Sateista sunnuntaita

Hyvää huomenta ja rentoa päivää. Pää lyö nyt tyhjää... 😊☕🌧️❤️

Kyllä tämä aika on sellainen, että pitäisi vaan jäädä nukkumaan.

73

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää huomenta 🥱👩🍒♥️

• Oikein mukavaa huomenta kirsikkainen. Voi kun olisi vapaa päivä, niin nukkuisin ties minne saakka. 😊☕♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oikein mukavaa huomenta kirsikkainen. Voi kun olisi vapaa päivä, niin nukkuisin ties minne saakka. 😊☕♥️

Okay tuli nukuttua hyvin kerrankin🥱👩🍒♥️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Okay tuli nukuttua hyvin kerrankin🥱👩🍒♥️😊

Hyvä sentään. 😊 Kyllä minäkin nukuin aika hyvin ja heräilemättä tällä kertaa. ♥️😊☕
        Mitäs sulla on tänään ohjelmassa? 😊
        Mulla ei nyt muuta, ku kohta taas duuniin. Kunhan tässä herää ensin... 😊♥️☕

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä sentään. 😊 Kyllä minäkin nukuin aika hyvin ja heräilemättä tällä kertaa. ♥️😊☕
        Mitäs sulla on tänään ohjelmassa? 😊
        Mulla ei nyt muuta, ku kohta taas duuniin. Kunhan tässä herää ensin... 😊♥️☕

Lepopäivä jotain leffaa tai sarjoja vois kattoo kun eilen jaksanut 😊👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Nyt jaksaa nauttia. Mitäs meinaat alkaa katselemaan? ♥️😊☕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😳😳😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😳😳😳

🤣🤣🤣🤣👍Tää reaktio oli hauska.

• Marraskuun harmaus,
      räntäsateen kastama maa,
      syksyn varjot ja kylmyys,
      mielessä painava, sumuinen taakka.

🌧️🌫️❄️
      Harkitsin, että vaivun,
      horrokseen, unen rajamaalle,
      jossa ei ole kiire, ei vaatimuksia,
      pelkkää rauhaa ja unohdusta.

🖤🖤💭
      Marraskuun kirottu kylmyys,
      mutta sisälläni vielä kaipaus
      kohti valoa, lämpöä,
      vaikka maailma on vain harmaa.

☔💔🖤
      Ja kuitenkin, jossain
      on toivo, pieni kipinä,
      joka ei sammu, vaikka taivas
      itkee sateen mukana.

🌧️💫

• Anonyymi

Kiva teksti👍👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva teksti👍👩🍒♥️

Kiitos ihana 😊♥️

• Anonyymi

Toivoa on ja paljon

juuri Sinulla

malta odottaa

Tiedän

🤗❄🎄❄

• Anonyymi kirjoitti:

Toivoa on ja paljon

juuri Sinulla

malta odottaa

Tiedän

🤗❄🎄❄

Odottavan aika on pitkä. Enkä edes tiedä, mitä odottaa?
        Ehkä tulevaa kesää, kuten aina ja joulua. 🎄 😊
        Kiitos kuitenkin paljon. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Odottavan aika on pitkä. Enkä edes tiedä, mitä odottaa?
        Ehkä tulevaa kesää, kuten aina ja joulua. 🎄 😊
        Kiitos kuitenkin paljon. 😊

Vain sydämellään ♥️tietää ja tuntee parhaiten.🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Vain sydämellään ♥️tietää ja tuntee parhaiten.🤗

Niin monet kerrat täysin yksipuolisesti rakastuneena, en tiedä enää mihin uskoa.

• mustasusi kirjoitti:

Niin monet kerrat täysin yksipuolisesti rakastuneena, en tiedä enää mihin uskoa.

