Linuksithan on lapsukaisten tekemiä toimimattomia kurttauksia ja tää foorumikin tuntuu olevan sellainen.
Onko tää foorumi tehty Iinuksilla, kun aina nurin?
17
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pyöri Linuksilla onneksi vaan onneksi Linuxilla!
- Anonyymi
Kun ei pyöri Linuksilla ei voi tulla BSoD:) Kernel panic on taas melko harvinainen?
- Anonyymi
Linuxit EI ole lapsien tekemiä toimimattomia kurttauksia vaan ihan erinomaisia käyttöjärjestelmiä, tätä aloittaja ei kestänyt kun poistatti asiallisen viestini!!
- Anonyymi
Voitko täsmentää? En ole huomannut palvelun olleen viimeisen lähes 20 vuoden aikana nurin. Mikäli tarkoitat "nurin" olemisella sitä, ettei oma liittymäsi toimi kunnolla ja et pysty kirjoittamaan viestejä ketjuihin niin se on omaa pölvästiyttäsi!
- Anonyymi
Oi voi saamari se on rikki!
Liittymä toimii 600+ Mbps.
Windows 11 Pro toimii hienosti myös.
Teillä on linkkuroissanne joku kernelien panikointi vaihteeksi menossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittymä toimii 600 Mbps.
Teillä on linkkuroissanne joku kernelien panikointi vaihteeksi menossa.Ei ole mitään linkkuraa vaan on linux eikä ole mitään kernel panicia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään linkkuraa vaan on linux eikä ole mitään kernel panicia!
Tekoäly alkoi moderoida Suomi24:ää jo vuonna 2017.
https://www.iltalehti.fi/digi/a/201702142200070509 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittymä toimii 600 Mbps.
Teillä on linkkuroissanne joku kernelien panikointi vaihteeksi menossa."Liittymä toimii 600+ Mbps."
-Ja menit uskomaan? Todellisuudessa saat saman kuin 100M liittymässä ja maksat lisäksi turhasta.
Jos liittymäsi keskimääräinen liikennemäärä on vrk aikana 60Mt/s on liittymäsi "aito" 600M liittymä.. veikkaan ettet saa edes 10% läpi.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Liittymä toimii 600 Mbps."
-Ja menit uskomaan? Todellisuudessa saat saman kuin 100M liittymässä ja maksat lisäksi turhasta.
Jos liittymäsi keskimääräinen liikennemäärä on vrk aikana 60Mt/s on liittymäsi "aito" 600M liittymä.. veikkaan ettet saa edes 10% läpi..620 megaa tulee tasaisesti. Gigan liittymällä tulisi enempikin.
Ymmärrän toki miksi sinua kiukuttaa, kun joudut kärsimään hitaasta rupuliittymästäsi.
Rahalla saa...
- Anonyymi
On ihan sama miten tälläinen räpellys toimii, tai toimiiko ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Nurin menenminen johtuu siitä että tänne smämmätään niin hitosti linuxilla, tai pari hörhöä kirjoittaa yötä päivää, hankkisipa hekin elämän.
- AnonyymiUUSI
Ei linuxistit harrasta spämmäämistä joten taitavat olla näitä windowsnistejä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei linuxistit harrasta spämmäämistä joten taitavat olla näitä windowsnistejä!
No sinä ainakin, taitat olla se pahin tällä palstalla. Eihän sulla tosin ressukalla ole edes minkäänlaista linux-konettakaan, korkeintaan joku kämänen kännykkä. No onnistuu se trollaaminen silläkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin, taitat olla se pahin tällä palstalla. Eihän sulla tosin ressukalla ole edes minkäänlaista linux-konettakaan, korkeintaan joku kämänen kännykkä. No onnistuu se trollaaminen silläkin.
Minä EN harrasta spämmäämistä joten pidä sinä winkuratrolli pääsi kiinni! Sinä se trollaat. Ja mulla on useitakin linuxkoneita joten älä viitsi sekoilla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN harrasta spämmäämistä joten pidä sinä winkuratrolli pääsi kiinni! Sinä se trollaat. Ja mulla on useitakin linuxkoneita joten älä viitsi sekoilla!
Ei ole mitään winkuraa vaan Windows merkkisiä käyttöjärjestelmiä, aivan kuten linuxiin perustuvia kuten debian, suse redhat jne. Lopeta itte se spämmääminen. Tai ethän sinä osaa, kohta vastaat takaisin mutta saat tästälähin kirjoitella itse itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään winkuraa vaan Windows merkkisiä käyttöjärjestelmiä, aivan kuten linuxiin perustuvia kuten debian, suse redhat jne. Lopeta itte se spämmääminen. Tai ethän sinä osaa, kohta vastaat takaisin mutta saat tästälähin kirjoitella itse itsellesi.
Minä EN ole spämmännyt, tuskin edes tiedät mitä koko sana tarkoittaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole spämmännyt, tuskin edes tiedät mitä koko sana tarkoittaa!
et sinäkään näemmä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882