PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO PERSU

Anonyymi-ap

On niin tavattoman seksikäs 🥰 WautsiWau

22

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko valkaistu kakkareikä??Antaako jytkyttää ilman tummelia? Kerääkö öisin irrallaan lojuvat makitat ym..työvehkeet parempaan talteen ja myy ne työtä tekeville keskustalaisille?Persuthan eivät töitä tee vaan elävät Kelan rahoilla🙏

• Anonyymi

Eiköhän sitä Tummelia käytetä Keskustan vaalituvalla.HeKo suorittaa voitelun.Keput on tunnettuja vittuilijoita!!

• Anonyymi

Itse aloittaa ja itse kommentoi ja kun peräreikä on mielessä, niin kyseessä ei voi olla kuin vasuri 🤣. Aina vasuri voi jopa itsensä alittaa🤣. Mutta tuli taas yksi uusi "kommentti" kokoelmaan👍

• Anonyymi

Olet väärällä polulla kun syytät vasemmistoa törkykirjoituksista !!Kyllä ne tulevat Keskustapuolueen ajatushautomosta.Tuli mieleen oletko itse noiden törkykirjoitusten takana? Sinullahan on tapana syytellä muita omista tekosista,Vuosia olen seurannut kirjoituksiasi ja olen satavarma asiasta.mm,Kaksi edellistä kommenttia oli sinun kirjoittamia klo 12.33 ja 12,39vastasit jälleen itsellesi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärällä polulla kun syytät vasemmistoa törkykirjoituksista !!Kyllä ne tulevat Keskustapuolueen ajatushautomosta.Tuli mieleen oletko itse noiden törkykirjoitusten takana? Sinullahan on tapana syytellä muita omista tekosista,Vuosia olen seurannut kirjoituksiasi ja olen satavarma asiasta.mm,Kaksi edellistä kommenttia oli sinun kirjoittamia klo 12.33 ja 12,39vastasit jälleen itsellesi,

Cescusta on vasemmistoa ja mites nyt noin osui kokoelmani herkkään paikkaan 🤣? Olisiko jotenkin vaivaannuttavaa, jos keräämäni kommentit ylittäisi uutiskynnyksen? Hienoa tämä vasureiden logiikka, jossa omat teot vieritetään asian esille ottajan syyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cescusta on vasemmistoa ja mites nyt noin osui kokoelmani herkkään paikkaan 🤣? Olisiko jotenkin vaivaannuttavaa, jos keräämäni kommentit ylittäisi uutiskynnyksen? Hienoa tämä vasureiden logiikka, jossa omat teot vieritetään asian esille ottajan syyksi.

Tottakai sinä olet kerännyt kokoelmiisi OMAT kirjoituksesi joita sitten tällä jakelet toistoina.Yritit jälleen hämätä SINÄ vierität omat kirjoituksesi muiden syyksi. Siinä olet oikeass että Vasemmisto on sulautunut Keskustaan.Ainakin Pyhäjärvellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Onko vasurit oppineet persuilemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Onko vasurit oppineet persuilemaan?

Mitä oikein hourit??Etkö ymmärrä lukemaasi??Olet siis kepu!Eihän tuossa puhuta persuista sanaakaan "Cescusta on vasemmistoa" Onko tuo ymmärrettävä niin että Cescusta on yhtäkuin persut.Vastasit muuten jälleen omaan kirjoitukseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sinä olet kerännyt kokoelmiisi OMAT kirjoituksesi joita sitten tällä jakelet toistoina.Yritit jälleen hämätä SINÄ vierität omat kirjoituksesi muiden syyksi. Siinä olet oikeass että Vasemmisto on sulautunut Keskustaan.Ainakin Pyhäjärvellä

Ymmärrätkö edes itse logiikkaasi🤣? Minun puolestani vaikka Supo voisi tutkia solvausten kirjoittajat, kun uhataan tappamisella ym. Minä vaan harrastan keräämistä.

• Anonyymi

Olipa harmi. Noh, kaikkea ei voi saada, komea mutta persu, joten sama vain ihailla turvallisen matkan päästä.

• Anonyymi

Pitääkö olla Ortodoksi seurakunnan jäsen?

• Anonyymi

Nainen on kaunis ja mies komee. Siinä se ero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö olla Ortodoksi seurakunnan jäsen?

Riittää jo melko pitkälle kun ei ole persu, eikä tarvi muitakaan jäsenkirjoja olla.

• Anonyymi

Lamminaho rules!

• Anonyymi

Puhutaan kauniista ja seksikkäästä, ei kuvaus sovi lamminahon aikaan!

• Anonyymi

nistitkin antaa rahapulassakin

• Anonyymi

Tummeli on paras liukuvoide pakarihommiin.

• Anonyymi

Onko kokemuksia paikallisista?

• Anonyymi

Onko hame päällä vai jazzarit jalassa, sitäkö yrität kertoa, tsoh.

• Anonyymi

Paha antaa vähästä Persu ei mitään

• Anonyymi

on kokemusta mä sain

• Anonyymi

Mummooooo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      996
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe