Hyvää viikon alkua mies

Anonyymi-ap

Toivottavasti yö meni hyvin ja sait nukuttua. Jos uni jäi vähäisemmälle, voit toivottavasti lepäillä töiden jälkeen.

Toivon viikkoosi hyvää energiaa, luottamusta tulevaan.

Pää kylmänä ja sydän lämpimänä maailman poliittisen epävarmuuden keskellä.

Rakkautta ja luottamusta. Tällaisia asioita maanantaille.

46

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos näistä sanoista aloittajalle, energiaa koskaan ole liikaa.

• Anonyymi

Kiitos sinulle 😘

• Anonyymi

Hieno aloitus ; )

• Anonyymi

Niin on. En jaksa itse enää tehdä tällaisia aloituksia, koska ne on ihan turhan päiväisiä..

• Anonyymi

Kiitos 2024-11-18 06:44:00
        Hienoa, että näet asian näin 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. En jaksa itse enää tehdä tällaisia aloituksia, koska ne on ihan turhan päiväisiä..

Sinulle 2024-11-18 11:18:15
        Jos todella näet aloituksen turhanpäiväisenä, et varmasti näe tarkoitusta vastata aloitukseen, ellei tarkoituksesi ole ilkeä ja pahantahtoinen.
        😄

• Anonyymi

Hyvää ja energistä viikonalkua myös naiselle, olet mielessäni: )

• Anonyymi

Kiitos, kun lähetit matkaan minulle, hänelle 😘

• Anonyymi

Aivan liikaa energiaa kaamoksessa. Palataan asiaan maaliskuulla valossa.

• Anonyymi

Palataan 😘

• Anonyymi

Kiitos samoin. Töiden jälkeen menen lenkille ja lepään öisin. Maailmansota on valitettavan lähellä. Kiina tukee myös Urakainan valtausta. Vain ihme voi pelastaa maapallon hullujen maailmanjohtajien kynsistä. Eu on hampaaton. m>n

• Anonyymi

Kiitos samoin Hyvää viikonalkua sinulle M tulen hakemaan sinut sovitusta paikasta tänään❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin Hyvää viikonalkua sinulle M tulen hakemaan sinut sovitusta paikasta tänään❤️

Ja sitten mennään lenkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä Rakkautta, Luottamusta puolin ja toisin. Ihanaa enää 12 päivää ☀️😊😊❤️👍ikuisesti sinun. S❤️M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä Rakkautta, Luottamusta puolin ja toisin. Ihanaa enää 12 päivää ☀️😊😊❤️👍ikuisesti sinun. S❤️M

Ketkä puhu 2 viikosta ?Piti siis jo häipätä.

• Anonyymi

Kiitos, hyvää lenkkiä yksin tai kaksin. Nyt ainakin melko hyvä ja aurinkoinen sää. Hieman mustaa jäätä paikka paikoin etelässä. Itse menen salille tänään.

Maailmanpoliittinen tilanne todella on huolestuttava. Päivä kerrallaan, ei voi muuta.
        😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just..menkää lenkille❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei M mies ole sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hyvää lenkkiä yksin tai kaksin. Nyt ainakin melko hyvä ja aurinkoinen sää. Hieman mustaa jäätä paikka paikoin etelässä. Itse menen salille tänään.

Maailmanpoliittinen tilanne todella on huolestuttava. Päivä kerrallaan, ei voi muuta.
        😔

I like Kaaos.

• Anonyymi

Viikonloppuna nukuin todella hyvin kaksi yötä, oli hiljaista. Sunnuntai iltana taas alkoi jurnutusmöyryntä ja nytkin kuuluu. Oli varmaan kommunistilii mökillään niin piti antaa eupaskan nukkua ja taas kehutaan että ei ne häiritse yhtään vaikka mökki on lähellä paskapotkureita. Niin sitä peliä pelataan.

• Anonyymi

Valita sinne missä on potkureiden omistajia.

• Anonyymi

Hyvä, että uni maistui 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että uni maistui 😘

Oletko sä tullut hulluksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet gupen monologiin urputtava pullero ollut sitä jo kauan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä nämä yksäriälähdykset kulkee synkassa äijän aloitusten vesittämisen kanssa esim klo 12.15 kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä nämä yksäriälähdykset kulkee synkassa äijän aloitusten vesittämisen kanssa esim klo 12.15 kommentti

Voiko siis olla enää selvempää että ämmä huijaa itseään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joskus voi erehtyä vastaamaan hullulle… ei se hulluksi tee, muttei kovin miellyttävääkään varmasti. hulluus voi kiertyä vastauksiin ovelasti… :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä toivon että sinäkin joudut joskus tähän samaan tilanteeseen niin ehkä silloin ymmärrät miten rasittavaa se on kun sitä kuuntelet yötä päivää.

• Anonyymi

Tästä tekstistä päätellen mitä mies itsellesi suollat, kaipaat ns huoltajaa tai äippää jopa

• Anonyymi

Moi kaikki oon lilli 16v. mulla on poikaystävä me nähdään aina välillä ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä :)

• Anonyymi

Heh joku vanha ämmä heti kommentoimassa kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh joku vanha ämmä heti kommentoimassa kirjoituksia.

Minä taas mainitsin tämän gupen pedahtavista taipumuksista mutta se oli liikaa naisherjapalstan tasokkaalle laadulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas mainitsin tämän gupen pedahtavista taipumuksista mutta se oli liikaa naisherjapalstan tasokkaalle laadulle..

No oli siinä myös pieni kuittailu lumihiutaleille, eli osalle laitosta mainittuna kun nimeltä naamalta kaikkea maalitetaan

• Anonyymi

Oon tosi avoin kaikesta ja kiinnostunut maailmantilanteesta ja muista ihmisistä ja silleen

• Anonyymi

Aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille ihanille

• Anonyymi

Kyllä uni maistuu kun metsä kasvaa.

• Anonyymi

Talvella työ on niin helppoa ja kevyttä olemista. Älytyötä rauhoittumista kevääseen. Hyvää joulua

• Anonyymi

Mietitään pohdiskellaan hankitaan puskureita ensi vuodelle.

• Anonyymi

Kukoistus lähestyy

• Anonyymi

Huumorin ymmärtäminen hellyys toista kohtaan vapaus riippumattomuus nämä tulee mieleen.

• Anonyymi

Voima

• Anonyymi

Voimalaitos voimala on omasta laitoksesta. Omavarainen

• Anonyymi

Pysyvät olosuhteet säästä riippumatta. Aina on puuta jos sille on tarvetta jne.

• Anonyymi

Tarvikkeet ja kalut omasta hyllystä.
      Kaikkea on.

• Anonyymi

Annan kaikkeni otan ja annan.

• Anonyymi

Tässä ketjussa ei ole mitään järkeä. Aivan sekopäisiä vastauksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3983
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3040
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2981
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2064
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1166
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      994
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      58
      972
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe