Kainuun venäläisillä itku ja hammasten kiristys kun eivät pääse tuonne kotimaahansa kuin mutkan kautta.
Parempi palata takaisin juurilleen, katlanat.
Kuka ja ketkä aloitti hyökkäyssodan Ukrainaan?
Pidetään raja kiinni vaan.
Voi voi sentään
16
353
Vastaukset
- Anonyymi
Amen.
- Anonyymi
Hyvin pärjätään ilman sossupummeja, takaisin vaan mistä tulittekin.
- Anonyymi
Miksei raja aukea, kauhea itku oli persuilla saada kyseinen laki että pääsevät käännyttään muslimit rajalta takaisin. Tuliko pelko että ei naapuri otakkaan takaisin näitä tulijoita?
Viime talvellakin oli suurta huutoitkua persuilla, että kun lumet sulaa niin rajan yli vyöryy satojatuhansia pelottavia tummiamiehiä, mutta miten sitten kävikään kovin on vähän ollut tulijoita.
Ps. Kovasti ainakin täällä perukassa paikalliset Persu kötkyt itkee kun eivät pääse rajan yli hu..oriin ja halpa polttoainekkin kelpaisi kuulemma.- Anonyymi
Persut järjesti sen verran rautaa rajalle, ettei sieltä ole tulemista.
- Anonyymi
Menkää vaan pääsette sotimaan pakko armeijaan ei ole paluuta sieltä
- Anonyymi
Parempi pysyä pois sieltä.
- Anonyymi
Kajaanin vasurit ovat pettyneitä kun eivät pääse tarpeilleen Kostamukseen.
- Anonyymi
Samalla tavalla ne molottaa Ukrainan tytöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla ne molottaa Ukrainan tytöt.
Mutta ne saattaa tappaa 🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne saattaa tappaa 🥶
Naisen ei tarvitsekaan olla harmaa ja nössö hiiri. Temperamentti ja tulisuus on positiivinen piirre naisessa ja rahaa pitää tietysti olla.
- Anonyymi
Ei tällä asialla kannata "elvistellä". Asetapa itsesi jonkun "tatjanan" asemaan ja mieti jos sinullakin olisivat isä ja äiti ja kaikki sukulaiset ja tuttavat Kostamuksessa ja päästäksesi heitä tapaamaan joutuisit kiertämään Norjan ja Muurmanskin kautta. Matkaa kertyy yhteen suuntaan lähes 2000 km. ja se on huonossa talvikelissä pitkä matka kun suoraan Vartiuksen kautta tulisi n. 150 km.
- Anonyymi
Niin. Näitä tatjanoita riittää.
Valintansa ovat tehneet aikoinaan. Yleisin taitaa olla naimakauppa!
- Anonyymi
ainahan sinne voi muuttaa takaisin jos on ikävää. turha ruikuttaa suomalaisille koska syy on idässä.
- Anonyymi
Miksi emme antaisi ryssien palata kotimaahansa?
Toki paluumahdollisuus Suomeen pitää saman tien torpata! - Anonyymi
Bye Bye beibi, sihteerikkö voisi myös pakata laukkunsa ja ajella pikkupienissä takaisin kotiin.....
- Anonyymi
Laitetaan miinat rajalle.
Ei kai tuota svetlanoiden kiljuntaa kestä. Elävät neuvostoajan ihanuuksissa. Rahan perässä täällä roikkuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569