Vaikuttaa siis siltä, että Stefu on menettänyt itselleen erittäin rakkaan kodin, jonka hän on omista

Anonyymi-ap

Vaikuttaa siis siltä, että Stefu on menettänyt itselleen erittäin rakkaan kodin, jonka hän on omistanut vuodesta 2015 lähtien.

Hah hah haaaaa!

Vai että oikein "rakas koti"

Buah buah buahahahahahhaaaaaaa-----aa---a-a------aaaaaaa----aaaa!
Kuolen pian nauruun!
Vai että oikein rakas koti.....

34

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sinulla ole koskaan ollut kotia?

• Anonyymi

Mulla on useita koteja.

- Tallinnan vanhassa kaupungisssa
        - Helsingin Kalasatamassa
        - Fuengirolassa

Että ihan turha kysyä tyhmiä, luuseri.
        Asunnot velattomia, arvo yli 1,7 miljoona. Että jospa vain pitäisit turpasi kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

Asunnot velattomia, arvo yli 1,7 miljoona. Että jospa vain pitäisit turpasi kiinni?

Kundaalireikimummo voi ottaa nyt kodittoman asumaan HEKAn kämpäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

Hahaa haa saahan nauraa 😅🤭?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa haa saahan nauraa 😅🤭?

Miksi naurattaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naurattaa?

Pukkaako kateus, kun joku on onnistunut käärimään omaisuutta, PALJON enemmän, kuin sinulla milloinkaan voisi olla?

Ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat Stefua niin se Martinan vainoajamummo on halunnut Stefun aikanaan tyttärelleen ja siksi alkanut vainoamaan Martinaa. Nyt vainoajamummolla on tilaisuutensa eli senkun iskee kiinni ja majoittaa itse. Ehkä tytär on tässä välissä jo löytänyt toisen. Tai ei tiedä koska Martinan kimpussa on täällä sekä mummo että nuorempi nainen. Lieneekö sitten äiti ja tytär?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

Miksi sitten kadehdit persaukista Stefua? Ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kadehdit persaukista Stefua? Ei ymmärrä.

Stefu sai pääomatuloa yli kolme kertaa enemmän, kuin allekirjoittanut - en kuitenkaan kadehdi. Kaveri osaa pitää hauskaa! Siitä propsit ja papukaijamerkki vielä..

Kun olen kaveria tavannut pari kertaa, on aina jäänyt hyvä vaikutelma - viimeksi eräissä uudenvuoden pippaloissa Kalasatamassa, kerros 33.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu sai pääomatuloa yli kolme kertaa enemmän, kuin allekirjoittanut - en kuitenkaan kadehdi. Kaveri osaa pitää hauskaa! Siitä propsit ja papukaijamerkki vielä..

Kun olen kaveria tavannut pari kertaa, on aina jäänyt hyvä vaikutelma - viimeksi eräissä uudenvuoden pippaloissa Kalasatamassa, kerros 33.

Kysymys oli siis kohdistettu aloittajalle jolta kysyttiin että eikö sillä itsellä ole kotia ja alkoi kehuskelemaan kodeillaan eripuolilla ja 1,7 miljoonan omaisuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat Stefua niin se Martinan vainoajamummo on halunnut Stefun aikanaan tyttärelleen ja siksi alkanut vainoamaan Martinaa. Nyt vainoajamummolla on tilaisuutensa eli senkun iskee kiinni ja majoittaa itse. Ehkä tytär on tässä välissä jo löytänyt toisen. Tai ei tiedä koska Martinan kimpussa on täällä sekä mummo että nuorempi nainen. Lieneekö sitten äiti ja tytär?

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan? Mitä muuta Steppendo on tehnyt kuin:

- huumeita
        - ryyppäämistä
        -kännisstä örveltämistä
        -humalassa autolla ajelua

Ja muuta kamalaa sekoilua, mm. rään popsimista, jos juuri silloin ei ole mahista ottaa burgeria VELAKSI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli siis kohdistettu aloittajalle jolta kysyttiin että eikö sillä itsellä ole kotia ja alkoi kehuskelemaan kodeillaan eripuolilla ja 1,7 miljoonan omaisuudella.

Tarkkaan ottaen vähän päälle 1,7 miltsiä - vahintään 50 tonttua päälle :)

Ihanaa, kun on rahaa!!!

Nam!

Kertokaa piruttaan kuin paljon on juuri nyt köyttötilillä katetta?
        Mulla on hieman yli 20 tuhatta, että repikää siitä masennusta :)))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

9:14 Älä puhu paskaa, et kirjoittelisi täällä, jos olisit vähäkään älykäs ja omistaisit jotain!

Taisi 8.55 kommentoija olla oikeassa, sulla ei ole koskaan ollut kotia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et vaan pääse eroon "Kundaalireikimummo ", kun olet niin pinttynyt omaan sairauteesi!

Mikä vika HEKA kämpissä, niissähän asuu moni muukin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

9:14 No nyt, nyt ei tule naurusta loppua....😂🤣Persaukinen luulee omistavansa koteja....😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pukkaako kateus, kun joku on onnistunut käärimään omaisuutta, PALJON enemmän, kuin sinulla milloinkaan voisi olla?

Ymmärrän.

Sory, mutta sinä ressukka et omista mitään, jos omistaisit ja olisit vähäkin järkevä, et aukoisi päätäsi oksennuspalstalla, koska omaa pahaa oloasihan sä purat!

