Itse aion hakea ensi vuonna apurahaa projektiin työnimellä
- Kraanaveden ja pullotetun veden vaikutus ihmisen uloste formaattiin sekä niiden vaikutus ihmismielen sopukoihin sekä tämän kokonaisuuden läheltä piti tilanteiden varalle.
Koneen säätiön apurahat
16
395
Vastaukset 16
- Anonyymi
Vain unelmissas munkin purija
- Anonyymi
Sitten aion selvittää Koneen apurahan turvin paljakan alueen vaikutus suomen metsäteollisuuteen ja kuinka legitiimi rajaus on?
- Anonyymi
Älä naurata
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Lisää siihen vielä opiskelijoille tarkoitettu osa missä munakoisoa sovitetaan jonnekkin mihin aurinko ei juurikaan paisata
- Anonyymi
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi
Eikös tuo ole jo oppilaiden edessä kokeiltu ja näytetty.
- Anonyymi
Holistin sekoilua
- Anonyymi
Ainakin muutamilla paikkakunnilla vesi haisee niin paskalta että ei sitä mieli juoda tee maikka maku ihan hyvä onkin.
- Anonyymi
Ala tutkimaan pierun hajua ennemmin.
- Anonyymi
Saatan mie senkin tehä, riippuu jos saa reilun apurahan.
- Anonyymi
Muista tehdä runkkausvideo myös ja esittää se sitten julkisesti kuten se tuleva tohtorismies sieltä Espoosta Aalto-ylipistosta.
- Anonyymi
onko näin JN onko näin,toki hieman voi olla JN toki vain hieman ja imut päälykäisen pippeli,toki vain lauteen alta hieman ja varovasti.
- Anonyymi
Minä alan tutkimaan uppotukkien vaikutusta merimatojen sukupuolielämään ja apurahat tietenkin eloveivareiden rahoittajalta.
- Anonyymi
Hienoja aiheita. Onnea apurahan hakuun 👍
- Anonyymi
Antaisivat Koneen säätiö ennemminkin vaikka ruokakeräyksiin ympäri maata. Menisivät paljon hyödyllisempään käyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512