Vaikka haluaisin uskoa. Kiitos lohduttavista ja kannustavista sanoista. 😊

• Anonyymi

Kivaa päivää 😊👩🍒🤗♥️

• Kiitos. Oikein kivamukavaa päivää sinullekin. Olen täällä, kun haluat jutella 😊🤗♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Oikein kivamukavaa päivää sinullekin. Olen täällä, kun haluat jutella 😊🤗♥️

Kiitos👩🤗🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos👩🤗🍒♥️

Kiitos itsellesi 🤗❤️⚜️✨❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos itsellesi 🤗❤️⚜️✨❄️

Okay 👩🤗🍒♥️

• Aurinkokin pilkistää pilven raosta. Ihanaa kultaista valoaan vuotaa vaakasuoraan ja kirkkaana, kuin viime kesästä muistuttaen. 😊⛅🌦️

• Anonyymi

Milloin aloit hehkuttaa Aurinkoa täällä ekaa kertaa?Tuskin heti ekana vuonna.

• Anonyymi

Hei missä muuten se sun häiritsijä on? ei ole aikoihin näkynyt, hai enkö vain ole huomannut? ihmettelen vaan, kun sun kiusaaminen on ollut sen elämäntehtävä.

• Ei sitä ole täällä enää näkynyt. En tiedä, olisko joku tehnyt hänestä niin paljon ilmoituksia, että on tullut jotain seuraamuksia, vai kyllästyikö se häiriköintiin? Pääsikö johonkin tiettyyn tavoitteeseen? Oliko tosiaan vaan jonkun toimesta täällä kiusaamassa ja kun selvästi oli se N asia pinnalla hänellä. Tarkkaan seuras millon hänen mielestään kirjoitin ihastuksesta (kun en saanut niin tehdä). Vaikea tietää mikä oli. Vai pääsikö oikeanlaiseen hoitoon ja sai paremman lääkityksen? Joo yks kaks tosiaan katosi täältä.

• Tavallaan tuollainenkin poissa olo, saa tän palstan tuntumaan tyhjemmältä. Olkoonkin että silkkaa kiusaa teki. Mä oon sellainen, että huomaan muutokset nopeasti enkä oikein pidä muutoksista.

• mustasusi kirjoitti:

Ei sitä ole täällä enää näkynyt. En tiedä, olisko joku tehnyt hänestä niin paljon ilmoituksia, että on tullut jotain seuraamuksia, vai kyllästyikö se häiriköintiin? Pääsikö johonkin tiettyyn tavoitteeseen? Oliko tosiaan vaan jonkun toimesta täällä kiusaamassa ja kun selvästi oli se N asia pinnalla hänellä. Tarkkaan seuras millon hänen mielestään kirjoitin ihastuksesta (kun en saanut niin tehdä). Vaikea tietää mikä oli. Vai pääsikö oikeanlaiseen hoitoon ja sai paremman lääkityksen? Joo yks kaks tosiaan katosi täältä.

Eikä hän ollut edes ainoa härkkijä. Ne kaikki katosi täältä samaan aikaan. Eli porukassa olivat toimineet. Eivät vaan enää jaksaneet. Näin se usein menee. Mä olen kiusaajia kärsivällisempi ja voitan pitkässä juoksussa aina. Ei ne koko elämää täällä jaksa roikkua. Minä jaksan, kun mulla ei ole muuta elämää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sitä ole täällä enää näkynyt. En tiedä, olisko joku tehnyt hänestä niin paljon ilmoituksia, että on tullut jotain seuraamuksia, vai kyllästyikö se häiriköintiin? Pääsikö johonkin tiettyyn tavoitteeseen? Oliko tosiaan vaan jonkun toimesta täällä kiusaamassa ja kun selvästi oli se N asia pinnalla hänellä. Tarkkaan seuras millon hänen mielestään kirjoitin ihastuksesta (kun en saanut niin tehdä). Vaikea tietää mikä oli. Vai pääsikö oikeanlaiseen hoitoon ja sai paremman lääkityksen? Joo yks kaks tosiaan katosi täältä.

Voihan olla että N tai joku hänen läheisensä on seuraillut näitä keskusteluja ja suuttunut nyt ihan tosissaan ja seurauksia on tullut.
        Vaikutti kyllä olevan ihan kyllästymätön, jaksoi jatkaa aina vaan.
        Ehkä hänelle on sattunut jotain?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eikä hän ollut edes ainoa härkkijä. Ne kaikki katosi täältä samaan aikaan. Eli porukassa olivat toimineet. Eivät vaan enää jaksaneet. Näin se usein menee. Mä olen kiusaajia kärsivällisempi ja voitan pitkässä juoksussa aina. Ei ne koko elämää täällä jaksa roikkua. Minä jaksan, kun mulla ei ole muuta elämää.