Tosin minun omaisuuteni on yli 2 miljoonaa...et silleen.... revi köyhä siitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavannut pari kertaa....😂🤣varsinainen satusetä....😂

Tosin itse tunnen Stefun ja fiksu kaveri selvinpäin, tosin ei ole koskaan tarvinnut juhlia hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, kun on rahaa!!!

Nam!

Mun pankkitililläni on 35.000 Ekee ja sijoituksia 2 millii, et silleen, revi siitä luuseri, jolla ei todellisuudessa ole yhtään mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita koteja.

- Fuengirolassa

Yhteensä 1,7?
        En oikeastaan viitsisi tuota kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, kun on rahaa!!!

Nam!

Sulla on oikein köyttötili, mulla on ainoastaan käyttötili, mutta platina AMEX extrana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et vaan pääse eroon "Kundaalireikimummo ", kun olet niin pinttynyt omaan sairauteesi!

Mikä vika HEKA kämpissä, niissähän asuu moni muukin!

Onneksi ei tarvitse sentään HEKAn vuokra luukussa asustella 😩

• Anonyymi

Talo ulosmitattu, mutta rahaa on

viimeisimpien verotustietojen perusteella Stefu ansaitsi pääomatuloja lähes miljoona euroja.

• Anonyymi

Näin kävi - jos ketään kiinnostaa niin omat pääomatulot olivat hieman alle 240 tuusaa... tarkkaan ottaen 238.550.90 egeä - tyhmä ottaisi palkkana, kun varakkaita varten on keksitty muita konsteja kuin tulovero!

Muah muah muah muahhhhhhaaahahaa----a--a-aa--a--a-a--a-aaaa-a-a-a--a--aaaaaa!
        Köyhät saa pysyä köyhänä myös jatkossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kävi - jos ketään kiinnostaa niin omat pääomatulot olivat hieman alle 240 tuusaa... tarkkaan ottaen 238.550.90 egeä - tyhmä ottaisi palkkana, kun varakkaita varten on keksitty muita konsteja kuin tulovero!

Köyhät saa pysyä köyhänä myös jatkossa!

10:08 Ihan tosi, katsokaa miten SAIRAS ihminen voi olla. Hoitoon tuollaisen pitäisi hakeutua!

• Anonyymi

Martinan MUN Hanko on mennyttä, yhyy.

• Anonyymi

Nyt Martina ei enää voi viedä lastaan Hankoon silloin, kun Sofia on siellä. Ainiin... Sofiallahan on jo uusi miljonääri, se rilli-pankkiiri. Ainiin... Mutta se rilli-pankkiiri taisikin mennä takaisin kotiinsa vaimonsa ja lapsensa luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Martina ei enää voi viedä lastaan Hankoon silloin, kun Sofia on siellä. Ainiin... Sofiallahan on jo uusi miljonääri, se rilli-pankkiiri. Ainiin... Mutta se rilli-pankkiiri taisikin mennä takaisin kotiinsa vaimonsa ja lapsensa luo.

Ja tyttären hevosella on jo uusi tallipaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin , mutta nyt voi Martan aussi rakas ostaa sen Hangon villan tulevalle vaimolleen. Tosin yksityishenkilön yrityksen nimiin, toivoen, että yrityksen laskut eivät enää mene ulosottoon.

• Anonyymi

Tämä joka täällä kehuskelee 1,7 miljoonan omaisuudella on todellisuudessa persaukinen. Ihan paskapuhetta häneltä, sillä ko. miespoloinen NÄKÖJÄÄN kirjoittelee täällä päivittäin ja on Martinan pahimpia vainoajia.

Ei kukaan rikas täällä kirjoittelisi, kyllä rikkailla on tärkeämpääkin tekemistä, kun oksennuspalstalla purkaa pahaa oloaan ja vainota jotain ihmisiä.

Sairastahan tuon ihmisen kirjoittelu on, jokainen täysjärkinen ja älykäs sen kyllä huomaa! Rikas ihminen ei ensinnäkään rikkauksillaan edes kehuskele, eikä tosiaan vietä aikaa jossain suolipalstoilla!

• Anonyymi

Se on juurikin näin. 😂

• Anonyymi

Tällä palstalla se näytät olevan sinäkin , sairaaltahan se vaikuttaa ja jokainen täysjärkinen ja älykäs sen kyllä huomaa 😂 😂

• Anonyymi

Olet väärässä, on nimenomaan mahtavaa kirjoittaa täällä ja masentaa köyhiä ja säälittäviä ihmisiä - kuten SINÄ!

MASENNU!
        MASENNU!
        MASENNU!
        MASENNU!

Ja Masennu vielä lisää ä ä ä ä - -ä - ä -ä -ä - ä- - -- ääääääää!

• Anonyymi

St4efun elämän pilas julkkistyrkky Aitolehti joka väkisin tunki Stefun julkisuuteen, minne hän ei itse halunnut. Vältteli aina ja varjeli yksityisyyttään. No lopputulos on tässä. Aitolehti yritti vielä kiristää 120.000 e. penskan avulla muttei onnistunut. Nyt sillä uus uhri. Stefu on aikuinen ja hänen täytyy ite velkansa hoitaa. Tulee joskus perimään paljon. Siihen asti on selvittävä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Mutta on kyllä Stefanissa itsessä myös syytä. Kaikkea tyhmää lapsellista sekoilua. Mutta nythän pääsee vaihtamaan kaveripiirinsä kerralla. Kun ei ole rahaa, ei ole aina kavereitakaan. Lasta säälin kun isä lööpeissä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe