On niin tavattoman seksikäs 🥰 WautsiWau
PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO PERSU
22
389
Vastaukset
- Anonyymi
Onko valkaistu kakkareikä??Antaako jytkyttää ilman tummelia? Kerääkö öisin irrallaan lojuvat makitat ym..työvehkeet parempaan talteen ja myy ne työtä tekeville keskustalaisille?Persuthan eivät töitä tee vaan elävät Kelan rahoilla🙏
- Anonyymi
Eiköhän sitä Tummelia käytetä Keskustan vaalituvalla.HeKo suorittaa voitelun.Keput on tunnettuja vittuilijoita!!
- Anonyymi
Itse aloittaa ja itse kommentoi ja kun peräreikä on mielessä, niin kyseessä ei voi olla kuin vasuri 🤣. Aina vasuri voi jopa itsensä alittaa🤣. Mutta tuli taas yksi uusi "kommentti" kokoelmaan👍
- Anonyymi
Olet väärällä polulla kun syytät vasemmistoa törkykirjoituksista !!Kyllä ne tulevat Keskustapuolueen ajatushautomosta.Tuli mieleen oletko itse noiden törkykirjoitusten takana? Sinullahan on tapana syytellä muita omista tekosista,Vuosia olen seurannut kirjoituksiasi ja olen satavarma asiasta.mm,Kaksi edellistä kommenttia oli sinun kirjoittamia klo 12.33 ja 12,39vastasit jälleen itsellesi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärällä polulla kun syytät vasemmistoa törkykirjoituksista !!Kyllä ne tulevat Keskustapuolueen ajatushautomosta.Tuli mieleen oletko itse noiden törkykirjoitusten takana? Sinullahan on tapana syytellä muita omista tekosista,Vuosia olen seurannut kirjoituksiasi ja olen satavarma asiasta.mm,Kaksi edellistä kommenttia oli sinun kirjoittamia klo 12.33 ja 12,39vastasit jälleen itsellesi,
Cescusta on vasemmistoa ja mites nyt noin osui kokoelmani herkkään paikkaan 🤣? Olisiko jotenkin vaivaannuttavaa, jos keräämäni kommentit ylittäisi uutiskynnyksen? Hienoa tämä vasureiden logiikka, jossa omat teot vieritetään asian esille ottajan syyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cescusta on vasemmistoa ja mites nyt noin osui kokoelmani herkkään paikkaan 🤣? Olisiko jotenkin vaivaannuttavaa, jos keräämäni kommentit ylittäisi uutiskynnyksen? Hienoa tämä vasureiden logiikka, jossa omat teot vieritetään asian esille ottajan syyksi.
Tottakai sinä olet kerännyt kokoelmiisi OMAT kirjoituksesi joita sitten tällä jakelet toistoina.Yritit jälleen hämätä SINÄ vierität omat kirjoituksesi muiden syyksi. Siinä olet oikeass että Vasemmisto on sulautunut Keskustaan.Ainakin Pyhäjärvellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Onko vasurit oppineet persuilemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Onko vasurit oppineet persuilemaan?
Mitä oikein hourit??Etkö ymmärrä lukemaasi??Olet siis kepu!Eihän tuossa puhuta persuista sanaakaan "Cescusta on vasemmistoa" Onko tuo ymmärrettävä niin että Cescusta on yhtäkuin persut.Vastasit muuten jälleen omaan kirjoitukseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sinä olet kerännyt kokoelmiisi OMAT kirjoituksesi joita sitten tällä jakelet toistoina.Yritit jälleen hämätä SINÄ vierität omat kirjoituksesi muiden syyksi. Siinä olet oikeass että Vasemmisto on sulautunut Keskustaan.Ainakin Pyhäjärvellä
Ymmärrätkö edes itse logiikkaasi🤣? Minun puolestani vaikka Supo voisi tutkia solvausten kirjoittajat, kun uhataan tappamisella ym. Minä vaan harrastan keräämistä.
- Anonyymi
Olipa harmi. Noh, kaikkea ei voi saada, komea mutta persu, joten sama vain ihailla turvallisen matkan päästä.
- Anonyymi
Pitääkö olla Ortodoksi seurakunnan jäsen?
- Anonyymi
Nainen on kaunis ja mies komee. Siinä se ero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö olla Ortodoksi seurakunnan jäsen?
Riittää jo melko pitkälle kun ei ole persu, eikä tarvi muitakaan jäsenkirjoja olla.
- Anonyymi
Lamminaho rules!
- Anonyymi
Puhutaan kauniista ja seksikkäästä, ei kuvaus sovi lamminahon aikaan!
- Anonyymi
nistitkin antaa rahapulassakin
- Anonyymi
Tummeli on paras liukuvoide pakarihommiin.
- Anonyymi
Onko kokemuksia paikallisista?
- Anonyymi
Onko hame päällä vai jazzarit jalassa, sitäkö yrität kertoa, tsoh.
- Anonyymi
Paha antaa vähästä Persu ei mitään
- Anonyymi
on kokemusta mä sain
- Anonyymi
Mummooooo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979