Ei kun ne pääsi tavoitteeseensa.Saivat mitä halusivat.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että N tai joku hänen läheisensä on seuraillut näitä keskusteluja ja suuttunut nyt ihan tosissaan ja seurauksia on tullut.
        Vaikutti kyllä olevan ihan kyllästymätön, jaksoi jatkaa aina vaan.
        Ehkä hänelle on sattunut jotain?

Niin, vaikeaa nyt tietää taas mikä on totuus. Saa nähdä ilmaantuuko vielä paikalle. Kuitenkin hän roikkui täällä ihan jatkuvasti ainakin reilun vuoden ajan. Ja tiedän kyllä, että N:n läheiset seuras näitä mun kirjoituksia ja oli tietoisia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tavallaan tuollainenkin poissa olo, saa tän palstan tuntumaan tyhjemmältä. Olkoonkin että silkkaa kiusaa teki. Mä oon sellainen, että huomaan muutokset nopeasti enkä oikein pidä muutoksista.

Et tulisi minin kanssa toimeen nimittäin en tee mitään enään rutiinilla.Jäi selkärankaan vainoaminen ja silloin ei voi elää säännöllistä elämää sillä vainoajatietää odottaa sua pimeässä puskassa.
        Tänään oli lähellä käydä köpelösti kun menin alueelle missä yks vaanija on en voinut muualle mennä ,oli muut tiet huonot ja kummaa liikennettä oli.Onnekseni tuli sivusta myös koira käyttäjä...huh,Hu!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oletan , että Isoveli on tarttunut niskavilloista ja pannut opettelemaan aakkosten käytön uudelleen säntillisessä järjestyksessä. Menohan oli yliöveriä. Et sunkaan kaipaa rauhattomuutta langoille takaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan , että Isoveli on tarttunut niskavilloista ja pannut opettelemaan aakkosten käytön uudelleen säntillisessä järjestyksessä. Menohan oli yliöveriä. Et sunkaan kaipaa rauhattomuutta langoille takaisin?

En usko kenenkään ottaneen asiaa puheeksi sillä sama tyyppi kiersi tuota aikaisempaa tapahtumaa noin 4h ennen kotini lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko kenenkään ottaneen asiaa puheeksi sillä sama tyyppi kiersi tuota aikaisempaa tapahtumaa noin 4h ennen kotini lähellä.

Tämä tyyppi ei aluksi pyörinyt levottomana yötä päivää ulkona se aloitti homman myöhemmin.On ollut erittäin levoton yö ja aamu yöaikaan ulkona.Tiedän koska koira haukkuu tai inisee katsoa ikkunasta esim.ulos..siellä se,sama tyyppi taas.
        Joo,tiedän että sovin klon ajan jonku kanssa oliko isoveli mutta näin viikonloppuisin minunkin täytyy pyöriä lähempänä asutusta ja vaikea välttää törmäystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tyyppi ei aluksi pyörinyt levottomana yötä päivää ulkona se aloitti homman myöhemmin.On ollut erittäin levoton yö ja aamu yöaikaan ulkona.Tiedän koska koira haukkuu tai inisee katsoa ikkunasta esim.ulos..siellä se,sama tyyppi taas.
        Joo,tiedän että sovin klon ajan jonku kanssa oliko isoveli mutta näin viikonloppuisin minunkin täytyy pyöriä lähempänä asutusta ja vaikea välttää törmäystä.

Unohtui.Arkena sitten voin muuallakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun ne pääsi tavoitteeseensa.Saivat mitä halusivat.

Aivan. Mitä mahtoivat sitten saada?

• Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa mitään överiä ördellystä, mutta huomaan vaan kaiken kuihtuneen muutenkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En kaipaa mitään överiä ördellystä, mutta huomaan vaan kaiken kuihtuneen muutenkin.

Johtuisiko latteus sun ja Kirsin lankailun yksitoikkoisuudesta. Annat erikoishuomion ihastuksesi kohteelle, jolta turhaan odotat enempää. Ei pelkkä nettikirjoittelu anna aihetta huhuilla ja tuskailla vastailuja odotellessa. Jotensakin jotkut ovat harventaneet tätä seuratessa käyntejään. On muuttumassa sun ja Kirsin jaaritteluksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko latteus sun ja Kirsin lankailun yksitoikkoisuudesta. Annat erikoishuomion ihastuksesi kohteelle, jolta turhaan odotat enempää. Ei pelkkä nettikirjoittelu anna aihetta huhuilla ja tuskailla vastailuja odotellessa. Jotensakin jotkut ovat harventaneet tätä seuratessa käyntejään. On muuttumassa sun ja Kirsin jaaritteluksi.

Elämä on helkama.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Elämä on helkama.

Saisinko tästä suomennoksen. Kiitos.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan. Mitä mahtoivat sitten saada?

Ainakin raha on vaihtanut omistajaa.Surulliseksi sekä fyysisesti sairaammaksi mitä oli.
        On myös saaneet jo oleville suhteilleen näin lisää luottamusta.Katsos on semmosia ihmisiäkin olemassa ketkä sanoo toiselle tee tuolle pahaa niin minä kiihoitun siitä,lujittaa suhdettaan näin.
        Ääripää esimerkki parista jossa toinen murhaa ihmisiä toisen puolesta ja sen jälkeen pitävät kunnon pano juhlat.Kieroutuneita on maailma pullollaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin raha on vaihtanut omistajaa.Surulliseksi sekä fyysisesti sairaammaksi mitä oli.
        On myös saaneet jo oleville suhteilleen näin lisää luottamusta.Katsos on semmosia ihmisiäkin olemassa ketkä sanoo toiselle tee tuolle pahaa niin minä kiihoitun siitä,lujittaa suhdettaan näin.
        Ääripää esimerkki parista jossa toinen murhaa ihmisiä toisen puolesta ja sen jälkeen pitävät kunnon pano juhlat.Kieroutuneita on maailma pullollaan.

No nyt oli sakeaa ja synkkää. Mä en onneksi ole sotkeentunut mihinkään noin sairaaseen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No nyt oli sakeaa ja synkkää. Mä en onneksi ole sotkeentunut mihinkään noin sairaaseen.

Mutta jostain syystä tykkäät guppe kirjoitella itsesi kanssa tällaista synkkää proosaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisinko tästä suomennoksen. Kiitos.

Susigubbe haluaa olla arvoituksellinen, älä häiritse hänen kehittävää monologia

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kovin juhlavasti vedät äijä vieläkin linjaa, että tämä sinun ns kiusaaja olisi ollut ikinä kukaan muu kuin sinä itse kirjoittelemassa itsesi kanssa puuta heinää

• Kaikki loppuu aikanaan,
      🕊️ suru haihtuu, kaipaus katoaa.
      Kuin laineet rannalle lyö,
      aika hiljaa haavat työstää, 🌊.

Elämä kiertää kehää,
      🌟 hetkissä piilee lohdun säde.
      Tunne kuin varjo ohi liukuu,
      ja sydän löytää rauhan uuden. 💓

Vaikka pimeä painaa, 🌑
      valon kajastus aina voittaa.
      Muistot jäävät, mutta kevyemmin,
      kuin tuuli, joka hiljaa koskettaa. 🍃

🕰️ Kaikki loppuu aikanaan,
      mutta jokaisella askeleella uusi alku häämöttää. 🌅

• Anonyymi

Tarviiko olla uusia alkuja ihmissuhteisiin liittyen jos viihtyy hyvin yksin, eikä koe sitä rasitteeksi. Suurin osa ihmisistä on laumasieluja, mutta sitten ollaan me erityispiirteiset, jotka viihtyvät hyvin yksinkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko olla uusia alkuja ihmissuhteisiin liittyen jos viihtyy hyvin yksin, eikä koe sitä rasitteeksi. Suurin osa ihmisistä on laumasieluja, mutta sitten ollaan me erityispiirteiset, jotka viihtyvät hyvin yksinkin!

