkään jää tähän, SINUT ON TUNNISTETTU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talteen vaan, tasan yksi ihminen tietää asioista ystävieni lisäksi ja olet täällä kääntänyt tietoja suoraan valheeksi 🤬, muistuuko ex-naapuri mieleen luku 7000 toisessa ketjussa? Olet ainoa, joka siitä valehtelee täällä. Asia ei tietenkään jää tähän, SINUT ON TUNNISTETTU!
Tämä 7000 kyllä näkyy ihan julkisena sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan olet sen luvun kirjoittanut omille sivuillesi😂🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen mielen tilan voi jo päätellä vahvasti siitä että pitää huomiota hakea tahallaan ja sitten alkaa esittää uhria. Ja sitten vaikka hänestä löytyy ihan julkista tietoa omista teoistaan niin kieltää silti kaiken. Narsisti mikä narsisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jo tiedossa
- Anonyymi
Kuvakaapit löytyy! -pko
- Anonyymi
Jos on julkinen profiili niin tasan tarkkaan siitä tietää kaikki, mikä into on laittaa julkisena kaikki?? Ja sielläpä näkyi olevan myös se kuinka seuraat tätä entistä naapuriasi ihan fyysisesti. Pelottavaa...
- Anonyymi
Jäit kiinni jo ajat sitten, edestäsi löydät ex-naapuri☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäit kiinni jo ajat sitten, edestäsi löydät ex-naapuri☝️
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱Lainatakseni sinun sanoja, olet aivokuollutlammas
- Anonyymi
Elä edes yritä huijata "toisena persoonana" tällä kommentillasi. Minä tulen edelleen helvetin hyvin toimeen muiden naapurieni kanssa ja käyn siellä kylässä niin usein, kuin haluan ja heitä vierailee luonani. Sinä et asu niissä taloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä edes yritä huijata "toisena persoonana" tällä kommentillasi. Minä tulen edelleen helvetin hyvin toimeen muiden naapurieni kanssa ja käyn siellä kylässä niin usein, kuin haluan ja heitä vierailee luonani. Sinä et asu niissä taloissa.
Sinä seuraat ex naapuriasi fyysisesti, se on vainoamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱Lainatakseni sinun sanoja, olet aivokuollutlammas
Pakkomielteinen pikemminkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 12 eri persoonaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aivan varma tästä asiasta että tulet toimeen kaikkien kanssa, 100 % varma? Lukitsetko vastauksen?
- Anonyymi
On eri asia puhua yleisesti ihmisistä kuin tunnistettavasti mustamaalata, se on rikos.
- Anonyymi
Onko *älykkö" kaikkien rikollisalan asiantuntioiden yhteistyötätekevällä nimenvaihto ja operaatio palaveri ex naapurin nujertamiseksi🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🐑🐑
- Anonyymi
Nimenomaan, tämä sama heppu stalkkaa tekemisiäni ja käy täällä jatkuvasti avaamassa meikäläisestä SOLVAUSKETJUJA, kuten tämänkin aloituksen. Toisen profiilin katsominen ei ole rikos, mutta solvaukset ja valheellisten tietojen jatkuva levittäminen tällä alustolla täyttää rikoksen tunnusmerkit! Toki ylläpitäjät poistaa niitä, mutta nimeni on ollut kokonaisuudessaan täällä monta kertaa mustamaalaamistarkoituksessa. Ylläpito on velvollinen antamaan poliisille kaikki tiedot kirjoittajasta, kannattaa lukea säännöt täällä.
- Anonyymi
Älä sinäkään nimellä ja osoitteella sano uhkauksia ja levitä valheita, teet ihan samaa itse. Ei Facebookissakaan saa puhua p*skaa ihmisistä ja levittää sontaa sekä seurata. Ja teet tätä kaikkea omalla nimellä. Sielläkin on säännöt ja myös laki kieltää tämän.
- Anonyymi
No vastaappa kun olet niin älykkö että mites sinun omat solvaukset ja nimet ja ihmisten profiileista kuva kaappien otot ja niiden jakaminen julkisesti????? Vastaappa kerrankin omiin tekemisiisi eläkä Ohita kysymystä??
- Anonyymi
Voisitko itse vastata kysymykseen ohittamatta aina sitä. mites sinun oma solvaukset ja nimet täällä ja monella muulla palstalla onko soveliasta toimintaa???????? Tai puskaraatioon toisten profiilien jakaminen ja haukkuminen????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaappa kun olet niin älykkö että mites sinun omat solvaukset ja nimet ja ihmisten profiileista kuva kaappien otot ja niiden jakaminen julkisesti????? Vastaappa kerrankin omiin tekemisiisi eläkä Ohita kysymystä??
Tämä ihminen jakaa myös tarkalla osoitteella toisen asioita 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko itse vastata kysymykseen ohittamatta aina sitä. mites sinun oma solvaukset ja nimet täällä ja monella muulla palstalla onko soveliasta toimintaa???????? Tai puskaraatioon toisten profiilien jakaminen ja haukkuminen????
Tämä ihminen luulee ettei muut korvaansa lotkauta hänen touhuilleen, jakaa kaikkea profiilissaan ja onpa tuolla ollut omakin profiili hänen profiilissaan näkyvillään ja haukkujen kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän piireissä vastaamattomuus tarkoittaa syyllistä.
- Anonyymi
Pko taas riehuu perinteiseen tyyliinsä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083