Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ttk-sta-tippunut-arja-koriseva-teki-erityisen-teon-kyynelsilmin-ma-olen-ihan-jarjettoman?s24
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
17
1258
Vastaukset
- Anonyymi
Luojan Kiitos päästiin siitä turhakkeesta eroon!
- Anonyymi
Jos on 10:ssä tosi tv ohjelmassa samanaikaisesti, niin olikin jo aika lähteä
- Anonyymi
Mutta eihän näitä oo pakko katsoa.
- Anonyymi
Arja Korisevaa pidetään pinnalla, onhan hän kova veronmaksaja keskisuomessa. EI OLE MIKÄÄN TURHAKE.
- AnonyymiUUSI
Olen täysin samaa mieltä.
Aito ihminen ei jatkuvasti nauraa hohota teennäisesti.
Läpi tyypistä paistaa muu kuin iloinen ja aito ihminen.
En ole koskaan pitänyt hänestä.
- Anonyymi
Kyllä isaacseneellä nousee kusi päähän kun prinsessa ruususen kiharatukkaista kehutaan en oikein ymmärrä korkkiruuvi kiharoita. Hihhhh. Rinsessaa leikkii. Hehhh
- Anonyymi
Ei iicak ole edes kolmanneksi paras todellisuudessa. Hyvin toimi mutkasena ja heiluvana lyhtypylvään kun nainen tanssi
- Anonyymi
Isaac on jotenkin ällöttävä ja vähän yksinkertainen tyyppi. Aika outua että Jehova äiti jostain oli kekannyt mustan miehen. Kakaroita viisi vai kuusi. Kaikki pyrkivät huipulle tyhjänpäiväisellä musiikilla.
Nyt on sitten ihastunut Prinsessaan korviaan myöten. Silmät pyörii päässä.
Toivottavasti ei voita silloin tuota tylsimystä näkee joka ainoassa telkkariohjelmassa.
- Anonyymi
Touvottavasti Ei käy Anssille ja Linnealle! Silloinkun Kristan kaa tanssi ja sitä ehkutettiin voittoon mutta eipä???
- Anonyymi
Ne pärjää ketä äänestetään oli paras tai ei. Vähän ihmetyttää Gogin ja Kian putoaminen. Bess ei ollut edes mikään hyvä ja sai jatkaa kukahan paljon äänesti.
- Anonyymi
Kansa on puhunut...ja pulinat pois.jipiiiiii
- Anonyymi
Kun yleisö pääsee äänestämään, kyseessä ei enää ole tanssikilpailu.
Yleisöä kehotetaan äänestämään omaa suosikkia, eivät parasta tanssiparia.
- Anonyymi
Kateus on arvostuksen ylin muoto,ja piste
- Anonyymi
Itse en olisi Arjaa ja Valtteria pudottanut, mutta onkin enemmän kuin selvää että koko kilpailu on tänä vuonna ns. fixatttu? Tuotantoyhtiö nostaa ja hehkuttaa yhtä tiettyä paria ja haluaa heidän voittavan hinnalla millä hyvänsä. Ja tämä toiminta on ainakin minun mielestäni todella läpinäkyvää, eivät edes koita peitellä sitä että voittajapari on päätetty jo ajat sitten.
- Anonyymi
Miten ihminen tippuu?
- Anonyymi
Ei vaan jaksa sitä käkätystä.
- Anonyymi
Korisevan tekonauru ja tekopirteys.
On ollut sen verran kauan kuitenkin julkisuudessa, että kokemusta on kertynyt eli naurun takana onkin kylmä, laskelmoiva liikenainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877