Minkälaista kirjoittajaa arvostat ja minkälaista et

Anonyymi-ap

Mikä palstalla usein toistuva käytös tai toimintatapa on sinusta:
👍❤️ Arvostusta ansaitsevaa, ihanaa ja empatiakykyä osoittavaa
🤬 🤮iljettävintä, ääliömäisyyttä osoittavaa tai vahvaa myötähäpeää aiheuttavaa

Gallupin tarkoitus on kohdistaa kritiikki ja kiitos toimintaan, ei henkilöön kiitos!

40

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

jokainen
      kukka
      kukkikoon …
      ylläpito
      pitää
      huolen
      poistoista …
      työsarkaa
      tuntuu
      riittävän
      ja
      jos
      asiattomia
      liian
      vähän,
      poistetaan
      asialliset
      🤖🦾

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän sen tiedät Ssä

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista kirjoittajaa arvostan, jolla on enemmän kuin puolet kognitiostaan vielä jäljellä.

• Anonyymi
        UUSI

Vähän tyydyt, toi menee peruselintoimintojen ylläpitoon jo

• Anonyymi
      UUSI

Tuli käytyä silmälääkärillä, niin juttua..

Tippoja silmään ennen sitä kuvausta, niin mitä nuo tipat ovat?
      Atropiiniako?

Lääkäri vastasi atropiini ajaisi kyllä saman asian mutta ne tipat voisivat vaikuttaa sitten viikonkin.

MuiNaiset egyptiläiset käyttivät atropiinia kauneudenhoitotuotteena tekee silmistä tummemmst eli kauniimmat.

• Anonyymi
        UUSI

Taisi olla setällä hyvä syy hakea niitä

• Anonyymi
      UUSI

En arvosta kirjoittajia jotka oman elämänsä negatiivisia kokemuksia heittävät toisten kirjoittajien päälle itseään nostaen. Heitäkin on joukossa.
      Esimerkiksi arvio siitä kuka olisi hyvä aviomies tai vaimo, se ei kuulu kenenkään arvioinnin varaan. Sen tietää vain ihminen joka henkilön kohtaisi.
      Sama pätee seksiin, äitiyteen tai isyyteen.

Kirjoittajien aivoituksista on pitkä matka tosielämän kokemuksiin.

AV

• Anonyymi
        UUSI

No nyt oli tekopyhä kommentti 😄 Sinä olet nro 1 palstalla itseään nostamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Ärsyttääkö se jos kerron arkielämästäni?
        Harmi.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Useinmiten jätän AV:n itsekehut lukematta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Useinmiten jätän AV:n itsekehut lukematta.

Ei kai sellaisia kukaan pakota lukemaan?
        Omasta mielestäni moni kehuu itseään paljon enemmän, enkä lue niitä kirjoituksia negatiivisessa merkityksessä. On ihan huippua jos ihmiset itseään kunnioittavat, vasta tuon jälkeen voivat kunnioittaa muita.

AV

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sellaisia kukaan pakota lukemaan?
        Omasta mielestäni moni kehuu itseään paljon enemmän, enkä lue niitä kirjoituksia negatiivisessa merkityksessä. On ihan huippua jos ihmiset itseään kunnioittavat, vasta tuon jälkeen voivat kunnioittaa muita.

AV

Minä tykkään AV:n teksteistä, erityisesti niistä, missä hän puuhaa kaikenlaista tyttärensä kanssa. Niistä jutuista tulee yleensä hyvä mieli. Samoin kävi Dissen vanhasta jutusta, kun hän kertoi ihastuksestaan ja kosinnastaan. Sitä juttua oli kiva lukea, sillä se oli jonkinlaista iloista romantiikkaa.

• UUSI

Mun mielestä ihan kivoja kirjoittajia täällä sinkuissa.

Ikävässä Ikävät on usein ikäviä toisilleen. Mutta ei nekään mulle oo mitään ikävää sanonut.

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan sitä että kirjoittaja kohtelee kaikkia tasapuolisesti riippumatta sukupuolesta tai siitä että onko ano vai rekattu.

-Mie

• Anonyymi
        UUSI

Jos nyt ihan peiliin katsot niin mietipä hetkinen, onnistuuko tasapuolisuus ikinä täysin. Siinä olen samaa mieltä, että tuo on ihan hyvä tavoite kyllä.

• UUSI

Tietenkin kaikkia pitää kohdella mahdollisimman tasapuolisesti. Ja sitten jos itse tuntee kokevansa vääryyttä, voi aina mennä kirjoittaan ikävään.

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan rekattuja. Jokainen on palstan älyllistä eliittiä.

• Anonyymi
        UUSI

Unohtamatta signeerajia.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole sitten siihen eliittiin vielä itse päässyt ;}

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sitten siihen eliittiin vielä itse päässyt ;}

No en. :(

• Anonyymi
      UUSI

Lopuksi voittekin sitten rekatut keskenänne ottaa ISON yhteishalipusihalin 😀

• Anonyymi
        UUSI

Kannatetaan. :)

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan. :)

Entinen Eivori

Jaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Mä olen oikea, senkin ryökäle!!

Entinen Eivori

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

"Jaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅

Entinen Eivori"

Ota se sininen kirjautunut versio - niin ei tarvitse harmitella sitä, että joku esiintyy sinuna! Rekisteröidy, ole hyvä! :) :)

• Anonyymi
      UUSI

Mä arvostan kaikista eniten sitä punkalaitumelaista, joka täällä aika ajoin kirjoittelee. Mitäköhän hänellekin mahtaa nykyään kuulua?

