Gnomen tekstieditori kuluttaa paljon prosessoritehoa kun avaa valtavan tiedoston. Saako Linuxille jotain muuta tekstieditoria graafiseen työpöytään, esimerkiksi sellaisen, että glogg näyttäisi tekstin ja sitä voisi editoida?
editori isoille tekstitiedostoille
Anonyymi-ap
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
On ainakin kahden tyyppisiä tekstieditoreja: Niitä, jotka lataavat koko tiedoston kerralla ja niitä, jotka avaavat vain tarpeellisen määrän tiedostoa. Emacs:sta on olemassa graafinen versio ja se tekee jälkimmäisen.
- Anonyymi
Text Editor:
Vi Text Editor.
Vim Editor.
Nano Editor.
Kate Editor.
Sublime Editor.
Atom Editor.
Emacs Editor. - Anonyymi
Winkurahihhulin avaus! ei se mitää kuormita!
- Anonyymi
Minä olen avannut kaikki tekstimuotoiset tiedostot Visual Studio Code:lla.
- Anonyymi
Mulla Mintissä käytössä Xed ja se on ihan kelpo editori.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566