Valmius kohenee kun paikalla on enemmän sotilaita ja kokkaustaitojen opettelu on houkutin armeijalle. Ehkä yksi sotilas-kokki osaa vain yhden tai muutaman ruokalajin valmistuksen, ainakin alussa. Ehkä kokeilla on rynkyt kaapissa yllätyshyökkäyksen varalta? Lastattu reppu vaihtovaatteilla, kuivamuonalla ym. ja kauemmas lähtiessä otetaan esim. banaaneja varastosta tai tiskiltä.
Väki haluaa oppia kokkausta sekä omaan käyttöön että työtä varten.
Laivoissakin on pakko olla sotilas-kokit. Jos joinain päivinä ruoka on vähän huonosti tehtyä epäpätevyyden vuoksi, se karaisee sotilaita. Salaatit tehdään maskien kanssa.
Jos armeijan siviili-keittäjättäret korvataan sotilailla, siitä on etuja
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos keittäjättäret katvattavat munat niin on enemmän aseita laittaa tanaan!
- Anonyymi
Kyllä salaattien laittamiseen tarvitaan myös hyvät veitset tai muut silppurit, pelkkä maski ei salaatin tekoon riitä.
Sodassa on tärkeää syödä salaatit kiltisti, muuten voi vaikka kuolla. - Anonyymi
Yllätyshyökkäys tulisi luultavasti shahed-lennokeilla, joita kannattaa ampua rynkyllä.
Lisäksi stinger komeroon.- Anonyymi
Jos on Stingray Corvette valmiina autotallissa, niin sillä ajaisi äkkiä Ruotsiin, matkalla voi ammuskella niitä lennokkeja Desert Eaglella.
- Anonyymi
Liha ja vihannekset leikataan isolla kommandopuukolla joka tarvittaessa otetaan taisteluun.
- Anonyymi
Sulla ei vissiin hygieniapassi oo voimassa ?
- Anonyymi
Keittiöhenkilökunnalla voi sodan aikana olla ( hygieniapassin kanssa rynkkyä yhteensopivammalla tavalla ) magnum 44. tai desert eagle kainalokotelossa hygieniatakin alla. Luodit erikoisläpäiseviä volframia sisältäviä jotta ne menee venäjän armeijan luotiliivin läpi.
Keittiötöissä on muutenkin kädet täynnä ja rynkyn pito olalla häiritsee. Rynkyt ja stinger voi olla vähän kauempana. - Anonyymi
Keittiöhenkilökunnalla voi sodan aikana olla ( hygieniapassin kanssa rynkkyä yhteensopivammalla tavalla ) magnum 44. tai desert eagle kainalokotelossa hygieniatakin alla. Luodit erikoisläpäiseviä volframia sisältäviä jotta ne menee venäjän armeijan luotiliivin läpi.
Keittiötöissä on muutenkin kädet täynnä ja rynkyn pito olalla häiritsee. Rynkyt ja stinger voi olla vähän kauempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512