Oikein hyvää viikon alkua ja huomenta. Talvi saapui. ⚜️✨❤️😊🐺❄️
Hulluja aikoja maailmassa
72
466
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyfäven aika niinkö kävi!
- AnonyymiUUSI
Vieläkö vuorovaikutat tälle gupelle sillä silmällä?
- AnonyymiUUSI
Huomenta 🥱👩🍒♥️
- AnonyymiUUSI
Ne työthän piti alkaa jo heti kympiltä mutta vaan haukotellaan ja vasta herätty... uskomatonta mitä tarinoita ihmiset täällä jauhaa ja keksii ja ainakin yksi uskoo kaiken kirkkain silmin mutta hän onkin sitten ainut. Muut jo huomanneet kaiken, ei osaa suomea ja ei käy töissä ja katselee vaan sarjoja tai nukkuu, bilettää hyvin Suomen etuuksilla. Miten edes kehtaat täällä valehdella ja keksiä tarinoita jatkuvasti. Tai muistaisit edes mitä kirjoitat edellisenä iltana. Tai sitten joku muu kirjoittelee noita juttuja ihan kiusakseen ja siksi eivät ole yhtään johdonmukaisia. Tää on ihan sekopäiden palsta. Ei sille vaan mitään voi :(
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta ja hyvää työpäivää 😊☕♥️❄️
Kiitos ruokatunnilla nyt ja kahvit🥱👩🍒♥️❄️😊
Anonyymi kirjoitti:
Ne työthän piti alkaa jo heti kympiltä mutta vaan haukotellaan ja vasta herätty... uskomatonta mitä tarinoita ihmiset täällä jauhaa ja keksii ja ainakin yksi uskoo kaiken kirkkain silmin mutta hän onkin sitten ainut. Muut jo huomanneet kaiken, ei osaa suomea ja ei käy töissä ja katselee vaan sarjoja tai nukkuu, bilettää hyvin Suomen etuuksilla. Miten edes kehtaat täällä valehdella ja keksiä tarinoita jatkuvasti. Tai muistaisit edes mitä kirjoitat edellisenä iltana. Tai sitten joku muu kirjoittelee noita juttuja ihan kiusakseen ja siksi eivät ole yhtään johdonmukaisia. Tää on ihan sekopäiden palsta. Ei sille vaan mitään voi :(
Täällä on niitä jotka matkivat muita.
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu. Minä heräsin tunti sitten. En ole vielä kahvia laittanut, mutta nyt menen laittamaan. Hidas aamu. Piti vähän sijoitusten kanssa tehdä säätöjä. 😊😊☕♥️❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aamu kymmeneltä etätyöt ja nyt ruokatunnilla🙄. Sääliksi käy Jani , joka jaksaa uskoa lässytyksiin.Hanki hyvä mies oikea elämä.👍
Anonyymi kirjoitti:
Aamu kymmeneltä etätyöt ja nyt ruokatunnilla🙄. Sääliksi käy Jani , joka jaksaa uskoa lässytyksiin.Hanki hyvä mies oikea elämä.👍
Mistä sellainen hankitaan?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiva juttu. Minä heräsin tunti sitten. En ole vielä kahvia laittanut, mutta nyt menen laittamaan. Hidas aamu. Piti vähän sijoitusten kanssa tehdä säätöjä. 😊😊☕♥️❄️
Eikö tullut bonusta viemäriin?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Täällä on niitä jotka matkivat muita.
Minusta on outoa että jos oikeesti välittää toisesta ja haluaa jutella sen kanssa niin silloin siirrytään yksityis viestintään. Vaikka niillä nimmareilla. Ei siinä vielä paljastu. Mutta tossa voi puhua mitä vaan toisen emoji oksennuksella. Aivot päähän nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on outoa että jos oikeesti välittää toisesta ja haluaa jutella sen kanssa niin silloin siirrytään yksityis viestintään. Vaikka niillä nimmareilla. Ei siinä vielä paljastu. Mutta tossa voi puhua mitä vaan toisen emoji oksennuksella. Aivot päähän nyt.
