Heippa oon 24v mies minulla on ollut kaulassa oik puolella suurentunut imusolmuke noin 10kk imusolmuke kohosi tammikuussa ja on ollut siitä asti koholla ei ole tänä aikana suurentunut tai pienentynyt solmuke todettiin ultralla helmikuussa norm rakenteiseksi ja on muodoltaan pitkulainen ja 2.5cm pitkä ja niskassa ollut vas puolella noin1 cm patti jo 10 nyt kovasti huolettaa että voisiko olla lymfooma koska edelleen koholla ja nyt ollut lievää ihon kutinaa toki kaippa voi johtua talvesta että iho kuivuu kutina ei esim.herätä yöllä tai yms ja lämpöilyä eikä hikoilua ja väsymystä.ole ja elokuussa otettu täyd verenkuva se oli ok onko mahdolista että imusolmuke jää näin koholle pysyvästi
Kaulan suurentunut imusolmuke
Anonyymi-ap
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293