Kyllä minä ainakin kaipaan silti myös rakkautta ja läheisyyttä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kaipaan silti myös rakkautta ja läheisyyttä.

Sitä ei saa muualta kuin ulkomaailmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri.En kaipaa muiden kun itseni seuraa kun en saanut häntä.Haukkukaa vaan vanhaksi piiaksi olen ylpeä siitä nimikkeestä en jaa itseäni niille keltä en saa takaisin hyvää mieltä.
        Eikä minun hyvä mieli koostu tyypillisestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en saa mistään. En sellaisilta, joilta toivoisin saavani. En saa mitään hyväksyntää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en saa mistään. En sellaisilta, joilta toivoisin saavani. En saa mitään hyväksyntää.

Iltaa miten päivä menny 🤗🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Iltaa miten päivä menny 🤗🍒♥️👩

Hyvää iltaa 😄 ihan hyvin on mennyt. Aika rauhallista on 🤗❤️⚜️✨

Kuinkas siellä? 🤗❤️⚜️✨

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa 😄 ihan hyvin on mennyt. Aika rauhallista on 🤗❤️⚜️✨

Kuinkas siellä? 🤗❤️⚜️✨

Täällä päivä ollut rauhallinen pimeetä on😊🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Viikon päästä voi tulla lunta. Se valaisee ❄️❄️🤗❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tai ehkäpä susiguppe ei saa sieltäkään, sinne tänne huitoja

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko katsellut jotain leffaa/sarjaa? 🤗❤️❄️✨⚜️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin se on. Viikon päästä voi tulla lunta. Se valaisee ❄️❄️🤗❤️

Kiva jos lunta tulis🤗🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos lunta tulis🤗🍒♥️👩

Niin kyllä paljon jouluisempaa olisi. Saa nähdä joko talvi alkaa. ❄️🤗❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oletko katsellut jotain leffaa/sarjaa? 🤗❤️❄️✨⚜️

En ole, voisi katsoa jotain kohta🤗🍒♥️👩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄🙄🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Joo o. Mä täällä huhkin hommia ylhön saakka. 🤗❤️✨⚜️🌕

• mustasusi kirjoitti:

Joo o. Mä täällä huhkin hommia ylhön saakka. 🤗❤️✨⚜️🌕

*yöhön ✨

• Anonyymi kirjoitti:

🙄🙄🙄

Lol

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

*yöhön ✨

Olikos sulla huomenna vapaa🥱♥️👩😊❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Olikos sulla huomenna vapaa🥱♥️👩😊❄️

Huomenna on vapaapäivä kyllä. Se on maailman mukavinta 🤗❤️❄️🌕⚜️

• Anonyymi

Alan katsomaan jotakin👩😊❄️♥️

• Mukavia katselu hetkiä ❤️🤗⚜️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mukavia katselu hetkiä ❤️🤗⚜️

Jatkan huomenna👩😊♥️

• Anonyymi

Iltaa Susi Hukkanen
      En ole ehtinyt käydä täällä mutta toivottavasti sulla on viikko alkanut hyvin

🐈

• Hyvää iltaa kisulle. Kiva kun ehdit tännekin. Ihmettelinkin kun ei ole näkynyt.
        Ihan kivasti vapaapäivällä alkoi tämä viikko. 😊
        Toivottavasti myös sinulla alkoi hyvin.😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa kisulle. Kiva kun ehdit tännekin. Ihmettelinkin kun ei ole näkynyt.
        Ihan kivasti vapaapäivällä alkoi tämä viikko. 😊
        Toivottavasti myös sinulla alkoi hyvin.😊

Kyllä se alkoi ♥️ ihana Susi Hukkanen
        🐈

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se alkoi ♥️ ihana Susi Hukkanen
        🐈

Kiva kuulla. Ihana kisu. ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3597
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1855
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1651
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1362
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      114
      1203
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1079
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      964
    9. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      962
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      98
      942
    Aihe