... että jollain on "ärsyttävä virne" kasvoillaan ja "hänellä on asiat liian hyvin" ja sun tekis mieli pistää sen naama "peruslukemille" vain koska sinulla on kaikki paskasti. Kannattaisko tässä vaiheessa ehkä katsoa peiliin ja tehdä sitä kuuluisaa itsereflektiota?
Nimittäin, jos lähestyt kaikkia tuolla tavalla, niin ÄLÄ IHMETTELE JOS IHMISET EIVÄT JAKSA SUA! SINÄ ET OMISTA MUITA IHMISIÄ JA SINULLA EI OLE OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ MILLOIN JOKU SAA HYMYILLÄ JA MILLOIN EI!
Vain koska sinulla on paska päivä, niin ei tarkoita että kaikilla muillakin pitäisi olla!
Siis... mä en ymmärrä että minkä takia ihmiset jotenkin haluavat kostaa omaa pahaa oloaan muille! SE ON NIIN JÄRJEN VASTAISTA JA NIIN VÄÄRIN! ÄLÄ TEE MITÄÄN MITÄ ET PYSTY JÄRJELLÄ PERUSTELEMAAN!!!
Jos haluat että sinua ymmärretään tai että saat apua ongelmiisi, niin ehkä erilainen lähestymistapa olisi kenties ratkaisu? Ehkä jos haluat että sinua autetaan, niin ei ole oikein käyttää muita roskiksena. Sinä et vain voi tehdä niin että syljet kaikki sarvipääsi muiden niskoille ja odotat että sisäinen pimeytesi käsitellään sinua varten puolestasi! Ymmärrätkö minkälaisen taakan annat muille?! ET SÄ VOI PAKOTTAA MUITA OLEMAAN SINUN ROSKAKORISI!!
Jos sinua vituttaa...
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Itsereflektio on monelle niin suuri kirosana, koska he pelkäävät kohdata oman pimeytensä! Ja ihmisen ego on just sellainen "mä oon niin pelkäämätön"... jos kerran on niin pelkäämätön, niin sitten varmaan myöntää olevansa keskeneräinen!
- Anonyymi
Se, että joku näyttää onnelliselta ja hyvin voivalta, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi sitä. Ulkokuori voi olla hyvinkin pettävä.
- Anonyymi
Ei se ihan noinkaan mee. Jotkut olettavat poikkeuksetta että hyvinvoivalta näytävä ihminen olisi vain feikkaava... kateus hymystä mihin itse ei kykene! Tämä että "hyvinvoivalta näyttävä ihminen olisi vain feikkaava", niin usein kiusaajat oikeuttavat käytöksensä ja alkavat kaivelemaan ihmisen epäkohtia jotta saisivat tämän moodin käännettyä negatiiviseen vaikka toisella olisi oikeasti hyvä päivä. Mitä siitä saavat?
Tässä on juuri "hybris" kyseessä, eli toisen alistaminen jotta voisi itse kiivetä "korkeammalle oksalle"! Ihmisillä on eri aikoina hyviä ja huonoja päiviä. Kun ihminen katsoo maailmaa omien linssiensä lävitse, niin näkee vain sen mitä omat linssit näyttää. Kun ihminen lähtee arvioimaan muita omien selviytymisentila linssiensä lävitse, nii silloin on vastaanottavainen VAIN sille mikä tukee hänen selviytymisentilaansa!
Tällä kiusaaminen oikeutetaan... kiusaaja juurikin näkee hyvinvoivat "kusipäinä" eli tietyllä tavalla kääntää kaiken ylösalaisin vain omaksi hyödykseen! KAIKILLA on oikeus hymyyn ja tuntea hyvää oloa ILMAN että joutuu väärin kohdelluksi sen takia! Pystyisikö ihminen hengittämään jos hän olisi koko ajan passikuvana? EI... siksi juurikin itse pyrin keskittymään hauskoihin ja hyviin asioihin ja erityisesti asioihin jotka tuovat hymyn suulleni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan mee. Jotkut olettavat poikkeuksetta että hyvinvoivalta näytävä ihminen olisi vain feikkaava... kateus hymystä mihin itse ei kykene! Tämä että "hyvinvoivalta näyttävä ihminen olisi vain feikkaava", niin usein kiusaajat oikeuttavat käytöksensä ja alkavat kaivelemaan ihmisen epäkohtia jotta saisivat tämän moodin käännettyä negatiiviseen vaikka toisella olisi oikeasti hyvä päivä. Mitä siitä saavat?
Tässä on juuri "hybris" kyseessä, eli toisen alistaminen jotta voisi itse kiivetä "korkeammalle oksalle"! Ihmisillä on eri aikoina hyviä ja huonoja päiviä. Kun ihminen katsoo maailmaa omien linssiensä lävitse, niin näkee vain sen mitä omat linssit näyttää. Kun ihminen lähtee arvioimaan muita omien selviytymisentila linssiensä lävitse, nii silloin on vastaanottavainen VAIN sille mikä tukee hänen selviytymisentilaansa!
Tällä kiusaaminen oikeutetaan... kiusaaja juurikin näkee hyvinvoivat "kusipäinä" eli tietyllä tavalla kääntää kaiken ylösalaisin vain omaksi hyödykseen! KAIKILLA on oikeus hymyyn ja tuntea hyvää oloa ILMAN että joutuu väärin kohdelluksi sen takia! Pystyisikö ihminen hengittämään jos hän olisi koko ajan passikuvana? EI... siksi juurikin itse pyrin keskittymään hauskoihin ja hyviin asioihin ja erityisesti asioihin jotka tuovat hymyn suulleni!Ihmisellä, joka kiusaa muita, on itsellään paha olla.
Itsensä ja tunteidensa kanssa toimeentuleva ihminen ei tunne tarvetta kiusata yhtään ketään.
- Anonyymi
Mitä se auttaa jos osaa homman.....
Naisia riittänyt.... - Anonyymi
Ei ihme jos korventaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718