Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoitu ja lopeta se sekoilu.
Sekin pöllöpää
33
2119
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jatkuvaa sekoilua mun maratonilla.t tirehtööti
- AnonyymiUUSI
Kiitos helmipöllö.
t. Huuhkaja - AnonyymiUUSI
Pelottaa että joku sen vie. Laitetumpi tms
- AnonyymiUUSI
Olen silti todella epävarma meidän tilanteesta
- AnonyymiUUSI
Millainen tilanne teillä on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että haluatko kuitenkaan IRL mua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kyllä erään miehen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaisit, olisin jo sun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea tietysti. En kai muuten elämääni tänne avaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No totisesti haluan jo. En ymmärrä miten näin vaikeaksi meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meni ohi 😐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdallani meni ohi. 😕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kyllä erään miehen.
Haluan yllä erään naisen. Tässä sitä nyt ollaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan yllä erään naisen. Tässä sitä nyt ollaan?
Kyllä...
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä 😘 oot sä semmonen pakkaus et..., 💖
- AnonyymiUUSI
Jos kukaan ei ole niinkuin minä niin silloinhan se tarkoittaa että en ole omassa maailmassani vaan muiden itselleen luomassa taivaassa ja minun helvetissäni ja siltä se on tuntunutkin. Parempi jos ei olisi lainkaan olemassa tai syntynyt.
- AnonyymiUUSI
No sen olen pirunvie huomannut vähän kontakteja ottaneena et olenhan turhan erilainen ja eri tavalla ajatteleva. "Kukaan ei voi sinun paikkaa viedä" on just sen vuoksi epävarmaa ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
En lopeta ikinä.
- AnonyymiUUSI
Sekin vielä https://youtu.be/IN1FFH4Vjv0?si=00iyrht23e6WkNzk
Half〰️Half - AnonyymiUUSI
Onpa sulla guppe taas räyhäkkää ja leikkisää retoriikkaa hohhoijaa, kuka näitä jaksaa lueskella vieläkin sillä silmällä
- AnonyymiUUSI
Mitä hönömpi otsikko sen enemmän hönöjä pörrää. Näin voi sanoa koska tahto on paha
- AnonyymiUUSI
Gubella nämä oman pään sisäiset romanssit yltyy vaan päivä päivältä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubella nämä oman pään sisäiset romanssit yltyy vaan päivä päivältä
Näköjään. Ymmärrän että sinua vtuttaa itse guppe eniten, mutta minua ottaa päähän myös nämä ylimääräiset kärpäset
- AnonyymiUUSI
Gubbeluulijalla täysikuu höpertää enemmän.
- AnonyymiUUSI
Lopeta sinä sitten tuo pelleily! Tiedät kyllä mitä teet.
- AnonyymiUUSI
No mitä tämä pakinaguppe sitten tekee sun mielestäsi? Ei taida mennä hyvin sullakaan
- AnonyymiUUSI
Se on totta että kukaan ei ole niinkuin minä mut mut
- AnonyymiUUSI
Muistakko sen sanonnan varmuudesta. . .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistakko sen sanonnan varmuudesta. . .
Mut
Eiks tää ollu jo kirkossa kuulutettu ?
- AnonyymiUUSI
Hmm....höpönassu😘 Ihanaa tietää.
Leijun täällä ajatuksella että olisin oikeasti jonkun alfa miehen oma. Kuolen näihin unelmiini varmasti ihan kohta😄 - AnonyymiUUSI
Alfa mies kuulostaa kammottavalta.
- AnonyymiUUSI
Jos mun ex.... tulisin ovesta sisään
- AnonyymiUUSI
Onko uusi vaihe alkanut? Epäilyksen vaihe?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4542697Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v182501Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi332059Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se52053PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli571579- 831324
Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää1641160En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???491133- 541128
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491044