Kinkypileet heteroille?

Anonyymi-ap

Mietittiin tyttöystävän kanssa, että pitäis uskaltautua jonnekin kinkypileisiin, mutta kun ollaan kummatkin noviiseja niin miten tuollaiset julkisesti mainostetut kinkypileet on järjestetty: onko niissä jakoa seksuaalisesta suuntautumisessa (en ole ainakaan nähny). Kun ollaan ihan umpiheteroita kumpikin niin pystyykö joku suosittelemaan, mistä tapahtumasta kannattaisi aloittaa? En nyt tarkoita että pildeiden pitäisi olla puhtaat heteropileet, mutta sellaiset missä viihtyis.

3

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wildclub on hyvä. Sielä on eri teemoilla bileitä. Kuulemma se porin sauna/seksi clubi on hyvä pareille. Onhan noita paikkoja, riippuu mistä olette?

Aina voitte sanoa suuntautumisenne ihmisille jotka lähestyvät, me käydään välillä keltaisessa ruusussa (paljon homo/bi miehiä) ja hyvin ymmärtävät kaikki kun sanotaan että ollaan ihan heteroita

• Anonyymi

Suosittelen liittymään Xperience United sivustolle, siellä markkinoidaan erilaisia seksibileitä tai seksipositiivisia tapahtumia ympäri suomea. Voi myös sopia treffejä muiden parien/sinkkujen kanssa ilman että menee bileisiin. Tapahtumissa käy sekä umpiheteroja että LGBTQ kansaa ja seuraa varmasti löytää, myös harrastuksiin seksin ulkopuolella.

• Anonyymi

Lohenpunaisen värin näkeminen pyritään tänäänkin estämään tietyiltä miehiltä, Helsingissä on eräs isokokoinen mies jolle nuoret naiset sähköttävät silmillä, että tule ja, kun mies tulee juttelemaan niin kaasulamputetaan ja suihkutetaan naamalle mitä sattuu fentanyylistä alkaen...! ja huudetaan, että mitä vittuu toi mopsinaama giikki tulee mulle juttelemaan...Vittu onks se koskaan saanut. Puhutaan, että Mäkkäri provoissi nyt tuota käytöstä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5379
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe