Suomessa iso osa kansasta asuu ns. avovankilassa ja koppihoidossa kerrostalo boxissa ja on syrjäytynyt makaamaan petiin pitkin päivää.
Masentaa ja ahdistaa ja harmittaa koko elämä, kuljetaan aneemisina ja flegmaatisina ja pyydetään lääkäriltä psyykenlääkkeitä joiden kanssa mikään ei tunnu miltään.
Sivusta voi seurata kuinka moni muu lähtee aamulla klo 06-07 tienaamaan rahaa töihin.
Kylmä ilmasto ja harmaus masentaa vielä lisää ja yhteiskunta on minä keskeinen, mulla kaikki, sulle ei mitään.
Suvun kokoontumisissa muut kyselee ensin tulotasoa ja perhestatusta ja keskustelut pyörivät saavutusten ympärillä.
Oravanpyörästä tippuneet ovat allapäin ja eivät pääse nousemaan sieltä, koska Suomessa ei saa muuta kuin psyykelääkemyrkytystä köyhille ja työelämästä syrjäytyneille.
Monen mielenterveys on mennyt pelkästään Suomessa asumisessa!!!
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä mielessä vähän outo juttu, kun on kuitenkin myös heitä, jotka eivät syyttele yhteiskuntaa.
Ihmisestä se on kiinni, miten elämänsä ja olemisensa kokee, toiset pärjäävät, vaikka ei niin hyvin menisikään.
Jos ihminen on herkempi, voisiko sanoa " vaikutteille ", joita esim. yhteiskunnan suunnalta tulee, ja oma psyykkinen olotila heikkenee sen takia, niin taitaisi asiat olla samalla tavalla, vaikka asuisi jossain muualla kuin Suomessa.
Jos ihmisellä ei ole hyvä olla, niin harvoin se on paikasta kiinni. Toki joillakin sekin voi vaikuttaa, asiaa ei voi yleistää, olemme yksilöitä.
( Itse asun kerrostalossa, enkä ole koskaan ajatellut olevani koppihoidossa. Sellaisessakin olen ollut, ja kyllä oma/vuokra kerrostaloasunto on huomattavasti parempi paikka kuin koppi. ) - Anonyymi
Miten sen ottaa?
Jos kuvittelee että jossain muualla eläminen on ruusuilla tanssimista, niin ei kun sinne vaan, mutta jos ne on samanlaisia avovankiloita, niin syy voi olla muussakin kuin suomessa. - Anonyymi
Aloittaja on hyvä ja lähtee muille maille, missä elämä on vapaampaa. Ei ehkä ahdista kerrostalokoti, saat oleilla vapaana yöt ja päivät avoimen taivaan alla puistossa, kadulla, metsässä tai rantahiekalla. Yleensä vieläpä ilmaiseksi. Mikset jo mene?
- Anonyymi
Onnistuin ihan itse elämäni sössimään, se olisi kyllä tapahtunut missä vain olisinkin asunut, täällä Suomessa tai jossain muualla.
Itse tein omat huonot valintani ihan asuinpaikasta riippumatta.
Ja täytyy kyllä myöntää, kun mielenterveys meni, niin Suomessa on suhteellisen hyvä hoito, näinköhän olisi ollut jossain muussa maassa. - Anonyymi
Suomessa on aivan liikaa valittajia, ne tuhoaa ilmapiirin, eikä kukaan enää uskalla yrittää mitään tässä kateellsiten ihmisten maassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294977Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1564788Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2174784Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1194590Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133680Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192364Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32148- 661677
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241594- 1981305