No nyt se tulloo, se Puuilo.
Karssonin sisäle tulloo.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvä juttu!
- Anonyymi
Saadaan oikeita tarjouksia tähän kylään
- Anonyymi
Veikkaanpa, että Puuilo on lopullinen kuolinisku Kerdille. Jo pelkkä Rusta on saanut Kerdin liiketuloksen miinusmerkkiseksi. https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/kerd+oy/27496798
- Anonyymi
Mikäli kerd haluaa pysyä pinnalla, niin jotain todella uudenlaista tarvitaan valtiksi.
- Anonyymi
Puuilo tulee, oletko valmis
- Anonyymi
Olen valmis, muta onkohan esim. K-Rauta? Puuilo on yleistäen huomattavasti edullisempi kuin muut isot ketjut ja tavaraa löytyy joka lähtöön.
- Anonyymi
Hyvä, että vanhat ja vermit Carsonin työntekijät saavat kalossia persiiseen ja Puuilo palkkaa uutta ja virkeää työvoimaa. Nyt loppui luhvaaminen ja lusmuaminen pojilta!
Tervetuloa Savonlinnaan Puuilo! - Anonyymi00009
Biltema Saapuu Savonlinnaan 2027 Nojanmaahan Kilpailua Puuilolle ja Kerdille Ja Tokmannille Ja Rustalle Ja K.-Raudalle Ja Jyskille
- Anonyymi00010
Mikäpä siinä, tosin ihmettelen hieman mistä asiakkaat..? Mieluummin olisi saanut tulla iso Lidl kunnollisine parkkipaikkoineen - ehkä sekin vielä joskus...
Toivottavasti Biltemaan tulee iso kahvio kuten Mikkelissä. Sieltä saa yhtä hyvää roskaruokaa kuin mäkistä 50% halvemmalla 🐖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674