Eikö sille lääkäri ollut jo vuosia sitten sanonu että ei voi saada lapsia? Miten tuo on muka mahdollista? Oon tottakai nähny nuo sen raskaus kuvat joten totta se on mutta miten ihmeessä?
Miten Jasmin voi olla raskaana??????
Anonyymi-ap
441014
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 44
Vanhimmat
Sen mies osaa tehdä jotain oikein.
Oiskos Jasmin valehdellut aikanaan?
Tuskin. Itsekin oli yllättynyt kun kuullut olevansa raskaana.
Eikös hänen kohdussaan pitänyt olla joku vika, niin muistaisin hänen kertoneen.
Kyllä, jotta sai seiskalta taas jonku satasen. Tämä rouva on melkoinen satutäti jota seiska on elättänyt
Tarinoita rahan toivossa.
Tää tarina oli keksitty tai väritetty lehtijuttujen toivossa sillon vuosia sitten. Marko on joka rouvan kans lapsen tehny niin ei tässäkään poikkeusta tehty.
Kyllä luulis yli 40v tajuavan millon on raskaana kun kuitenkin oli jotain viitteitä siihen. Mutta kun on tyhmä ja juonut aivonsa pilalle
Ei erota aamupahoivointia krapulan takia.
Olisko pitäny lapsen jos olisi tiennyt asian tilan aiemmin?
Eikös hän talvella vasta surrut keskenmenoa? Joten sikäli varmasti tervetullut tuo uusi raskaus.
Uskon hänen itse huomanneen raskautensa mutta ei halunnut julkistaa asiaa kenellekään ennenkuin herkimmät keskenmenokuukaudet ovat takana.
Ei nainen voi olla huomaamatta.
Ei varmasti olisi pitänyt.
Tuo pariskunta on niin onnessaan tuosta lapsesta että varmasti olisi pitäneet. He on onnen ansainneet.
Kuka nyt uskoo näihin Jasminin puheisiin. Se valehtee asiasta kuin asiasta, että pääsisi kuralehtien sivuille.
Ihan omaan someen se asiansa laittaa. Lehdet ottaa sieltä jutut mitkä kiinnostaa. Jasmin vaikuttaa aidosti onnelliselta raskaudestaan.
Niin siis meinaat että on fotoshopannut raskausvatsan itselleen? :D:D
Sitä että aikoinaan valehti tuon lapsettomuus asian. Jasmin ei ole luotettava henkilö.
Päättäväistä suunnittelua kyllä, että ensin tekee abortin kakskymppisenä, sitten kertoo 15 vuotta myöhemmin, ettei voi saada lapsia. Tämä kaikki siksi, että pääsisi 2024 iltapäivälehtien nettiversioihin. Hyvin hoksasit tämän suunnitelman, ois itellä saattanu mennä ohi. On se kiero ihminen, huh huh! Tämä on ilon päivä rrrrr.
Juuri noin! Päättäväinen ja suunnitelmallinen nainen kerta kaikkiaan.
Täällä on vakiintunut fanikerho joka uskoo kaiken mitä rouva päivittää. Mutta eivät usko miten asiat ovat oikeasti ja mitä heistä kylillä puhutaan.
Ei lääkäritkään kaikkea tiedä. Moni asia on toisin ja menee toisin, sanoipa joku lääkäri mitä tahansa. Ihmisiä ne ovat nekin ja erehtyväisiä.
Miten? Siten että pili kävi pimpissä.
Onnea Jassulle raskaudestaan.
Jassu näyttää piilomainostavan ukkonsa osari pt-paikkaa viimeisessä postauksessa. Rahat taitaa olla tiukassa. Toivottavasti on lopettanut tupakanpolton ja viinin litkimisen.
Jos sua kiinostaa heidän nyky meininki niin kehotan vilkasemaan kumman tahansa heidän some tilejä. Ei voisi ihmiset kuule paremmalla tavalla elää.
Tuskin on lopettanut kun on ikänsä tupakoinut ja viiniä lipittäny
🤣😂😃
Toivottavasti ovat lopettaneet ryyppäämisen ja osaavat olla aidosti onnellisia raskaudesta.
Näyttävät syövän tosi epäterveellisesti.
Et siis seuraa jasua instassa vaan mieluummin lässytät siitä kaikkea roskaa
Epäilen yhdyntää.
Asia on selvitettävä.
mustan pukaa kyllä hymy hyytyy.
Jasminin isä on intialainen, aivan hyvin voi vauva saada sieltäpäin geenejä ulkonäköönsä. Kasvaa pojasta varmasti komea mies aikanaan.
Onnea vanhemmille ja tulevalle mummolle.
Miksi Jasmin ei pidä yhteyttä isäänsä? Hänellähän on Kanadassa sisarpuolia ja isäkin on elossa.
Varmaan joku on käynyt hedelmöittämässä Jasminin...
Sinne on yksi siittiö päässyt Jassun munasoluun tunkeutumaan.
Muiden miesten siittiöitä on munasolun pinta aikaisemmin hylkinyt...
Marko pystyi siihen mihin muut eivät.
Ehkä hän teki jutun seiskaan rahan toivossa
äpärä ei kauan elä.
Onpa rumasti sanottu.
Jasmin luuli että ei voi tulla raskaaksi, niin ei käyttänyt ehkäisyä? Ja hups, yhtäkkiä olikin jo 5 kuukaudella raskaana!
Sekä tyhmästi. Ei lapsi ole äpärä, kun vanhemmat ovat naimisissa.
Mies tekee kuulemma lapsettomuushoitoja.
Rouva on koko ikänsä ollut taitava valehtelija olipa kyse mistä vaan ja jotkut vielä uskoo niitä juttuja...esittämisen taidon hän kyl osaa
Ei ole mikään kodinhengetär, vaan nauttii peilaamisesta ja löhöämisestä.