Mikä palstalla usein toistuva käytös tai toimintatapa on sinusta:
👍❤️ Arvostusta ansaitsevaa, ihanaa ja empatiakykyä osoittavaa
🤬 🤮iljettävintä, ääliömäisyyttä osoittavaa tai vahvaa myötähäpeää aiheuttavaa
Gallupin tarkoitus on kohdistaa kritiikki ja kiitos toimintaan, ei henkilöön kiitos!
Minkälaista kirjoittajaa arvostat ja minkälaista et
40
358
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
jokainen
kukka
kukkikoon …
ylläpito
pitää
huolen
poistoista …
työsarkaa
tuntuu
riittävän
ja
jos
asiattomia
liian
vähän,
poistetaan
asialliset
🤖🦾- AnonyymiUUSI
Sinähän sen tiedät Ssä
- AnonyymiUUSI
Sellaista kirjoittajaa arvostan, jolla on enemmän kuin puolet kognitiostaan vielä jäljellä.
- AnonyymiUUSI
Vähän tyydyt, toi menee peruselintoimintojen ylläpitoon jo
- AnonyymiUUSI
Tuli käytyä silmälääkärillä, niin juttua..
Tippoja silmään ennen sitä kuvausta, niin mitä nuo tipat ovat?
Atropiiniako?
Lääkäri vastasi atropiini ajaisi kyllä saman asian mutta ne tipat voisivat vaikuttaa sitten viikonkin.
MuiNaiset egyptiläiset käyttivät atropiinia kauneudenhoitotuotteena tekee silmistä tummemmst eli kauniimmat.- AnonyymiUUSI
Taisi olla setällä hyvä syy hakea niitä
- AnonyymiUUSI
En arvosta kirjoittajia jotka oman elämänsä negatiivisia kokemuksia heittävät toisten kirjoittajien päälle itseään nostaen. Heitäkin on joukossa.
Esimerkiksi arvio siitä kuka olisi hyvä aviomies tai vaimo, se ei kuulu kenenkään arvioinnin varaan. Sen tietää vain ihminen joka henkilön kohtaisi.
Sama pätee seksiin, äitiyteen tai isyyteen.
Kirjoittajien aivoituksista on pitkä matka tosielämän kokemuksiin.
AV- AnonyymiUUSI
No nyt oli tekopyhä kommentti 😄 Sinä olet nro 1 palstalla itseään nostamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Ärsyttääkö se jos kerron arkielämästäni?
Harmi.
AV - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Useinmiten jätän AV:n itsekehut lukematta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Useinmiten jätän AV:n itsekehut lukematta.
Ei kai sellaisia kukaan pakota lukemaan?
Omasta mielestäni moni kehuu itseään paljon enemmän, enkä lue niitä kirjoituksia negatiivisessa merkityksessä. On ihan huippua jos ihmiset itseään kunnioittavat, vasta tuon jälkeen voivat kunnioittaa muita.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sellaisia kukaan pakota lukemaan?
Omasta mielestäni moni kehuu itseään paljon enemmän, enkä lue niitä kirjoituksia negatiivisessa merkityksessä. On ihan huippua jos ihmiset itseään kunnioittavat, vasta tuon jälkeen voivat kunnioittaa muita.
AVMinä tykkään AV:n teksteistä, erityisesti niistä, missä hän puuhaa kaikenlaista tyttärensä kanssa. Niistä jutuista tulee yleensä hyvä mieli. Samoin kävi Dissen vanhasta jutusta, kun hän kertoi ihastuksestaan ja kosinnastaan. Sitä juttua oli kiva lukea, sillä se oli jonkinlaista iloista romantiikkaa.
Mun mielestä ihan kivoja kirjoittajia täällä sinkuissa.
Ikävässä Ikävät on usein ikäviä toisilleen. Mutta ei nekään mulle oo mitään ikävää sanonut.- AnonyymiUUSI
Arvostan sitä että kirjoittaja kohtelee kaikkia tasapuolisesti riippumatta sukupuolesta tai siitä että onko ano vai rekattu.
-Mie- AnonyymiUUSI
Jos nyt ihan peiliin katsot niin mietipä hetkinen, onnistuuko tasapuolisuus ikinä täysin. Siinä olen samaa mieltä, että tuo on ihan hyvä tavoite kyllä.
Tietenkin kaikkia pitää kohdella mahdollisimman tasapuolisesti. Ja sitten jos itse tuntee kokevansa vääryyttä, voi aina mennä kirjoittaan ikävään.
- AnonyymiUUSI
Arvostan rekattuja. Jokainen on palstan älyllistä eliittiä.
- AnonyymiUUSI
Unohtamatta signeerajia.
- AnonyymiUUSI
Et ole sitten siihen eliittiin vielä itse päässyt ;}
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sitten siihen eliittiin vielä itse päässyt ;}
No en. :(
- AnonyymiUUSI
Lopuksi voittekin sitten rekatut keskenänne ottaa ISON yhteishalipusihalin 😀
- AnonyymiUUSI
Kannatetaan. :)
Entinen Eivori - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan. :)
Entinen EivoriJaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅
Entinen EivoriMä olen oikea, senkin ryökäle!!
