Mielipiteitä/kokemuksia Aki Nummelinin lakipalvelusta?
Akin lakiapu
39
570
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä/kokemuksia olette menossa olevasta vuodenajasta.
- Anonyymi
Mitä mieltä olette/kokemuksia kannattaisko tilata pizza?
- Anonyymi
Kannattaisiko olla kysymättä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko olla kysymättä mitään.
Ottaisiko ananaksella vai ilman?
- Anonyymi
Onko se näitä muurareita jotka ajaa vain Satakunnan viranomaisten etuja?
- Anonyymi
Kannataako tilata Stanzomax-kuuri.
- Anonyymi
Palsta ei liene firmojen mainoskanava.Boikottiin meni.
- Anonyymi
Nämä on näitä lääkevastaisen Olli Hakalan todennäköisiä aloituksia. Syytä en siihen valitettavasti osaa kertoa, kuten ei itse Ollikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on näitä lääkevastaisen Olli Hakalan todennäköisiä aloituksia. Syytä en siihen valitettavasti osaa kertoa, kuten ei itse Ollikaan.
Osu ja uppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osu ja uppoa.
Osu ja uppoa. Olli on niin läpinäkyvä Putinisti et voi että.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät Ollin tavat ja aloitukset? Olli on aikuinen mies eikä tuollainen vinkuja kuin itse olet. Hän jos kirjoittaa niin se on asiaa, toista kuin nämä lapselliset marisijat täällä rouhekintaineen.
- Anonyymi
Lääkevastaisuus on pitkän iän salaisuus.
- Anonyymi
Sanoo sairauseläkeläinen hullun papereilla🤣🤣🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo sairauseläkeläinen hullun papereilla🤣🤣🤣.
Ihan sama kuka sanoo, puhuu viisaita kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kuka sanoo, puhuu viisaita kuitenkin.
Kyllä jos ei olisi myös hullu ja tyhmä kuten kyseesä oleva.
- Anonyymi
Oisin kuollut kaksi kertaa tähän mennessä ilman nykyaikaista lääketiedettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä varmasti ole ainoa. Jokainen on jossain vaiheessa syönyt ja syö lääkkeitä. Se että joku hullu, joka on vielä tyhmä jakaa mm, piikki propagandaa on edesvastuuton ihmisraunio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos ei olisi myös hullu ja tyhmä kuten kyseesä oleva.
Sulla on paha psykoosi taas päällä. Älä puutu keskusteluihin kun oikein päästä heittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä varmasti ole ainoa. Jokainen on jossain vaiheessa syönyt ja syö lääkkeitä. Se että joku hullu, joka on vielä tyhmä jakaa mm, piikki propagandaa on edesvastuuton ihmisraunio.
Oletko satasairaalan hoitaja vai mistä tyhmä selityksesi kumpuaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko satasairaalan hoitaja vai mistä tyhmä selityksesi kumpuaa?
Sama se kuka olen. Kunhan sinä et pääse julistamaan väärää tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaikainen lääketiede tappaa päivittäin ihmisiä, sekä tunarit lääkärit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaikainen lääketiede tappaa päivittäin ihmisiä, sekä tunarit lääkärit.
Kyllä mutta jos kahden tunaroinnin rinnalla on kolme onnistumista niin ollaan jo plussan puolella. Oikeastaan yksikin onnistuminen on plussaa👍
Näitä voi nähdä niin monella tavalla..
- Anonyymi
Ei ole mitään mielipidettä? Onko pakko ellei taho?
- Anonyymi
Voi voi. Eihän sitä paskaa ole pakko vääntää vessassa eikä täällä. Se tulee vääntämättäkin kun tarpeeksi odottaa.
- Anonyymi
Kuka on Aki Nummelin?
- Anonyymi
Joku kaupungin työntekijä varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kaupungin työntekijä varmaankin.
Eikös tämä Nummelin ole se entinen jääkiekkoilija joka pelasi myös jalkapalloa sarjatasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Nummelin ole se entinen jääkiekkoilija joka pelasi myös jalkapalloa sarjatasolla.
Sitä kysyjä ei tiedä, mutta kaiketi tyytyy vastaukseen.
- Anonyymi
Forssalainen sirkustaiteilija sekä keppariharrastaja ellen nyt väärin muista
- Anonyymi
Heh..viestini poistettiin, kun liitin uutisen Turun Sanomista ko. henkilön pahoinpitelystä.
Menneisyys halutaan salata...- Anonyymi
Siis henkilö oli pahoinpitelijä.
- Anonyymi
Korkeatasoinen ja avartava keskustelu kerrankin täällä. Kiitos
- Anonyymi
Mitä Olli maksoit uudesta varasähkö lelustasi ja onko sinulla riittävästi polttoainetta niiden kanssa leikkimiseen.
https://www.youtube.com/@HakalaOlli/community - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Olli maksoit uudesta varasähkö lelustasi ja onko sinulla riittävästi polttoainetta niiden kanssa leikkimiseen.
https://www.youtube.com/@HakalaOlli/communityOlli joka valitti Marinista ja sen hallituksesta kovaan ääneen. No huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olli joka valitti Marinista ja sen hallituksesta kovaan ääneen. No huh huh.
Miksi Olli kokoat "harrastuksena" maailmanlopun tavaroita ympärillesi. Etkö usko sittenkään siihen julistamaasi tuhannen vuoden valtakuntaan, jossa sinut ottaa vastaan itse Jeesus Kristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Olli kokoat "harrastuksena" maailmanlopun tavaroita ympärillesi. Etkö usko sittenkään siihen julistamaasi tuhannen vuoden valtakuntaan, jossa sinut ottaa vastaan itse Jeesus Kristus.
Olli otti loman uskonasioista.
- Anonyymi
Aki oli aikoinaan ääniharava Tradekan vaaleissa. Kova saavutus nuorelta mieheltä!
- Anonyymi
Tradekalta saa joka vuosi Martina ,RAX ja Kings burgeriin rahan arvoisia seteleitä. Tänä vuotena etu on 25 euroa Trareka jäsenelle.
- Anonyymi
T: AKI!!!!
:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597952724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1941613Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221361- 71970
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41907Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75672