Miksi sinä siitä otat pulttia? Mukavaa jutustelua se on ollu. Tarvii muiden pillin mukaan tanssia missään. Aika pitkään prinsessa ja puppelipoikakin sai ihan rauhassa viuhkojaan levitellä täällä, ilman että muut puuttui siihen yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä näistä mussuttajista täällä. Minä uskon sinuun. 😊☕♥️❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi sinä siitä otat pulttia? Mukavaa jutustelua se on ollu. Tarvii muiden pillin mukaan tanssia missään. Aika pitkään prinsessa ja puppelipoikakin sai ihan rauhassa viuhkojaan levitellä täällä, ilman että muut puuttui siihen yhtään.
Sua yritetään herätellä vedätyksestä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Puuttuu vielä ilmoitus pytyllä käynnistä sydämen saattelemana.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole muutakaan rakkauselämää. Miksi ei saa olla täälläkään? Mistä voit tietää että vedätetään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä nk vedätys olisi? Susigubbehan rähjää itselleen ja vedättää muita vähän yksinkertaisia täällä näillä narratiiveilla😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tullut bonusta viemäriin?
Tämä keskustelusi susimiehen kanssa on kirjaimellisesti skeidaa. Sääliksi käy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuu vielä ilmoitus pytyllä käynnistä sydämen saattelemana.
Nut alkaa jo hidas kaveri vaikuttaa siltä, että sinulla on jopa susigubbea enemmän fetissiä näihin pönttöhommiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nut alkaa jo hidas kaveri vaikuttaa siltä, että sinulla on jopa susigubbea enemmän fetissiä näihin pönttöhommiin
Siellä ne työläiset on jo ku ei tiiä enää miten päin ois. Sähkö tulee stöpselistä ja skeida prseest. Joillakin ns yläpäästä
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Älä välitä näistä mussuttajista täällä. Minä uskon sinuun. 😊☕♥️❄️
Kivaa päivää👩🍒❄️😊♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mulla ei ole muutakaan rakkauselämää. Miksi ei saa olla täälläkään? Mistä voit tietää että vedätetään?
Uskotko ihan aikuisten oikeasti että sulla on joku rakkaussuhde tähän tai näihin emojityyppeihin....no saathan uskoa mutta siis melkoista itsepetosta ja aika säälittävää jollain tasolla. Ja tämä pupu ja ties mikä prinsessa taisivat kuitenkin suht pian ihan oikeasti siirtyä muualle sitten eivät jääneet tänne eli heille tais tulla todella irl jotain aitoa mutta eihän sulla ole mitään aitoa tuollaisten emojien kanssa ja niillä oli kunnon keskustelut ja pitkät juttelut iltakaudet jotka siirtyivät muualle. Ettehän te sillä tavalla ole koskaan jutelleet sinne päinkään. Saman muutaman sanan jauhamista silloin kun sattuu huvittamaan, voi kun ihminen on kovapäinen. Mut niin onhan sulla oikeus tyytyä tällaiseen elämään josko niin haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko ihan aikuisten oikeasti että sulla on joku rakkaussuhde tähän tai näihin emojityyppeihin....no saathan uskoa mutta siis melkoista itsepetosta ja aika säälittävää jollain tasolla. Ja tämä pupu ja ties mikä prinsessa taisivat kuitenkin suht pian ihan oikeasti siirtyä muualle sitten eivät jääneet tänne eli heille tais tulla todella irl jotain aitoa mutta eihän sulla ole mitään aitoa tuollaisten emojien kanssa ja niillä oli kunnon keskustelut ja pitkät juttelut iltakaudet jotka siirtyivät muualle. Ettehän te sillä tavalla ole koskaan jutelleet sinne päinkään. Saman muutaman sanan jauhamista silloin kun sattuu huvittamaan, voi kun ihminen on kovapäinen. Mut niin onhan sulla oikeus tyytyä tällaiseen elämään josko niin haluat.
Eipä mulle ole mitään muutakaan tarjolla.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kelle tässä tehdään pahaa? Mikä vedätys tää on mielestäsi? Rahaakaan ei ole pyytänyt, toisin ku moni tinderissä.
