Enää lähestyä?
Miten sinua voi
57
846
Vastaukset
- Anonyymi
Hän voi lähestyä minua ihan samalla tavalla kun niitä aikaisempiakin kumppaneitansa. Senkus vain lähestyy, en usko että minä olen siinä mikään poikkeus. Toki jos vain hänellä tarpeeksi löytyy kiinnostusta.
- Anonyymi
Sanomalla morjensta
- Anonyymi
Ei v....
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Enää?
- Anonyymi
Ei ole pakko jos ei halua.
- Anonyymi
Miten niin enää? Onko jotain tapahtunut?
- Anonyymi
Torjunut useasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Olinko se minä???? 😳😳😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Millä tavalla torjunut? Oletko tehnyt selkeän aloitteen ja toinen on vastannut ettei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Torjuuko joku, jos on kiinnostunut? En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
En ole torjunut. En ole ymmärtänyt sinun hienovaraista vihjettä. Minä kävelin kerran ohi ja räpäytin silmää hänelle. Hän torjui minut, koska ei polvistunut eteeni ja kosinut minua. Jos toi sun päänaukominen ei lopu niin tulen seuraavalla kerralla sun työpaikalle jääkiekkomaalivahdin varusteissa ja torjun sut lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Kuka torjuisi toivotun lähestymisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Sen sijaan, jos lähestyminen ei ole toivottua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Monestiko olet yrittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Oliko vastaus suora ”ei” vai jäikö roikkumaan ilmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunut useasti
Onko hän näyttänyt vihreää valoa, koska olet päättänyt lähestyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole torjunut. En ole ymmärtänyt sinun hienovaraista vihjettä. Minä kävelin kerran ohi ja räpäytin silmää hänelle. Hän torjui minut, koska ei polvistunut eteeni ja kosinut minua. Jos toi sun päänaukominen ei lopu niin tulen seuraavalla kerralla sun työpaikalle jääkiekkomaalivahdin varusteissa ja torjun sut lopullisesti.
Sinua tuskin kukaan haluaa lähestyä. Vaikutat perin hermoherkältä.
- Anonyymi
Sanomalla hei ja tulemalla lähelle.
- Anonyymi
Niinpä ei muuta tarvi naiselle tämä.
- Anonyymi
Minulle ei tarvitse edes sanoa mitään. Tulee vaan kiehnäämään kylkeen 🥰
- Anonyymi
Yritin tuota jo kerran, mut ois pitänyt varmaan vieläki lähemmäksi.... 🫦🤭🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin tuota jo kerran, mut ois pitänyt varmaan vieläki lähemmäksi.... 🫦🤭🔥
Olisi ehdottomasti pitänyt tulla ihan lähelle. 💋😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ehdottomasti pitänyt tulla ihan lähelle. 💋😍
Pelkäsin että häiritsen pian työntekoasi jos liian lähelle änkeän 😅☺️ kovasti ois kyllä houkuttanut 🤫💏
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä sitten toisenlaisessa maailmassa.
- Anonyymi
Tässä realmissa trauma on ja pysyy kuolemaan saakka. Miksi yleensäkään on tarvetta lähestyä jos ei muuta ole mielessä kuin satuttaminen? Planeetalla pitäisi olla miljardeja muitakin joita voitte lähestyä. Toki vain yksi ja ainoa voi lähestyä muut ei.
- AnonyymiUUSI
Eikä kun tässä maailmassa. Odota vaan, kyllä kaikki kääntyy hyväksi
- Anonyymi
ai kun lähdin pois.
- Anonyymi
ai kun lähdin pois.
- Anonyymi
Jep, ja olin juuri päässyt viimein tupakalle. Pienenit ihan silmissä. Hyvä että tajusit varoa sitä lätäkköä, unohdin nimittäin kokonaan varoittaa. Jos pitäisi veikata, niin et aivan allapäinkään lähtenyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja olin juuri päässyt viimein tupakalle. Pienenit ihan silmissä. Hyvä että tajusit varoa sitä lätäkköä, unohdin nimittäin kokonaan varoittaa. Jos pitäisi veikata, niin et aivan allapäinkään lähtenyt.
