Toivottavasti yö meni hyvin ja sait nukuttua. Jos uni jäi vähäisemmälle, voit toivottavasti lepäillä töiden jälkeen.
Toivon viikkoosi hyvää energiaa, luottamusta tulevaan.
Pää kylmänä ja sydän lämpimänä maailman poliittisen epävarmuuden keskellä.
Rakkautta ja luottamusta. Tällaisia asioita maanantaille.
Hyvää viikon alkua mies
46
400
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos näistä sanoista aloittajalle, energiaa koskaan ole liikaa.
- Anonyymi
Kiitos sinulle 😘
- Anonyymi
Hieno aloitus ; )
- Anonyymi
Niin on. En jaksa itse enää tehdä tällaisia aloituksia, koska ne on ihan turhan päiväisiä..
- Anonyymi
Kiitos 2024-11-18 06:44:00
Hienoa, että näet asian näin 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. En jaksa itse enää tehdä tällaisia aloituksia, koska ne on ihan turhan päiväisiä..
Sinulle 2024-11-18 11:18:15
Jos todella näet aloituksen turhanpäiväisenä, et varmasti näe tarkoitusta vastata aloitukseen, ellei tarkoituksesi ole ilkeä ja pahantahtoinen.
😄
- Anonyymi
Hyvää ja energistä viikonalkua myös naiselle, olet mielessäni: )
- Anonyymi
Kiitos, kun lähetit matkaan minulle, hänelle 😘
- Anonyymi
Aivan liikaa energiaa kaamoksessa. Palataan asiaan maaliskuulla valossa.
- Anonyymi
Palataan 😘
- Anonyymi
Kiitos samoin. Töiden jälkeen menen lenkille ja lepään öisin. Maailmansota on valitettavan lähellä. Kiina tukee myös Urakainan valtausta. Vain ihme voi pelastaa maapallon hullujen maailmanjohtajien kynsistä. Eu on hampaaton. m>n
- Anonyymi
Kiitos samoin Hyvää viikonalkua sinulle M tulen hakemaan sinut sovitusta paikasta tänään❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin Hyvää viikonalkua sinulle M tulen hakemaan sinut sovitusta paikasta tänään❤️
Ja sitten mennään lenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä Rakkautta, Luottamusta puolin ja toisin. Ihanaa enää 12 päivää ☀️😊😊❤️👍ikuisesti sinun. S❤️M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä Rakkautta, Luottamusta puolin ja toisin. Ihanaa enää 12 päivää ☀️😊😊❤️👍ikuisesti sinun. S❤️M
Ketkä puhu 2 viikosta ?Piti siis jo häipätä.
- Anonyymi
Kiitos, hyvää lenkkiä yksin tai kaksin. Nyt ainakin melko hyvä ja aurinkoinen sää. Hieman mustaa jäätä paikka paikoin etelässä. Itse menen salille tänään.
Maailmanpoliittinen tilanne todella on huolestuttava. Päivä kerrallaan, ei voi muuta.
😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just..menkää lenkille❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei M mies ole sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, hyvää lenkkiä yksin tai kaksin. Nyt ainakin melko hyvä ja aurinkoinen sää. Hieman mustaa jäätä paikka paikoin etelässä. Itse menen salille tänään.
Maailmanpoliittinen tilanne todella on huolestuttava. Päivä kerrallaan, ei voi muuta.
😔I like Kaaos.
- Anonyymi
Viikonloppuna nukuin todella hyvin kaksi yötä, oli hiljaista. Sunnuntai iltana taas alkoi jurnutusmöyryntä ja nytkin kuuluu. Oli varmaan kommunistilii mökillään niin piti antaa eupaskan nukkua ja taas kehutaan että ei ne häiritse yhtään vaikka mökki on lähellä paskapotkureita. Niin sitä peliä pelataan.
- Anonyymi
Valita sinne missä on potkureiden omistajia.
- Anonyymi
Hyvä, että uni maistui 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että uni maistui 😘
Oletko sä tullut hulluksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet gupen monologiin urputtava pullero ollut sitä jo kauan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä nämä yksäriälähdykset kulkee synkassa äijän aloitusten vesittämisen kanssa esim klo 12.15 kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä nämä yksäriälähdykset kulkee synkassa äijän aloitusten vesittämisen kanssa esim klo 12.15 kommentti
Voiko siis olla enää selvempää että ämmä huijaa itseään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus voi erehtyä vastaamaan hullulle… ei se hulluksi tee, muttei kovin miellyttävääkään varmasti. hulluus voi kiertyä vastauksiin ovelasti… :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toivon että sinäkin joudut joskus tähän samaan tilanteeseen niin ehkä silloin ymmärrät miten rasittavaa se on kun sitä kuuntelet yötä päivää.
- Anonyymi
Tästä tekstistä päätellen mitä mies itsellesi suollat, kaipaat ns huoltajaa tai äippää jopa
- Anonyymi
Moi kaikki oon lilli 16v. mulla on poikaystävä me nähdään aina välillä ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä :)
- Anonyymi
Heh joku vanha ämmä heti kommentoimassa kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joku vanha ämmä heti kommentoimassa kirjoituksia.
Minä taas mainitsin tämän gupen pedahtavista taipumuksista mutta se oli liikaa naisherjapalstan tasokkaalle laadulle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas mainitsin tämän gupen pedahtavista taipumuksista mutta se oli liikaa naisherjapalstan tasokkaalle laadulle..
No oli siinä myös pieni kuittailu lumihiutaleille, eli osalle laitosta mainittuna kun nimeltä naamalta kaikkea maalitetaan
- Anonyymi
Oon tosi avoin kaikesta ja kiinnostunut maailmantilanteesta ja muista ihmisistä ja silleen
- Anonyymi
Aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille ihanille
- Anonyymi
Kyllä uni maistuu kun metsä kasvaa.
- Anonyymi
Talvella työ on niin helppoa ja kevyttä olemista. Älytyötä rauhoittumista kevääseen. Hyvää joulua
- Anonyymi
Mietitään pohdiskellaan hankitaan puskureita ensi vuodelle.
- Anonyymi
Kukoistus lähestyy
- Anonyymi
Huumorin ymmärtäminen hellyys toista kohtaan vapaus riippumattomuus nämä tulee mieleen.
- Anonyymi
Voima
- Anonyymi
Voimalaitos voimala on omasta laitoksesta. Omavarainen
- Anonyymi
Pysyvät olosuhteet säästä riippumatta. Aina on puuta jos sille on tarvetta jne.
- Anonyymi
Tarvikkeet ja kalut omasta hyllystä.
Kaikkea on. - Anonyymi
Annan kaikkeni otan ja annan.
- Anonyymi
Tässä ketjussa ei ole mitään järkeä. Aivan sekopäisiä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954