koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
En voi oikein lähestyä sinua nainen
45
877
Vastaukset
- Anonyymi
Tekosyitä. Enkä jännitä. Nyt se empatia peliin, jos löytyy edes sitä kognitiivista laatua? Miksi ihminen lamaantuu joskus vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Miksi puhelias ihminen on yhtäkkiä hiljainen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja vain sen yhden...? Mieti, mieti, mieti. Osaat kyllä!
- AnonyymiUUSI
Epävarmuus itsestä ja hirveä pelko ettei kelppaakkaan ja hylätään.Pelkää mokaavansa täysin.
Tieto lisää tuskaa ja se analysoiminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus itsestä ja hirveä pelko ettei kelppaakkaan ja hylätään.Pelkää mokaavansa täysin.
Tieto lisää tuskaa ja se analysoiminen.Lisään.Pelko on aiheellinen koska se on fakta että mokaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Pelko on aiheellinen koska se on fakta että mokaa.
Faktaa, että mokaat? No sinä kai sen parhaiten tiedät.
- AnonyymiUUSI
Sinullataitas olla kaks sukupuolta gubbe, sun täytyy katsella itselles vastaava kaveri! Jättää toiset rauhaan! Naisena esiinnyt!
- Anonyymi
Emme tee mitään. Eikö sovittu jo, että lähestymisiä ei tapahdu. Molemmat elää omaa elämäänsä omilla tahoillaan.
- Anonyymi
Millä tavalla hän leikkii tietämätöntä? Mitä hänen pitäisi tietää? Joskus se vaan on niin, ettei asioita voi tietää, jos ei ole puhuttu niistä.
- Anonyymi
Taidat olla niin fiksoitunut palstaan ettet kykene enää muunlaiseen kommunikointiin...
En jännitä olematonta
En lähesty palstagubbea
En leiki tietämätöntä koska olen tietoinen
Hyvää yötä
🙏🏻 - Anonyymi
Minä en jännitä. Jos joku mies olisi minuun ihastunut niin parhaiten sopisi suora lähestymistapa. Saisi vastauksen heti. Pyyntöön jutella kahdestaan vastaisin joo, minne haluat mennä, kahvipyyntöön että sopii vaikka heti.
- AnonyymiUUSI
No ei aina, joskus voi myös hyytyä ja pelästyä, menee juuri noin että tekeytyy tietämättömäksi.
Nimim. näin kävi minulle kerran - AnonyymiUUSI
Taidat olla sellainen reipas tapaus. Minä en suostunut mihinkään pyyntöön koska pelästyin hänen lähestymistään todella paljon. Sellainen yllätys.
- AnonyymiUUSI
Kaikkien kanssa ei mene noin helposti. Kahville kutsukaan ei välttämättä toimi, eikä mikään muukaan tapaamisyritys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sellainen reipas tapaus. Minä en suostunut mihinkään pyyntöön koska pelästyin hänen lähestymistään todella paljon. Sellainen yllätys.
Mitä vastasit, joo vai ei.
- AnonyymiUUSI
En minä mitään leiki.En vaan tiedä.On muitakin asioita solmussa ja murhetta ettei voi edes keskittyä ymmärtämään.
Ihan hirveä vuosi ja ylikin.Kaikki kasaantui samaan.Olet onneksi piristänyt olemassa ololla minun elämää tuhannesti.
En voi lähestyä sinus sillä olen sen tehnyt jo monasti ja alunperin minun pitikin vain yhdesti lähestyä eli avata se yhteys sekin tuli paineistuksesta sillä naisena en koskaan lähesty ketään miestä jos olen ihastunut.
En ota riskiä sillä en halua ahdistelian mainetta. - AnonyymiUUSI
En mä sua niin jännitä ihan muut syyt
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä tehdä. Siinä on sata muutakin aina ja kaikkien seura ei aina kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä ymmärrän, menen jotenkin lukkoon.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, miten voisin vähän rentoutua
- AnonyymiUUSI
YouTubesta löytyy rentoutusharjoituksia
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kokeilla, kiitos vinkistä.
