Nyt kun talvi tekee tuloaan ja kohta pusketaan kovalla lunta niin muistakaapa ette puske sitä lunta edes yhtä hiutaleita naapurin tontille eikä edes kaupungin maan puolelle!!
Tarkkailen paikkoja kun lenkkeilen ja ilmoitan heti asiasta jos tällaisen rikkomuksen huomaan.
Huomioikaa mihin työnnätte lumet
29
377
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti pusket toisten asioihin?
- Anonyymi
Siinä Sinulla on tehtävää talveksi.
- Anonyymi
Tielana tukkii aina ensin kulkuväyläni pois tontiltani ,ei auta muu kuin puskea se lumi takaisin tievalliin. Siihen kai on oikeus.
- Anonyymi
Ei ole oikeutta tuohon. Se on laissa määritelty että tien auraajat saa puskea lumella tieliittymän tukkoon ja sitä lunta ei saa siirtää enää takaisin tielle eikä edes siihen vallin reunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeutta tuohon. Se on laissa määritelty että tien auraajat saa puskea lumella tieliittymän tukkoon ja sitä lunta ei saa siirtää enää takaisin tielle eikä edes siihen vallin reunaan.
Kusemallako se pittää sulatella?
- Anonyymi
Yksikin lumihiutale naapurin puolelta on liikaa!
- Anonyymi
Lumipallona luokses pompin taas...🤣
- Anonyymi
Kyllä se vaan näin on. Ilmoitan heti kaupungille jos näen että lunta työnnetään kaupungin puolelle!
- Anonyymi
Näin kun lumihiutale leijaili tontilleni 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kun lumihiutale leijaili tontilleni 🤣
Olisit lennättänyt lumihiutaleen kaupungin puolelle lehtipuhaltimella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No arvaas mitä mutta parempi olla kertomatta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri kun olin saanut lehmät ulos, niin lumihiutaleita hiljalleen satoi maahan.....
- Anonyymi
Saankos työntää lumia kaupungin puolelta omalle puolelle? Tuleeko minulle sitten suurempi hulevesi maksu keväällä?
- Anonyymi
Samalla tavalla sen sivutien voi aurata penkalle kuin päätienkin.
- Anonyymi
Noinko paljon ottaa vielä tontin laajentajalla omalletunnolle, että pitää yrittää, jonkun muun asiayhteyden kautta tölväistä asiaan puuttuneita?😂😂
Lumi sulaa kyllä keväällä pois, mutta ne kaadetut isot puut ei kasva siihen takaisin ihan lähivuosina, eikä katetut polut sieltä itsestään heti häviä, vaan vaatii aikaa, että luonto ottaa takaisin siltä viedyt alueet. Toivottavasti kevään tullen alueen raiskaaminen ei jatku, vaan se saa rauhassa palautua siihen tilaan, missä on ollutkin ja missä sen viereisetkin alueet ovat.- Anonyymi
Kysypäs kaupungilta saako lunta työntää kaupungin tonteille?
Minulla itselläni ei ole tonttia, ei edes vuokralla. Siksi on kiva kettuilla
- Anonyymi
Aloittaja hyvä. Toivottavasti olet yhtä tomerana muihinkin epäkohtiin.
- Anonyymi
Kyllä olen. Kaupunginmaalta ei saa katkoa oksia eikä raivata itselleen perunapeltoa ja marketeissa pitää kylmäaltaiden luukut sulkea kokonaan eikä jättää niitä auki tai raolleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen. Kaupunginmaalta ei saa katkoa oksia eikä raivata itselleen perunapeltoa ja marketeissa pitää kylmäaltaiden luukut sulkea kokonaan eikä jättää niitä auki tai raolleen.
Mitenkäs pyyhkiminen paperilla vai ilman?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei sitten hommat lopu.
Voisit ottaa samalla pysäkointi valvonnan kontollesi? Sinne kilpailu olisi terve tullutta ja saataisi sillä keinoin yhtä sekaisin kuin bernerin kilpailutus laittoi taksi hommat.
- Anonyymi
Tietysti työnnetään kaupungin puolelle. Ollaan sentään veronmaksajia.
- Anonyymi
Minä tarkkailen ja ilmoitan heti kaupungille asiasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tarkkailen ja ilmoitan heti kaupungille asiasta.
kokeileppas ooot päätä lyhyempi
- Anonyymi
Lumia että saa työntää myös vesistöön.
- AnonyymiUUSI
Eikä naapurin kaivoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä naapurin kaivoon.
Taivaalta sataa kohta lunta ja tuuli työntää lumet jokaisen tontille.
- AnonyymiUUSI
Aionkin tehdä tieliittymääni kohta vanerista lumiportin että aura-autot ei tuki sitä joka kerta.
Vai kiellätkö senkin?
En tarvitse yhtään lisälumia tontilleni tai alan veloittamaan niistä tienhoitoyhtiötä ja he varmaan tienkäyttäjiä eli autoilijoita ja muita käyttäjiä.
Oikeudenmukaisuutta myös tässä asiassa ihmisille.- AnonyymiUUSI
Tarkistapas ensin mihin kohtaan sen vaneriportin saat laittaa. Epäilen että tonttisi ei yllä aivan ajouran reunaan saakka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistapas ensin mihin kohtaan sen vaneriportin saat laittaa. Epäilen että tonttisi ei yllä aivan ajouran reunaan saakka.
...ja lisäys vielä: ilman rakennuslupaa tai toimenpidelupaa et saa rakennella mitään vaneriportteja!
Jos tällaisen näen niin heti lähtee ilmoitus kaupungille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1203285- 751735
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151461Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491270VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911145Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat851045- 621016
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78863Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19857