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessat ja puput olikin oikeita ihmisiä ja osas toimia niin ku oikeat ihmiset toimii. minä en osaa. Enkä tuu saamaan ikinä ketään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ne työläiset on jo ku ei tiiä enää miten päin ois. Sähkö tulee stöpselistä ja skeida prseest. Joillakin ns yläpäästä
Niin on kakadu ne on sekä huvittuneita että sokissa nääs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kakadu ne on sekä huvittuneita että sokissa nääs
Tämä sivu se ei vaan näytä ikinä latautuvan jostain syystä en tajuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon just pöntöllä :). Sehän tekee hyvää kun saa turskauttaa biologiset myrkkyjätteensä seinille oikein olan takaa. -sivusta, alta ja eestä, ihan miten päin vaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä mulle ole mitään muutakaan tarjolla.
Ei hän ole edes tarjolla. Siinäpä se.
Talvi? Ei onneks. Tervakosken kohdalla loppui ainakin.
No joo, mä oonkin paljon ylempänä. Täällä on maa valkoisena. Lisää lunta luvassa myöhemmin, ja näyttäs yltävän huomenna sinnekin. 😃
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No joo, mä oonkin paljon ylempänä. Täällä on maa valkoisena. Lisää lunta luvassa myöhemmin, ja näyttäs yltävän huomenna sinnekin. 😃
Asut surullisen kuuluisassa K kunnassa.Siellä ei välkyt viihdy ja raha häviää sukulaisten taskuun.
Anonyymi kirjoitti:
Asut surullisen kuuluisassa K kunnassa.Siellä ei välkyt viihdy ja raha häviää sukulaisten taskuun.
En asu missään K kunnassa. En lähelläkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Missä Keskusta kusee kaiken.
Joululahjaksi sitten sellaista mistä ei myrkytystä voi saada.Oisko semmonen 5 euron arpa vaikka paikallaan tai ihan seteli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Missä Keskusta kusee kaiken.
Joululahjaksi sitten sellaista mistä ei myrkytystä voi saada.Oisko semmonen 5 euron arpa vaikka paikallaan tai ihan seteli....Hillotkin on voideltu aikaa sitten tolppaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Hillotkin on voideltu aikaa sitten tolppaan.
Jaa Kas, gubbe puhuu Kepua ja sinä persua
- AnonyymiUUSI
Kirsi lähti Prisman ja Lidliin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niinkö? Mä en nyt ole kummassakaan, vaan kotona. Taidan mennä uudestaan nukkumaan.
Hyviä unia, lopettin työt väsymys iski täälläkin👩🍒🥱💤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahah alkaa jo oikeasti naurattamaan tämä vedätys ja hoono soomi ja muka työt ja niin feikkejä lentelee ympäriinsä kun emojeilla voi leikkiä. Teillä ois pitänyt olla kans joku todella vahva side ja nimimerkit kuten tää pupu ja prinsessa mut ne todella tais olla oikeasti ihastuneita ja toiv nyt jo onnellisesti yhdessä kenties. Niinhän sitä siirrytään muualle täältä jos oikeasti halutaan tutustua. Eikä vain haukotella emojeilla pitkin päivää ja lopeteta työt kun väsyttää. Mut se on niiiiiiin ihana ja toinen uskoo vaikka kaivoon hyppäisi sen tähden. 🙄😅😄😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahah alkaa jo oikeasti naurattamaan tämä vedätys ja hoono soomi ja muka työt ja niin feikkejä lentelee ympäriinsä kun emojeilla voi leikkiä. Teillä ois pitänyt olla kans joku todella vahva side ja nimimerkit kuten tää pupu ja prinsessa mut ne todella tais olla oikeasti ihastuneita ja toiv nyt jo onnellisesti yhdessä kenties. Niinhän sitä siirrytään muualle täältä jos oikeasti halutaan tutustua. Eikä vain haukotella emojeilla pitkin päivää ja lopeteta työt kun väsyttää. Mut se on niiiiiiin ihana ja toinen uskoo vaikka kaivoon hyppäisi sen tähden. 🙄😅😄😄
Niin mitä uskoo?
P mies ja T nainen on olleet suhteessa jo pitkään. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Teki hyvää nukkua vähän lisää. Sä oot varmaan nukkumas 🤗❤️😊❄️✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä uskoo?
P mies ja T nainen on olleet suhteessa jo pitkään.Kaikki täällä oleva ilkeily alkoi juuri tästä parista.
