IS ExtraPerussuomalainen poliitikko meni Putinin propagandaleirille: IS selvitti, mitä todella tapahtui – ”Niin siistiä olla Venäjällä”
Itse juttu on maksumuurin takana, mutta tuosta otsikosta selvisi ihan riittävästi!
IS Extra Perussuomalainen poliitikko meni Putinin propagandaleirille
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan itse keksit "uutisen" 🤣. Uusi pohjanoteeraus jopa vihervasemmistolta.
- Anonyymi
Suoraa jatkoa tälle vihervasemmiston aiemmalle "uutisoinnille". Ja valtiovarainministeri elää sossun tuilla vuoteen 2106 asti, loi 100 000 tuhatta työntä, on niin ruma, että ei ole nainen ollenkaan, työkokemus on 000 kymentä vuotta ja nyt myy Suomen vedet, rautatiet ja lentokentät, syö murot ja ruoan pöydältä, myy pöydät ja talot. Ja koska hän on paholainen, niin Herra ei anna hänen lisääntyä. Tässä lyhyesti koottuna vihervasemmiston kommentit valtiovarainministeristä, minusta aika sairasta, mutta vihervasemmiston mielestä ihan normaalia. Ja homma paranee kokoajan, pitää päivittää listaa päivittäin 🤣. Vihervasemmiston vaalikampanja menossa.
- Anonyymi
Keskustan hallinnassa suomi/venäjä asiat .
Vieläkö ne vie vaalien alla eläkeläisiä opetus matkalle.
Keskustan hallinnassa nämä suomi/venäjä jutut myös valtakunnan tasolla.
Väärinkäytöksiä myös varojen suhteen.
Suotta suollat , asiat ei muuksi muutu yritä mitä yrität.- Anonyymi
Muistojen Belomorsk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistojen Belomorsk.
Kepulaiset ja SDP kulki siellä Belomorskissa ja Kostamuksessa päntiönään.Asko oli bussin ratissa.
- Anonyymi
Tästä löytyy mm. kommentti niin siistiä on Venäjällä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010769021.html
Halla-aho vei persut venäjämielisten porukkaan ja siellä he ovat pysyneet. Faktaa- Anonyymi
"Faktaa" suoraan Kremlistä putinin pikku possuilta🐷🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Faktaa" suoraan Kremlistä putinin pikku possuilta🐷🐷
Jos en olisi niin paljon sinun yläpuolessasi henkisesti, älyllisesti ja ihmisten arvostuksessa voisin harmistua. Mutta 0=0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en olisi niin paljon sinun yläpuolessasi henkisesti, älyllisesti ja ihmisten arvostuksessa voisin harmistua. Mutta 0=0
"yläpuolella henkisesti ja älyllisesti" 🤣? Vaikka olet kiistatta tyhmä jopa vasuriksi 🤣. Mutta ethän sinä sitä samanlaisten ympäröimänä huomaa, me muut kyllä huomataan🤣
- Anonyymi
Setan agentti 000 lupa valehdella oli Putinia nuoleskelemassa. Niin persua niin persua malliin Halla-aho.
- Anonyymi
Ai, 000 kymentä vuotta 🤣. Ja Suomen kommunistit ovat putinin ryhmässä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, 000 kymentä vuotta 🤣. Ja Suomen kommunistit ovat putinin ryhmässä 🤣
No mitenkäs se Li sinne??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitenkäs se Li sinne??
Seurasi johtajaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549