Entinen Eivori Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅
Entinen Eivori"Jaaha, sitä yritetään mun nimissä halailla täällä, ryökäle!! 😅
Entinen Eivori"
Ota se sininen kirjautunut versio - niin ei tarvitse harmitella sitä, että joku esiintyy sinuna! Rekisteröidy, ole hyvä! :) :)
- AnonyymiUUSI
Mä arvostan kaikista eniten sitä punkalaitumelaista, joka täällä aika ajoin kirjoittelee. Mitäköhän hänellekin mahtaa nykyään kuulua?
- AnonyymiUUSI
Sellainen on hyvä joka lyijykynällä skriivaa muistivihkoon muistiin panoja
- AnonyymiUUSI
Puhut varmaan minusta, mutta unohdan sen välillä:)
Kirjoitus on tärkeämpi kuin kirjoittaja. Samasta päästä ja sormista voi lähteä täysin turhaa paskaa ja oivalluksia. Joku tietty ei koskaan pysty kuin edelliseen.
Yhdentekevyys ja itsestäänselvyys ei kiinnosta, mutta en haluaisi sellaistakaan kieltää tai kritisoida koska vastauksissa se voi herättää jotain kiinnostavaa.
Ja osaan peiliin katsoa. Tiedän toistavani itseäni ja lisäksi taannun vuosi vuodelta.- AnonyymiUUSI
Monenlaisia, ihan hyviä kirjoittajia täällä suurin osa.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Arvostan 👍:
Toista kunnioittavaa, empaattista ja keskustelutaitoisia kirjoittajia ja KÄYTÖSTÄ. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö arvostettava kirjoittelija voisi joskus kommentoida tiukastikin takaisin (syystä). Kenenkään omista ongelmista kärsivän kiusaajan nyrkkeilysäkki ei tarvitse olla! Myöskään hyvää itsetuntoa tai -arvostusta tai tyytyväisyyttään johonki elämän alueeseen, ei tarvitse piilottaa vain sen takia, että joku toinen kokosi siitä pahaa mieltä (koska itsellä ei juuri sitä samaa ole).
🤮 Kuvottavimpaa ja alinta käytöstä on heillä, joiden pitää alentaa tai kiusata muita tunteakseen itsensä edes vähän paremmaksi tai peittääkseen omat puutteensa. Tyypillinen tälläinen kirjoittaja halveksuu naisia tai haukkuu muita sosiaalisten ongelmien kanssa painiskelevia (yleensä miehiä). Naisina esiintyviä en kyseistä käytöksestä ole nähnyt jäävän kiinni. Halveksinta kohdistuu vuoroin yli- ja normaalipainoisiin naisiin, yksinhuoltajuuteen, vaihdevuosiin, teini-iän ohittamiseen, seksuaalisuuteen ja seksihaluttomuuteen samaan aikaan yms. Toisia miehiä kohtaan toiminta taas on suoraa nimittelyä, alentamista ja haukkumista. Lähinnä tuollainen käytös saa tuntemaan häpeää ja sääliä huonosti käyttäytyvää kohtaan. Miten huonosti omat asiat pitää olla ja miten tyhjä pään sisällön pitää olla, että tuosta käytöstä pitää jatkaa? - AnonyymiUUSI
Arvostan sellaista kirjoittajaa, jonka teksti ei ole liian tulkinnanvaraista ja joka kohtaa toiset tasapuolisesti (niin hyvin kuin pystyy) sekä empaattisesti.
- AnonyymiUUSI
Arvostan: Tuntee faktat
En arvosta: Maalitus - AnonyymiUUSI
En mä tykkään noista harhasista ja henkilökohtaisesti täällä kirjoittelevista. Jotenkin rasittavia. Mukavinta on ne keskustelut johin kaikki voi osallistua ja hyvällä mielellä.
Mulla on aikuis-iän diapetes tullut näihin hommiin, ei kaikenlaisia imelyyksiä jaksa arvostaa.
Mutta sellainen suora rempseä kirjoitus sopii kuin kunnon ruisleipä. :oD- AnonyymiUUSI
Äähh,
mutta miten osaat viihdyttää? - AnonyymiUUSI
No sellasta jonka ei tarvitse talloa varpaille ollakseen jotain mieltä. Kiitos. 😊
Arvostan leikkisää eksentrisyyttä, hyvin harvojen taitoa.
- AnonyymiUUSI
Mä taidan lähestyä omasta omituisesta vinkkelistä: se kirjoitus, minkä luen joko kiinnostaa tai ei.
En tiedä, missä vireessä joku jotain kirjoittaa, joten vähän vaikeaa arvioida tuntematonta kirjoittajaa.
Enemmin mietin, että ahas noin tuo ajattelee tuosta, ahas noin tuo käsitti asian jne.
En siis osaa arvioida.
Se tuntuisi kuin arvioisi nykyistä keittiölamppua, mikä voisi olla pienempi ja korkeammalla, ettei siihen jotkut lyö päätään. Tarpeellinen ja toimii.
Koska en tiedä En tunne En voi päästä lähellekään totuutta kirjoittajista.
Mutta.
Kaipa jokseenkin olen viihtynyt, koska jotkut rivit saavat näppäilemään.
Vilma
Ai. Jankutusta En kestä. Voi olla, ettei paatostani kestä. Näin se kait menee. Arvostustani ansaitsee toisen keskustelutaito, korostuen etenkin silloin kun kaksi lujatahtoista kirjoittajaa on eri mieltä jostain asiasta.
Eniten ketutusta aiheuttaa jonkun kirjoittajan toistuva pilkkaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474896
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562751Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101238Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1831195Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai249889Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179823