Kaatopaikan hajuhaitta

Anonyymi-ap

Helvetin kaatopaikka haisee kylälle asti todella voimakkaasti lähes päivittäin, eikö asialle voida tehdä mitään? Liekkö kovin terveellistä hengittää tuollaista ilmaa kyläläisten tahtomattaan?
Jokuhan tuosta hyötyy rahallisesti, kaupunkilaisten kustannuksella?

18

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä ei ole varmasti terveellistä hengittää tuollaista saastetta

• Anonyymi

Pio kymppi tarjoilee täyttä paskaa ihan oikeesti. Ja vielä hymyilevän helmen kanssa.

• Anonyymi

Puolenkymmentä vuotta olen samaa ihmetellyt, että eikö ketään (esim. kaupungin johdossa) haittaa, että vähintään kerran viikossa koko kaupunkikeskusta haisee kuin eläinpuiston apinatalo??? Joka viikko yli viiden vuoden ajan!

Vai onko hajuaisti mennyt?

• Anonyymi

Mihinköhän tästä voisi tehdä valitusta, saisivat tutkia mitä saasteita ilmaan menee meidän sivullisten hengitysilmaan? Kyllähän kaatopaikka haisee se on selvä mutta en ole muualla tavannut samaa että haju leviää kilometrien päähän asuinalueille asti!

• Anonyymi

Kyllä se valitettavasti Joensuussakin leviää läheisille asutusalueille mutta selvästi harvemmin ja miedommin. Erona myös se, että Kiteellä haisee itse keskusta.

En voi käsittää, että kaupungin johto ei ole tehnyt asialle mitään. Toisaalta, eipä esim. 10 vuotta sitten lahonneiden liikennemerkkien korjaus ym. siisteystekijätkään näytä ketään kaupungilla kiinnostavan, laiskuus / sokeus tuntuu olevan kaupungin ja valitettavasti monien yritystenkin tapa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti Joensuussakin leviää läheisille asutusalueille mutta selvästi harvemmin ja miedommin. Erona myös se, että Kiteellä haisee itse keskusta.

En voi käsittää, että kaupungin johto ei ole tehnyt asialle mitään. Toisaalta, eipä esim. 10 vuotta sitten lahonneiden liikennemerkkien korjaus ym. siisteystekijätkään näytä ketään kaupungilla kiinnostavan, laiskuus / sokeus tuntuu olevan kaupungin ja valitettavasti monien yritystenkin tapa...

Kaikki ovat olotilaan tyytyväisiä. Sanonta, tyytyväisyys tappaa kehityksen.

• Anonyymi

Lupamääräyksiä rikotaan. Aluehallintokeskukseen ilmiantoja.

• Anonyymi

Kiteeläiset yleensä haisee kovasti.

• Anonyymi

Hernekeitto pitää valmistaa kunnolla, aloittajalle tiedoksi.

• Anonyymi

Meillä on vielä täällä jonkin verran putinisteja..💩

• Anonyymi

Isäsi on vanhan liiton kommareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäsi on vanhan liiton kommareita?

Ei se vielä mitään, isä.
        Mutta kun sen kaverit.
        Ja vielä väittävät tuntevan äitisi paremmin kuin isäsi. Mitä vielä, sanopa se !

• Anonyymi

Pahin paska leijailee Teboilin parlamentistä..

• Anonyymi

Eiköhän se pahin paska ole tulvinut kiteeläisten yläpään sisällä tämänkin viestiketjun perusteella. Sillehän ei tietysti ole mitään tehtävissä. Tullut mikä tullut.

