Kärsiikö Selänne inkontinenssistä?
Käyttääkö Teemu vaippoja?
https://www.is.fi/viihde/art-2000010833835.html
Teemu Selänteen inkontinenssi
13
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä aloittaja on siitä että minkkejä päästetään vapaaksi luontoon tuhoamaan mm. linnun pesiä tai sitten kadulla spreijataan jonkun turkki?
- Anonyymi
Ei tarvi suurtakaan älyä sinun kysymykseesi.
- Anonyymi
ASIAA
- Anonyymi
Mitä mieltä aloittaja on siitä että kadulle mennään makaamaan ja estetään näin tavallisten työssäkäyvien ihmisten vapaa liikkuminen omassa maassaan?
- Anonyymi
Siinä voi tulla aloittajan kuvaama virtsankarksil6🤣🤣🤣
Se ei muuten ole mukavaa kun lämmin kusi tirahtaa housuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä voi tulla aloittajan kuvaama virtsankarksil6🤣🤣🤣
Se ei muuten ole mukavaa kun lämmin kusi tirahtaa housuun.Virtsankarkailu piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Tai estetään varakkaan kotirouvan ja jenkki vieraiden ajo landelta ( Kirkkonummi ) Hgin keskustaan nähtävyyksiä katsomaan.
- Anonyymi
aSIAA
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa 🤣🤣🤣🤣
Selänne haukkuu vasenta laitaa, mutta ei se vasen laita ole ainoa joka rouva Selänne teitä moittii.
Teidän ylimielinen käytös on se joka pistää silmään. Olette aina suu auki mielipiteidenne kanssa joten sulatelkaa vaan kun saatte takaisin. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.- Anonyymi
Ylimielisiä moukkia kuten olemme huomanneet nyt Amerikan vaalien jälkimainingeissa.
- Anonyymi
Kyse oli Selänteen housujen etumuksesta missä selvästi on märkiä kohtia.
- Anonyymi
Selänteen muija määkii taas kun heitä on haukuttu Trumpin kannattamisesta.Tuo muija ja Selänne haukkuvat itse ihmisiä ja heistä pitäis vaan kehua.Ihmiset kohta 60v ja ei niillä oo elämää maahanmuuttajina Ameriikassa.Suomeen pitää ex lätkäilijän ja kotirouvan kuittailla ja kommentoida.Vanhat ihmiset luulee,että Ameriikka tekee vaikutuksen.Paska paikka.Oikea raha on ihan muualla,mutta sinne rasistit ei voi mennä ja ovat persaukisia sillä mittapuulla.
- Anonyymi
Oletkohan kateellinen Teemulle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887