Itse aion hakea ensi vuonna apurahaa projektiin työnimellä
- Kraanaveden ja pullotetun veden vaikutus ihmisen uloste formaattiin sekä niiden vaikutus ihmismielen sopukoihin sekä tämän kokonaisuuden läheltä piti tilanteiden varalle.
Koneen säätiön apurahat
16
378
Vastaukset
- Anonyymi
Vain unelmissas munkin purija
- Anonyymi
Sitten aion selvittää Koneen apurahan turvin paljakan alueen vaikutus suomen metsäteollisuuteen ja kuinka legitiimi rajaus on?
- Anonyymi
Älä naurata
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Lisää siihen vielä opiskelijoille tarkoitettu osa missä munakoisoa sovitetaan jonnekkin mihin aurinko ei juurikaan paisata
- Anonyymi
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi
Eikös tuo ole jo oppilaiden edessä kokeiltu ja näytetty.
- Anonyymi
Holistin sekoilua
- Anonyymi
Ainakin muutamilla paikkakunnilla vesi haisee niin paskalta että ei sitä mieli juoda tee maikka maku ihan hyvä onkin.
- Anonyymi
Ala tutkimaan pierun hajua ennemmin.
- Anonyymi
Saatan mie senkin tehä, riippuu jos saa reilun apurahan.
- Anonyymi
Muista tehdä runkkausvideo myös ja esittää se sitten julkisesti kuten se tuleva tohtorismies sieltä Espoosta Aalto-ylipistosta.
- Anonyymi
onko näin JN onko näin,toki hieman voi olla JN toki vain hieman ja imut päälykäisen pippeli,toki vain lauteen alta hieman ja varovasti.
- Anonyymi
Minä alan tutkimaan uppotukkien vaikutusta merimatojen sukupuolielämään ja apurahat tietenkin eloveivareiden rahoittajalta.
- Anonyymi
Hienoja aiheita. Onnea apurahan hakuun 👍
- Anonyymi
Antaisivat Koneen säätiö ennemminkin vaikka ruokakeräyksiin ympäri maata. Menisivät paljon hyödyllisempään käyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917