• Anonyymi

Tähän viestiketjuun kirjoittaneilla itkijäeukoilla on varmastikin hyviä ja toteuttamiskelpoisia ehdotuksia kuinka ns. hajuhaitta voitaisiin estää ja poistaa? Olen täydellisen varma että asioista vastaavat niin Kiteellä, kuin kaikkialla muuallakin maailmassa olisivat hyvin tyytyväisiä ratkaisumalliin!
      Näin ollen voittekin hakeutua yhteen, hakea patentin keksinnöllenne ja lyödä rahoiksi maailmanlaajuisesti! Tosin minulla on pieni epäilys ettei sitä tule milloinkaan tapahtumaan älyllisten kykyjenne puuttuessa, sillä sen verran yksinkertaista on jo kirjoittamannekin. Se kaikki vähäkin.
      Kun esimerkiksi houritaan että haju olisi terveydelle vaarallista, niin kuvitteletteko tosiaan ettei siihen olisi puututtu jo aikaisessa vaiheessa eri viranomaisten taholta?
      Kuka, tai mikä taho estää teitä tekemästä asiaan liittyviä valituksia, tai nostamasta syytteita Kiteen kaupunkia kohtaan terveyteen ja henkeen kohdistuvasta uhasta? Kertokaahan nyt oikein tarkkaan ja yksityiskohtaisesti, niin saadaan asia laajempaankin tietoon! Ehkäpä sen jälkeen MOT-ohjelman toimittajatkin kiinnostuu asiasta saamansa vihjeen perusteella, joten pääsette suurten ja mahtavien ajatuksien avulla ihan televisiossa esitettävään ohjelmaan saakka!
      Jos minä olisin te, niin olisin toimittanut asian oikeuden ratkaistavaksi jo vuosia sitten, tai viimeistään nyt samalla tämän tyhjänpäiväistä ränkytystä täynnään olevan viestiketjun ohella! Onneksi minä olen minä enkä te! Sen verran taivaallinen Herra on kaikkiviisaudessaan minuakin armahtanut tässä maanpäällisessä olotilassani, vaikka muuten onkin kurmuuttanut rankimman mukaan vuosikymmeniä!

• Anonyymi

Kerro toki viisaana, kenelle tuosta voisi valituksen sitten tehdä? Kyllähän se on lapsellekin selvää, ettei kaupungissa kuulu haista kaatopaikalle ja ettei sellaisen ilman hengittäminen ole varmana terveellistä millään tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki viisaana, kenelle tuosta voisi valituksen sitten tehdä? Kyllähän se on lapsellekin selvää, ettei kaupungissa kuulu haista kaatopaikalle ja ettei sellaisen ilman hengittäminen ole varmana terveellistä millään tavoin.

Sinulla, sen enempää kuin muillakaan kaltaisillasi ei näytä olevan edes sen vertaa älyllistä suorituskykyä että kykenisit itse hakemaan asiaan liittyvää tietoa internetin sivuilta!
        Kun näinkin yksinkertaiseen asiaa pitää vielä kysyä neuvoa mikä olisi muutaman näppäinpainalluksen päässä, niin turha on silloin edes toivoa mitään sellaista, mikä vaatisi vähänkään ajattelua. Sen todistaa jo kirjottamanne.
        Tämän kerrran vielä vastaan, mutta yritä / yrittäkää tämän jälkeen selvitä omin avuin, sillä minun tehtäväni tai velvollisuus ei ole neuvoa teitä älyllisesti kehitysvammaisia joista ei ole muuhun kuin pönttöeläkeläisiksi ja työntämään paskaa tämämn foorumin palstoille.
        Kunnan ympäristönsuojeluviranomainen
        Aluehallintovirasto (AVI)
        Kaatopaikan toiminnanharjoittaja
        Ympäristöministeriö
        Paikallinen terveydensuojeluviranomainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla, sen enempää kuin muillakaan kaltaisillasi ei näytä olevan edes sen vertaa älyllistä suorituskykyä että kykenisit itse hakemaan asiaan liittyvää tietoa internetin sivuilta!
        Kun näinkin yksinkertaiseen asiaa pitää vielä kysyä neuvoa mikä olisi muutaman näppäinpainalluksen päässä, niin turha on silloin edes toivoa mitään sellaista, mikä vaatisi vähänkään ajattelua. Sen todistaa jo kirjottamanne.
        Tämän kerrran vielä vastaan, mutta yritä / yrittäkää tämän jälkeen selvitä omin avuin, sillä minun tehtäväni tai velvollisuus ei ole neuvoa teitä älyllisesti kehitysvammaisia joista ei ole muuhun kuin pönttöeläkeläisiksi ja työntämään paskaa tämämn foorumin palstoille.
        Kunnan ympäristönsuojeluviranomainen
        Aluehallintovirasto (AVI)
        Kaatopaikan toiminnanharjoittaja
        Ympäristöministeriö
        Paikallinen terveydensuojeluviranomainen

Kiteeläisiltä ei voi mitään vaatia. Jokunen pikkuisen onnistuneempi yksilö asuu paikkakunnalla, mutta muut ovatkin sitten tyhjänpäiväistä ja erittäin yksinkertaista rupusakkia.😱

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27