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen on hyvä joka lyijykynällä skriivaa muistivihkoon muistiin panoja

• Anonyymi
        UUSI

Puhut varmaan minusta, mutta unohdan sen välillä:)

• UUSI

Kirjoitus on tärkeämpi kuin kirjoittaja. Samasta päästä ja sormista voi lähteä täysin turhaa paskaa ja oivalluksia. Joku tietty ei koskaan pysty kuin edelliseen.

Yhdentekevyys ja itsestäänselvyys ei kiinnosta, mutta en haluaisi sellaistakaan kieltää tai kritisoida koska vastauksissa se voi herättää jotain kiinnostavaa.

Ja osaan peiliin katsoa. Tiedän toistavani itseäni ja lisäksi taannun vuosi vuodelta.

• Anonyymi
      UUSI

Monenlaisia, ihan hyviä kirjoittajia täällä suurin osa.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan 👍:
      Toista kunnioittavaa, empaattista ja keskustelutaitoisia kirjoittajia ja KÄYTÖSTÄ. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö arvostettava kirjoittelija voisi joskus kommentoida tiukastikin takaisin (syystä). Kenenkään omista ongelmista kärsivän kiusaajan nyrkkeilysäkki ei tarvitse olla! Myöskään hyvää itsetuntoa tai -arvostusta tai tyytyväisyyttään johonki elämän alueeseen, ei tarvitse piilottaa vain sen takia, että joku toinen kokosi siitä pahaa mieltä (koska itsellä ei juuri sitä samaa ole).

🤮 Kuvottavimpaa ja alinta käytöstä on heillä, joiden pitää alentaa tai kiusata muita tunteakseen itsensä edes vähän paremmaksi tai peittääkseen omat puutteensa. Tyypillinen tälläinen kirjoittaja halveksuu naisia tai haukkuu muita sosiaalisten ongelmien kanssa painiskelevia (yleensä miehiä). Naisina esiintyviä en kyseistä käytöksestä ole nähnyt jäävän kiinni. Halveksinta kohdistuu vuoroin yli- ja normaalipainoisiin naisiin, yksinhuoltajuuteen, vaihdevuosiin, teini-iän ohittamiseen, seksuaalisuuteen ja seksihaluttomuuteen samaan aikaan yms. Toisia miehiä kohtaan toiminta taas on suoraa nimittelyä, alentamista ja haukkumista. Lähinnä tuollainen käytös saa tuntemaan häpeää ja sääliä huonosti käyttäytyvää kohtaan. Miten huonosti omat asiat pitää olla ja miten tyhjä pään sisällön pitää olla, että tuosta käytöstä pitää jatkaa?

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan sellaista kirjoittajaa, jonka teksti ei ole liian tulkinnanvaraista ja joka kohtaa toiset tasapuolisesti (niin hyvin kuin pystyy) sekä empaattisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan: Tuntee faktat
      En arvosta: Maalitus

• Anonyymi
      UUSI

En mä tykkään noista harhasista ja henkilökohtaisesti täällä kirjoittelevista. Jotenkin rasittavia. Mukavinta on ne keskustelut johin kaikki voi osallistua ja hyvällä mielellä.

• UUSI

Mulla on aikuis-iän diapetes tullut näihin hommiin, ei kaikenlaisia imelyyksiä jaksa arvostaa.

Mutta sellainen suora rempseä kirjoitus sopii kuin kunnon ruisleipä. :oD

• Anonyymi
      UUSI

Äähh,
      mutta miten osaat viihdyttää?

• Anonyymi
      UUSI

No sellasta jonka ei tarvitse talloa varpaille ollakseen jotain mieltä. Kiitos. 😊

Entinen Eivori

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan leikkisää eksentrisyyttä, hyvin harvojen taitoa.

• Anonyymi
      UUSI

Mä taidan lähestyä omasta omituisesta vinkkelistä: se kirjoitus, minkä luen joko kiinnostaa tai ei.
      En tiedä, missä vireessä joku jotain kirjoittaa, joten vähän vaikeaa arvioida tuntematonta kirjoittajaa.
      Enemmin mietin, että ahas noin tuo ajattelee tuosta, ahas noin tuo käsitti asian jne.
      En siis osaa arvioida.
      Se tuntuisi kuin arvioisi nykyistä keittiölamppua, mikä voisi olla pienempi ja korkeammalla, ettei siihen jotkut lyö päätään. Tarpeellinen ja toimii.
      Koska en tiedä En tunne En voi päästä lähellekään totuutta kirjoittajista.
      Mutta.
      Kaipa jokseenkin olen viihtynyt, koska jotkut rivit saavat näppäilemään.
      Vilma
      Ai. Jankutusta En kestä. Voi olla, ettei paatostani kestä. Näin se kait menee.

• UUSI

Arvostustani ansaitsee toisen keskustelutaito, korostuen etenkin silloin kun kaksi lujatahtoista kirjoittajaa on eri mieltä jostain asiasta.

Eniten ketutusta aiheuttaa jonkun kirjoittajan toistuva pilkkaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      7111
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4896
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2751
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2258
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1238
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      183
      1195
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1053
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      249
      889
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      866
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      823
    Aihe