Ei yhtään kuvaa ulkosalta perhe perheenä, eikä Raptori ole ilmeisesti liikahtanut lainkaan, jos sitä on edes olemassa.
Minä näen kuvassa normaali thaimaalaista rumemman tytön, joka ei aiheuta mitään positiivisia ajatuksia.
Sen sijaan huokuu tuosta ja lukuisista muista kuvista tarve valokuvata itseään erilaisin hörhelöin täysmeikattuna kuin olisi jokin joillekin ihailun kohde.
https://aijaa.com/lYlVeN
Johan thaimaan kansan lukumäärä tuplaantuisi nopeaan jos viiskymppiset fallet tuikkais raskaaksi tuollaisia 2 kuukauden etäseurustelun tuloksena perusteella, että naikkonen tahtoo perustaa perheen.
Tosin tuollainen sopii miehelle joka myös itse on hienopieru merkkivaatteineen joita on myös valokuvistaan hinnoitellut palstalle.
MITÄ NÄET KUVASSA JA MIHIN ON KADONNUT KOREALAISTEN PERHE?
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Katkeraa punkeron ininää Simonkylässä. Ei ole valon juhlaa, ei satokauden juhlaa, on vain neljä seinää ja yksinäisyys. Lippisvaimo on hukassa ja luottokortti tapissa, seuraavaan viinapäivään aikaa yli kaksi viikkoa. Lohtua tuo lauantaimakkara, josta voi tehdä "makkarakuppeja" kun paistaa vain toiselta puolelta. Sisäfileestä näki unen.
- Anonyymi
Ei yhtään kuvaa messuläävästä, ei roiskeläpästä, ei raxipossuista, ei sähkövolvosta, ei edes mummun soutuveneestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään kuvaa messuläävästä, ei roiskeläpästä, ei raxipossuista, ei sähkövolvosta, ei edes mummun soutuveneestä.
Minipossolta ei yhtään kuvaa mistää ja poikaparka ei edes tiedä paljonko kello on Thaimaassa kun joutuu Suomessa sormilla laskemaan. Phukettikin on siirtynyt Miniposson fantasioissa Siaminlahdelle kun ei reppana vaivaudu edes kartasta katsomaan ennkuin satutunti alkaa. Jättiposson kannattaa pitää turpansa kiinni naisten ulkonäöstä. Herrasmiehenä jätän nyt mainitsematta mitä mieltä olen siitä lippalakkia ja kännykkää käyttävästä omaishoitajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minipossolta ei yhtään kuvaa mistää ja poikaparka ei edes tiedä paljonko kello on Thaimaassa kun joutuu Suomessa sormilla laskemaan. Phukettikin on siirtynyt Miniposson fantasioissa Siaminlahdelle kun ei reppana vaivaudu edes kartasta katsomaan ennkuin satutunti alkaa. Jättiposson kannattaa pitää turpansa kiinni naisten ulkonäöstä. Herrasmiehenä jätän nyt mainitsematta mitä mieltä olen siitä lippalakkia ja kännykkää käyttävästä omaishoitajasta.
Jotenkin tuntuu siltä että tuo Possottelu soveltuisi paremmin jonnekin hiekkalaatikolle tai lasten psykiatriselle, ei nyt varsinaisesti HERRASMIEHILLE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä että tuo Possottelu soveltuisi paremmin jonnekin hiekkalaatikolle tai lasten psykiatriselle, ei nyt varsinaisesti HERRASMIEHILLE.
Jokainen vittuilee kykyjensä mukaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474896
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562751Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101238Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1831195Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai249889Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179823