olen uusi asukas eli junan tuoma.kun tilanne maailmassa on nyt sotaisa,kysynkin,missä täällä on väestösuoja,säteilysuoja.mistä saa vettä vettä kun ja jos pumput ei toimi.pieksäjärven vettä ei kuulema saa juoda.
väestösuojat
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä-Savon Pelastuslaitos (nettisivu 18.11.2024)
Poikkeusoloissa suojautumista varten taloyhtiöissä, työpaikoilla, kouluissa ja laitoksissa on omat väestönsuojansa. Pientaloissa suojaudutaan yleensä omaan kotiin, mutta tarvittaessa alueen väestönsuojia ohjataan myös yhteiskäyttöön. Etelä-Savon alueella on yksi yleinen väestönsuoja Mikkelissä, osoitteessa Mikonkatu 18.
Kansalaisten omatoiminen varautuminen on tärkeä osa yhteiskunnan kriisinkestävyyttä.- Anonyymi
saako mikkeliin kelakyydin.
- Anonyymi
Pieksämäellä on riittävåsti väestön suojia ja niihin mahtuu kesäasukkaatkin. Lisääkin saadaan lyhyessä ajassa paljon. Joumavettä on saatajilla runsaasti, vaikka sähköt olisi poikki vuoden tai parikin.
- AnonyymiUUSI
Melkein kaikkea vettä voi juoda jos sen keittää ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887