Ruotsalaisministerin pelko kuohuttaa – näin banaanista voi tulla ”vaarallinen”
Psykologian professori esittää Aftonbladetille skenaarioita, joiden jälkeen banaani ei ole enää banaani.
Pelko banaaneja kohtaan on siinä mielessä irrationaalista, että banaanit itsessään eivät ole professorin sanoin ”vaarallisia”. Hän nostaa esiin kuitenkin erilaisia skenaarioita, joita pelon taustalla voi olla.
– Se voi johtua siitä, miltä banaani näyttää tai miltä se tuoksuu. Tai siitä, että se houkuttelee kärpäsiä ja että kyseessä olisikin itse asiassa jonkinlainen kärpästen pelko. Tai että pelkää sen rakennetta ja sitä, että banaani tarttuu suuhun ja siihen tukehtuu.
Ai niin, pelko voi johtua myös siitä miltä banaani "tuntuu"jos ja kun.....
Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeksi vanhaksi elää
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20124898Huh huh... Onneksi Hämeen Sanomat löysi 3 naishenkilöä jotka ovat lainanneet rahaa Wilpoloilta korkealla kuukausi koroilla.
Wilpola joutunut rikollisen häirinnän kohteeksi mutta rikosilmoitusta ei kuulu,ei näy.
Rikoskomisario Riku Vihtilä sanoi että poliisi tutkii vain tehtyjä rikosilmoituksia. - Anonyymi
Rotuhygieenikoille banaani assosioituu apinaan.
Freudin mukaan alitajunta on yliminää määräävämpi tekijä, ja tässä se huomataan. - Anonyymi
Ehkä huolestuttavampaa on se miten foobikon työympäristö on asiaan reagoinut. Eihän tuollaisen myötäily ainakaan paranna tilannetta. Hoitoonohjaus oikea tie.
- Anonyymi
Hoitamattomat mielenterveysongelmat Marjaanalla ja muillakin derkuilla.
- Anonyymi
Sitä voi ahistaa jos on tullu työnnetyksi bansku sinne ja se on katkennut
- Anonyymi
Kakarana varmaan sattunut jotain johon liittynyt banaani, ehkä tungettu lapselle ja toinen on meinannut tukehtua. Miksi lapsille annetaan banaania.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900