Missä milloin kun olet rakkaihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna tärkeä päivä!
- Anonyymi
Menet hyppimään jänöhyppyjä tuohon tontille, niin minä kyllä lähestyn, sillä kytillä oli muitakin, senkin moro.......
Rauhallisesti, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=IgQeZkRO7AY - Anonyymi
No, tule lounaalle ja istu kanssani 🤔
- Anonyymi
Käy koska vaan ,kuinka tän nyt muotoilis tärkeä että rakas olet minulle muista se.
- Anonyymi
Ei kannata lähestyä. Olen liian sairas. Yhtä sairas kuin ruhtinatar Charlene.
- Anonyymi
Kuntosalit ja kaikki jäänyt. Elämänilo kadonnut. Toivoisin vaan pääseväni ⚰️☁️🕊️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntosalit ja kaikki jäänyt. Elämänilo kadonnut. Toivoisin vaan pääseväni ⚰️☁️🕊️
Pliis päästä mut pois täältä 😢😔
- Anonyymi
Ota yhteyttä ensvuonna jos vielä kiinnostaa. Mennään kahville. Aattelin nukkuu loppuvuoden.
- Anonyymi
Ei kannata lähestyä. Haloo?!!!
- Anonyymi
Olemalla normal
- Anonyymi
Ei onnistu mitenkään
- Anonyymi
Serenadilla . Joku kaunis laulun pätkä.
- Anonyymi
Aika mission impossible kieltämättä. Ainut olis joku ovikellon soitto tai puhelin, mut kai nekin menis kotirauhan rikkomisen puolelle. Jos flirttailee tai pyytää treffeille niin sekin olis seksuaalista ahdistelua. Jos alkais seuraamaan somessa niin se olis vainoamista.
Ei kannata lähestyä ketään ettei vaan sattuis mitään. Ihmiset voi lähestyä sitten toisiaan vaikka jossain kelan tukemassa ryhmäterapiassa.- Anonyymi
Jos sinne asti pääsevät 😅 tämmöstä mustaa huumoria tähän väliin.
- Anonyymi
Ei ovikellon soitto tai puhelimella soitto olisi häiriöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa viesti olisi parempi kuin soitto, koska en tiedä kenenkään numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä joku voi siitä mielensä pahottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa viesti olisi parempi kuin soitto, koska en tiedä kenenkään numeroa.
Laitat viestin ilman numeroa. Kirjekyyhkysenkö ajattelit laittaa matkaan?
- Anonyymi
Pakkoryhmäterapiassa johon pakotetaan. Se ei varsinaisesti ole terapiaa enemmänkin peiteltyä kidutusta mutta kelan työntekijät saavat palkkansa keksimällä erinäisiä kidutuskeinoja ja pakotteita. Tämäkin viestin todennäköisesti poistavat kuten aikaisemmankin. Se on ihanaa kun on valtaa. Koulussa valehdeltiin ettei orjia enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitat viestin ilman numeroa. Kirjekyyhkysenkö ajattelit laittaa matkaan?
sähköpostiin viesti
- Anonyymi
Ei niin mitenkään
- Anonyymi
Unohda jo. Ei ole mitään syytä lähentyä.
- Anonyymi
Viestillä. Ei se muuta tarvitse. Älä mieti liika.
mutta minua voi heti keskustelemalla, sano yksi sana mitä kaipaat mutta et voi sanoa
älä sano täällä, ohjaa minut tämä on ensi kertani täällä
siis chat
- AnonyymiUUSI
"Miten sinua voi Enää lähestyä?"
Mjaaaa. No tee niinkuin aina ennenkin, eli lähestyt Anonyyminä.
Hyvinhän se on sujunu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi618582Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h304572Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän963967- 352416
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa381555Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän31148Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1691114Zelenskillä on vaihtoehtoja tasan nolla.
Sota tullaan päättämään Trumpin ja Putinin kesken, Zelenski joutuu tyytymään osaansa, joka on klovnin osa. Senhän tuo jo3061114Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu101071- 57836