- AnonyymiUUSI
Envlähesty enää ikinä. Olen kerran sen tehnyt ja sanoit olevasi varattu. Kuitenkin jatkat filrttailua, joten en ymmärrä miksi kuitenkin jatkat.
- AnonyymiUUSI
Oikeasti en ollut varattu, olin vain ylirasittunut yhdestä ahdistelijasta. Nyt myöhemmin en voi käsittää miksi kieltäydyin silloin. Kai menin jotenkin lukkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti en ollut varattu, olin vain ylirasittunut yhdestä ahdistelijasta. Nyt myöhemmin en voi käsittää miksi kieltäydyin silloin. Kai menin jotenkin lukkoon.
Suoraan kysymykseen annetaan aina suora vastaus, pieni vinkki tulevaisuutta varten.
- AnonyymiUUSI
Mitä tahtoisit tehdä itse?
- AnonyymiUUSI
Helliä sinut uneen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helliä sinut uneen.
Joku vois helliä mut uneen..
😔💤 - AnonyymiUUSI
En mitään enää. Sun hetkesi meni jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mitään enää. Sun hetkesi meni jo.
Se jonka hetki meni en ollut todellinen minä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se jonka hetki meni en ollut todellinen minä.
Mikä on muuttunut?
- AnonyymiUUSI
Olen odottanut että itse saisit suun auki.
Meistä kahdesta sinä olet kyllä se joka ei uskalla tehdä aloitetta.
En tiedä mitä tehdä.. aion kuitenkin elää elämääni ja kulkea tietäni niinkuin tähänkin asti, olet siinä siinä mukana tai et.
Ehkä elämämme jatkuu vain toisemme ohittaen ja katseita vaihtaen niinkuin tähänkin asti, kunnes toinen muuttaa tai jtn.
Muista kuitenkin että olin vain käden ojennuksen päässä. - AnonyymiUUSI
Kyllä voit, jotain ihan tavallista. Jännitän ja tiedän sen. Selviän silti normaalista sosiaalisesta tilanteesta. Itse en voi lähestyä, sillä jos olen tehnyt väärän tulkinnan, menetän ison osan jostain itselleni tärkeästä.
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa, että jännitän sinua. En myöskään lähesty sinua koska olet minua nuorempi, enkä edes tiedä oletko vapaa vai varattu.
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa siltä, että kusetat itseäsi etkä halua ymmärtää että tämä leila tmv ei ole susta kiinnostunut
- AnonyymiUUSI
No ehkä nämä itse kyhätyt vastaukset tuo jotain lohtua aloittajalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ilman muuta jos tämä S24:n sinkkupalsta on ainoa tapa kommunikoida ns. rakkaalle joka tietenkään ei irl tiedä asiasta yhtään mitään mutta onhan se mukavaa ajankulua varmaan itselleen vastailla sen mielikuvitusrakkaan viesteinä. Tosissaan näitä ei kenenkän kannata ottaa eiköhän se nyt ole ihan kaikille selvää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin olet niin itseäsi täynnä että!!
Miten mahdat saada yöllä untakaan 😂
- AnonyymiUUSI
Ole huorasi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sinä oot varmaan se jonka mies tällä eilen kertoi että haluaa erota ripustautuvasta vaimostaan.
- AnonyymiUUSI
Olen ollut aika hämääntynyt kyllä. Mistä tämä edes alkoi, mitä tähän liittyy. Olin aikonut sanoa jotakin hölmöä, edes, ja sitten huomasin, että ei ollutkaan hän.
- AnonyymiUUSI
Unohda.
- AnonyymiUUSI
Vedetään molemmat kännit, saattaisi helpottaa kohtaamista.
- AnonyymiUUSI
Kannatan, lähtis turhat estot ja jännitykset
- AnonyymiUUSI
ollaan unessa yhdessä ja luvataan kohdata toisemme pian.
- AnonyymiUUSI
Haluan että sinä otat minuun yhteyttä ja lähdetään siitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3281961Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131729Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se31013It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9916En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???45877- 48809
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47797PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli25791Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää152756- 54750