Olin potilaana Oulun sairaalassa kopissa istui monta naista vain muutama teki töitä kun kysyin mistä sairas kohtaus voi johtua niin ei tiedä eikö löydy työntekijöitä jotka tietävät jotakin lääkäri ei tiennyt mitään vei ajokorttin vuodeksi Eikö työttömiä voisi ottaa arpomaan ihmisille sairauksia tulisi halvemmaksi ei tarvitse kalliita kouluja heittää nappaa ja sanoo sinulla voisi olla tämä tauti ja poliisille päätös valta ajooikeuksista jos löytyy jostakin viisas lääkäri voisi tehdä lääkärin töitä anonyymi
Olin potilaana
Anonyymi-ap
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613418
- 633197
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa592993SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542512- 702314
- 562111
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.381039Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261008