Salapari. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Teki hyvää nukkua vähän lisää. Sä oot varmaan nukkumas 🤗❤️😊❄️✨
Sä vaan jaksat vastailla feikille tai feikeille tai ehkä sä itse todella pelaat tätä peliä ja kirjoittelet kaiken itse milloin missäkin roolissa. Ei kukaan voi olla noin hölmö että tuotakaan viestiä uskoo tosissaan. Mäkin voin laittaa tähän perään 🤷🏻♀️🥱🍒...Voi elämän kevät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki täällä oleva ilkeily alkoi juuri tästä parista.
Salapari....eikä ole vain yksittäinen pari,tuota T työstää P miehen sukulaismiehet.Suuri salaisuus minkä vuoksi olivat valmiit tapparan salaisuuden kantajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä uskoo?
P mies ja T nainen on olleet suhteessa jo pitkään.Ja mistähän sinä puhut ?!?!?!
Anonyymi kirjoitti:
Sä vaan jaksat vastailla feikille tai feikeille tai ehkä sä itse todella pelaat tätä peliä ja kirjoittelet kaiken itse milloin missäkin roolissa. Ei kukaan voi olla noin hölmö että tuotakaan viestiä uskoo tosissaan. Mäkin voin laittaa tähän perään 🤷🏻♀️🥱🍒...Voi elämän kevät.
Yksi kiusaaja lähti ja uusia tuli tilalle.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä sua noin paljon kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aivan. Ei mitään hajua.
Taika sana hajua.
Minä sanoin että jatkan niin kauan kun näitä alapää asioita tänne postataan.
Kiroan sinut T nainen toisen kerran. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mikä tässä sua noin paljon kiinnostaa?
Taitaa olla vaan huolissaan susta. Ei ole esim. ihan tervettä, et meinaat tyyliin vetää ittes jojoon jos tämä palstahahmo kirsikka ei ilmottele ittestään päivittäin puoleen päivään mennessä. Erityisesti kun kirsikka voi olla joku pertsa 75 v. tms. -sivust
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kello 10 etätöille, 11.00 ruokatunti, 13.42 väsymys iski ja työt seis. 🙄
- AnonyymiUUSI
No mitäs kuuluupi 👩🍒♥️😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan hyvää. Lähdin vähän kaupassa käväisemään. ❄️😊
Miten siellä? ❤️❄️😊✨Ihan hyvää katsoin Kikka elokuvan ja keväisin kaupoille 👩🍒♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvää katsoin Kikka elokuvan ja keväisin kaupoille 👩🍒♥️😊
Kiva. Oliko hyviä leffoja? Mä oon kans meinannut katsoa sen Kikan. 😊✨❄️❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiva. Oliko hyviä leffoja? Mä oon kans meinannut katsoa sen Kikan. 😊✨❄️❤️
Oli ihan hyvä, kova kohtalo hänellä😲👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan hyvä, kova kohtalo hänellä😲👩🍒♥️
Mä tykkään katsoa kaikkia elämäntarina leffoja. Joo ja Kikalla ei ollut helppoa. Täytyy vilkaista se itsekin. ✨❄️❤️😊
Nyt tulin just koiin ja keittelen kahvetta. 😄- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä tykkään katsoa kaikkia elämäntarina leffoja. Joo ja Kikalla ei ollut helppoa. Täytyy vilkaista se itsekin. ✨❄️❤️😊
Nyt tulin just koiin ja keittelen kahvetta. 😄Kivaa iltaa🤗👩🍒♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Oikein kivaa iltaa sinullekin. 🤗✨❄️❤️
Kiitos juon iltateetä kohta🤗👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos juon iltateetä kohta🤗👩🍒♥️
Mitä tykkäät syödä teen kanssa? 🤗✨❄️❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitä tykkäät syödä teen kanssa? 🤗✨❄️❤️
Ruisleivän söin😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Ruisleivän söin😊👩🍒♥️
Se on terveellistä. 🤗✨❄️❤️
Mä alan laittaa ruokaa. Tonnikalapastaa 😊❄️❤️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Lähden nyt tekee pienen treenin 😊✨❄️❤️
Hyviä treenejä ja hyvää yötä 🥱♥️🍒👩🌌🤗
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä treenejä ja hyvää yötä 🥱♥️🍒👩🌌🤗
Kiitos ja hyvää yötä. Huomiseen jos ei nyt enää nähdä. 🤗❄️✨❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773