Näin kuinka kirkkaita valoja välähteli pimeässä talvisessa taivaanrannassa ja kuinka sienipilvi nousi Pyhäjärven ylle kohoten kohti taivasta.Kun se tapahtuu se on Jumalan antama rankaisu NatZi persuille🙏
Näin profetian
17
297
Vastaukset
- Anonyymi
Päässäsi on ainakin
totaalinen pimeys. - Anonyymi
Päässäsi vallitsee ainakin
totaalinen pimeys. - Anonyymi
Valtiovarainministeri elää sossun tuilla vuoteen 2106 asti, on maanpetturi, loi 100 000 tuhatta työntä, on niin ruma, että ei ole nainen ollenkaan, työkokemus on 000 kymentä vuotta ja nyt myy Suomen vedet, rautatiet ja lentokentät, syö murot ja ruoan pöydältä, myy pöydät ja talot. Ja koska hän on paholainen, niin Herra ei anna hänen lisääntyä. Ja ps puolueen edustajat ovat Venäjällä putinin propaganda leirillä ja varkaita pyhäjärvellä,eivätkä omaa käytöstapoja ja ovat natseja ". Tässä lyhyesti koottuna vihervasemmiston kommentit valtiovarainministeristä, minusta aika sairasta, mutta vihervasemmiston mielestä ihan normaalia. Ja homma paranee kokoajan, pitää päivittää listaa päivittäin 🤣. Vihervasemmiston vaalikampanja menossa, onneksi olkoon
- Anonyymi
Vihervasemmisto on palanut juurilleen eli 2 toisen maailmansodan natsien ja vihreiden liittoutumaan ja haaveilevat eri mieltä olevien tappamisesta?
- Anonyymi
Hieno vaalityö jatkuu 👍
- Anonyymi
Persut on kieltämättä juoppoa sakkia ettei tie riitä kulkemiseen
- Anonyymi
Vielä eilinen putki päällä vai joko alkoi uusi ryyppy putki? Anna palaa vaan, laitan listan jatkoksi 🤣
- Anonyymi
Lopetahan nyt, etteköhän joka puolueessa osaa kyseisen taidon.
Tämä on sinulta lipsahtanut suurennuksen puolelle, taidat jo tulostaa ja ulostaa suurusta.
Katkeruus on vakava tauti, se enteilee dementiaa.
- Anonyymi
Onko sinulla jo hoitopaikka valmiina?
Siellä tapahtuu lopullinen kirkastus. - Anonyymi
Persu Rantanen on jäänyt kiinni valehdellessaaaan, että ministeriö ei ole antanut rasistisia ohjeita pakolaisten vastaanottamiseen.😂
- Anonyymi
Minä näin miten Laulurämeelle ilmestui suusit Putinvaloilmiö kertoen persujen olevan oikealla tiellä.
- Anonyymi
Samaan aikaa alkoi kauhea petosjytkytys!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan aikaa alkoi kauhea petosjytkytys!!!
Oliko se Kepulainen petosjytkytys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se Kepulainen petosjytkytys?
Persulainen perus jytkytys ilman tummelia kakkoseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulainen perus jytkytys ilman tummelia kakkoseen
Taasko vasurit ajattelee vain sitä yhtä asiaa 🤣?
- Anonyymi
Näin suvin, mitä teen???
- Anonyymi
Aloitus sopisi parhaiten sinne nisti ketjuun, kun harhoja nähdään kokoajan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559