Hamina perustamassa uuden johtajaviran – Teknisen johtajan haku alkanee ensi viikolla
Jos ei muuta niin Kunnollisvaalit silmälläpitäen olisi taas julkisuutta tiedosssa ja lööppejä.
Hanna-Kaisa Lähde, Tero Flink ja Olli Kekkonen Haminassa olis töitä
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät CV eet hakeutuneet aiemminkin johtajavirkoihin, pitävät itseään tapetilla hinnalla millä ruplalla hyvänsä.
Hyvät oman imagon tyrkytys ominaissudet jonka itse luoneet.- Anonyymi
Tarkeintä on saada johtaja joka ajaa läpi Vallikentälle katetun katsomon. Pesäpallotaiteilijat kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkeintä on saada johtaja joka ajaa läpi Vallikentälle katetun katsomon. Pesäpallotaiteilijat kiittää.
Jari Nenone tai Kyllikki Kymi?
Vai kävisikö Posti Pate Janne Nyholm (ps.) pystyy huutamaan, soittamaan naapurin ovikelloa ja avaamaan oven ilman avaimia,pystyy myös joulurauhaa rikkomaan. Teknistä tietämystä löytyisi.
Puupuolen taidot puuttuu, menetti lautamiespaikkansa
- Anonyymi
OVET AVOINNA MENEVILLE VAALIPOPULISTEILLE
Haemme Haminaan
TYÖHYVINVOINTIPÄÄLLIKKÖÄ
vakituiseen virkasuhteeseen 1.1.2025 alkaen.
Haminan kaupunki on joustava, eteenpäin katsova ja rohkea työnantaja. Meitä on kaiken kaikkiaan lähes 800 oman alansa ammattilaista eri toimialoilla. Yhdessä rakennamme maailmanluokan pikkukaupungin tarinaa, jossa jokainen työntekijä on yhtä arvokas. - Anonyymi
Olisko tälle kolmikolle kaupunginjohtajan töitä muualla Suomessa kun Cv`eet kunnossa, menee ymmärrys, tietotaito Kotkan valtuustossa hukkaan
- Anonyymi
Toivottavasti minä en tule vanhuudenhöperyyksissäni leikkauttamaan irokeesia päähäni ja vielä mennä näyttäytymään siinä lookissa kaupungille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617