Plss joku auttakaa! Oon siis 15v tyttö. Kuukautiset alkoi pari vuotta sitten ja ne ei oo vieläkään täysin säännölliset, mut se isoin ongelma on se että mulla tulee aina välivuotoa (tosi niukkaa) ja ruskeaa valkovuotoa. Mulla ei oo oikeestaan ollenkaan menkkakipuja, mutta tuo vuoto huolettaa. Sitä vuotoa ei siis tule koko aikaa, mutta aina silloin tällöin lähes jokaisten menkkojen välissä. Mitä mä voin asialle tehdä vai pitääkö ensinnä odottaa vielä jonkin aikaa että rupeaako tilanne korjautumaan. Ja tää ongelma on siis ollut siitä asti kun kuukautiset ekan kerran alkoivat. Jotenkin ahdistaa tää enkä pysty nukkumaan kun menin googlailemaan asiaa ja jotenkin tuntuu että kellään ei oo tätä samaa ongelmaa, joten jos siellä on joku gynekologi tai joku joka osaa kertoa tästä niin plss tarviin apuu
Koko ajan ruskeaa valkovuotoa
Anonyymi-ap
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Odota viellä vähän aikaa jos se tilanne vaikka muuttuukin voit myös kertoa äitilesi huolesi sekin osaa autaa sinua melko varmasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756