Ihminen, varsinkin metsästäjä saa katsoa itse peiliin tässä asiassa.
Susiongelma ihmisen itsensä aiheuttama
16
152
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Ideologinen suojelu on susiongelman ydin. Siksi kannanhoidollinen metsästys välittömästi käyntiin.
- Anonyymi
Minun nuoruudessani ammuttiin kaikki sudet, jotta riistaa riittäisi ja niin pitää tehdä nytkin.
- Anonyymi
Vuoteen 1993 saakka kaikki oli hyvin. Kysymys on katastrofaalinen ja liittyy siihen, että poliittista tahtoa ei oikeasti löydy. Kannanhoidollinen metsästys on valtaapitävien VALE! Se perustuu poikkeuslupiin ja ei tule onnistumaan. KIINTIOMETSÄSTYS VÄLITTÖMÄSTI KÄYNTIIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoteen 1993 saakka kaikki oli hyvin. Kysymys on katastrofaalinen ja liittyy siihen, että poliittista tahtoa ei oikeasti löydy. Kannanhoidollinen metsästys on valtaapitävien VALE! Se perustuu poikkeuslupiin ja ei tule onnistumaan. KIINTIOMETSÄSTYS VÄLITTÖMÄSTI KÄYNTIIN!
Täällä lapissa ammuttiin valtion toimesta sotien jälkeen konepistooleilla lentokoneesta susia, jotta saatiin porolukuja ylös. Silloin olikin ihmisen etu ykkösenä. Nytkin pitäisi ampua pedot vähiin jotta olisi syrjäseuduillakin jotakin syötävää, eli metsästettävää. Tosin ei täällä hukka kauan taivalla, kun on hypännyt lynksin kyytiin ja siitä kiitos poromiehille. Muualla tietenki vihervasuliini hipit haluaa ihmisen paikalle pedot, jotta saatais metsästys loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä lapissa ammuttiin valtion toimesta sotien jälkeen konepistooleilla lentokoneesta susia, jotta saatiin porolukuja ylös. Silloin olikin ihmisen etu ykkösenä. Nytkin pitäisi ampua pedot vähiin jotta olisi syrjäseuduillakin jotakin syötävää, eli metsästettävää. Tosin ei täällä hukka kauan taivalla, kun on hypännyt lynksin kyytiin ja siitä kiitos poromiehille. Muualla tietenki vihervasuliini hipit haluaa ihmisen paikalle pedot, jotta saatais metsästys loppumaan.
Kunta ja aluevaalit lähestyvät. Kansan on laitettava koville nykyisen hallituskoalition ehdokkaat. Hallitus väittää edelleen olevansa historian metsästysmyönteisin. Vaatikaa selitys, miten on mahdollista, että ”historian metsästysmyönteisimmän hallituksen” aikana metsästyspolitiikka on ajautunut historiansa pahimpaan kriisiin.
Älkää uskoko puheita kannanhoidollisesta metsästyksestä, Ruotsin mallista, EU- tason ratkaisuista. Eivät tule onnistumaan. AVAIMET RATKAISUUN OVAT KANSALLISESSA POLITIIKASSA! Perussuomalaisilta kannattaa kysyä, miksi eivät ole tehneet yhden yhtä lakiesitystä METSÄSTYSKIRJAN vahvasti argumentoiduista, valmiista lainsäädännön muutosesityksistä.
- Anonyymi
Nämä metsästäjät jotka haluaa väen väkisin ampumaan susia ja karhuja ovat sellaisia ns. "pikkumunaisia" miehiä joiden on tällä tavoin näytettävä miehyytensä.
Yleensä nämä miehet ovat joko sellaisia että kotona ovat pahasti tossun alla metsästysporukassa ovat niitä jotka tahtoo näyttää mitä uskaltavat tehdä.
Toinen ryhmä on kotona niitä jotka pitävät itseään vaimonsa yläpuolella nyrkin avulla.
Näiden väliin jää miehet joilla ei ole tarve näyttää eikä esittää mitään. Heillä on kotona tasa-arvoinen suhde ja nämä väliin jäävät miehet ovat kahden ensimmäisen ryhmän miehiä älykkäämpiä.- Anonyymi
Höpö höpö! Itte olen täällä lapissa jahdannut koko elämäni susia ja muita petoja ja perheeni on pitänyt yhtä jo 45 vuotta. Mitä pikkumunaisuuteen tulee, niin kyllä net etelän pimutkin on tyytyväisinä täältä lähteneet.🥰
- Anonyymi
Edelleen nämä metsästys vastaiset öyhötyksesi ideologisella mustamaalaamisuhollasi kuuluu metsästyksen vastustajiin ei tänne.
- Anonyymi
ongelmat ovat maassa erinläiset riipuu missä päin asuu jos itä suomessa pedot ovat talon pihalla, kun taas etelässä pedot karhataan pois ennen ongelmaan,
- Anonyymi
Tyhmät susipelkurit tässä pitäisi häätää kaupunkeihin, jos eivät uskalla maalla asua. Erämaat kuuluvat etupäässä susille ja karhuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät susipelkurit tässä pitäisi häätää kaupunkeihin, jos eivät uskalla maalla asua. Erämaat kuuluvat etupäässä susille ja karhuille.
Ettekös te vihervasurit sen takia kaupungeissa asu. Projisoit siis omaa pelkuruuttasi jälleen muihin. xD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monennenkos sukupolven susipelkuri se analyytikko onkaan, heh heh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monennenkos sukupolven susipelkuri se analyytikko onkaan, heh heh.
Kaupunkiin paennut susipelkuri, heh heh.
- Anonyymi
On.
- AnonyymiUUSI
Onkin kyse SUSIONGELMASTA, kuten aloituksessa mainitaan. Ongelmathan ratkaistaan poistamamalla ongelma, eli sudet. Susi on tarpeeton ja vahingollinen eäin.
- AnonyymiUUSI
KUTEN WESTERHOLM ON TODENNUT:
”Ihminen on osa luontoa. Susi ja ihminen ovat eläimiä jotka pystyvät helposti tappamaan toisensa. Rauhanomainen rinnakkaiselo ei ole realismia. Jomman kumman on väistyttävä ja tässä tapauksessa se on susi. Suden on palattava ihmisasumattomiin erämaihin!”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814