Mutta ei se ihan niin helppoa ollutkaan niistä lähtökohdista, mitkä minulla oli/on. Jouduin jo parikymppisenä käymään baareissa yksin, koska mulla ei ollut yhtään kaveria. Vähän orpo olo siinä oli yksin heilua tanssilattialla ja odotella naisista jonkinlaisia kiinnostuksesta kertovia signaaleja, vaikka olin valtaosalle naisista pelkkää ilmaa. En mä oikeastaan ikinä avannut suutani yhdellekään naiselle, mutta mä vähän luulen, ettei musta kiinnostuneiden naisten osuus kaikista baarissa olevista naisista olisi juurikaan ollut korkeampi, vaikka olisin itse ollut aloitteellisempi. Kyllähän se kumminkin on kaikille baareissa oleville lähtöoletuksena, että yksin baarissa oleva mies on siellä hakemassa naista, ja naiset useimmiten jollain tasolla tiedostavat, minkälaisiin miehiin heidän tasonsa riittää, joten en usko, että kovin moni nainen jättää lähestymättä miestä pakkien pelossa.
Kävin tosiaan useamman vuoden ajan lähes viikottain baareissa, ja jos nyt jotain positiivista haluaa tuossa kaikessa nähdä, niin sentään jokunen nainen satunnaisesti saattoi osoittaa seksuaalista kiinnostusta, ja tämä hieman kohotti itsetuntoani ainakin väliaikaisesti. Olin kuitenkin tuossa vaiheessa jo jotenkin kyynistynyt siinä määrin, etten pystynyt jostain syystä tarttumaan näihin naisten hyvin suoraviivaisiin seksuaalisiin aloitteisiin, vaan kärsin tuossa vaiheessa jo kaikenlaisesta rimakauhusta, ahdistuneisuudesta ja erektio-ongelmista. Välillä pakenin ulos hieman paniikinomaisesti, kun joku seksuaalisesti päällekäyvä nainen ei meinannut jättää rauhaan.
On jokseenkin ristiriitaista, että kävin vuosikaudet baareissa saadakseni seksuaalisia kokemuksia, mutta silloin harvoin kun niihin olisi ollut mahdollisuuksia, niin en kyennyt ottamaan niitä vastaan. Olen viimeiset 10 vuotta miettinyt, että mistä se johtuu, mutta en ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt vastausta. Minusta tuntuu, että hyvin harva toinen mies kärsii täsmälleen samoista ongelmista, joten samaistumispintaa ei oikein tunnu mistään löytyvän.
Luulin nuorempana, että voisin löytää yökerhosta seksiseuraa naisista
12
152
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulla olis paljon enemmänkin ajatuksia tähän asiaan liittyen, mutta tää mun aloitus on tällaisenaan jo niin pitkä, ei moni ainakaan kovin keskittyneesti varmaan jaksa lukea sitä.
Toki jos aiheesta syntyisi jonkinlaista keskustelua, niin voisin avata ajatuksiani lisää.
ApJos tuota naisten suoraviivaisuutta oli havaittavissa, niin pätikö toteamus: "Kauniit tulee uniin. Rumat tulee syliin." ?
- AnonyymiUUSI
Ehkäpä suurin virhe on etsiä pelkkää seksiseuraa 🤷♀️
- SHeenaKeski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.
- AnonyymiUUSI
scrg kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.
Mä kyllä ajattelin noin jo nuorena ja samoten kaikki kaverini. Miehillä on ilmeisesti sitten joku aukko ymmärryksessä tässä(kin) kohtaa.
Ulkonäkövajaavaisen miehen on varsin turhaa etsiä naispuolista seksiseuraa yökerhoista. Jos nainen etsii pelkkää seksiseuraa, niin se on hyvin pelkkä ulkonäkö, joka puhuu. Näin se vaan menee, että pelkkään seksiin kelpaa oikeastaan vain ulkoisesti paras tarjokas. Sitten kun puhutaan parisuhteista, niin mies voi kompensoida ulkonäöllisiä puutteitaan mm. hyvällä luonteella. Tämä toki on asia, jota miehet tällä palstalla eivät kertakaikkiaan ole tajunneet. Oletan syynä olevan se, että he väittät miesten toimiven niin, että seksiin kelpaa mikä vaan, mutta parisuhteeseen tarvitaan pelkkää ulkonäköä. Oman kokemukseni mukaan miehet(kään) eivät toimi noin, mutta palstaprinssit kai toimivat. - AnonyymiUUSI
scrg kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.
En tiennytkään sinun olleen aiemmin nuori nainen. Koska sä vaihdoit sukupuolesi?
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään sinun olleen aiemmin nuori nainen. Koska sä vaihdoit sukupuolesi?
Miten mä muuten voisin tietää miehistä sen, ovatko vailla seksiseuraa vai tyttöystävää. Tämä lahjahan naisilla on ollut samalla tavalla vuonna 1984. 2004 ja 2024.
- AnonyymiUUSI
scrg kirjoitti:
Mikä on keski-ikäisen naisen näkökulma? Vanhemmillakin keski-ikäisillä muisti ja ymmärrys toimii, mitä kettuilua tuo nyt taas on.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Mikä on keski-ikäisen naisen näkökulma? Vanhemmillakin keski-ikäisillä muisti ja ymmärrys toimii, mitä kettuilua tuo nyt taas on.
- SheenaKettuilua tietenkin, koska ns. inessä kuin tänään nuoskalumesta syntynyt Frostin Jaska.
Mutta jos hetkeksi jätän repoilun, niin kerrohan miten hetkessä tiedät onko satunnainen juuri tapaamasi mies kiinnostunut vain seksistä, pitkästä suhteesta vai jostain siltä väliltä?
- AnonyymiUUSI
Et siis lähestynyt etkä edes puhunut naisille mitään? Ei se niin toimi - ei nainen kiinnostu eikä anna noin.
Siinä virhe nro 1).
Loput on pelkkiä sivuseikkoja. Mutta mä en ymmärrä, siis täys vieras ihminen sitten seksiseuraksi. Miten ees mahdollista. Mieluummin mä vaikka halaisin jokaista bussipysäkillä ja sitäkin varmaan pidettäs outona, vaikka se on vielä aika kaukana mistään seksijutuista. Mulle ei siis läheisyys mitenkään vaikeeta, mutta joku raja nyt kuitenkin. Pusun voin antaa ravintola illan päätteeksi, ei sen enempää.
- AnonyymiUUSI
Sööttiä, hali ja pusu sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813