Voi voi sentään

Anonyymi-ap

Kainuun venäläisillä itku ja hammasten kiristys kun eivät pääse tuonne kotimaahansa kuin mutkan kautta.
Parempi palata takaisin juurilleen, katlanat.
Kuka ja ketkä aloitti hyökkäyssodan Ukrainaan?

Pidetään raja kiinni vaan.

16

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Amen.

• Anonyymi

Hyvin pärjätään ilman sossupummeja, takaisin vaan mistä tulittekin.

• Anonyymi

Miksei raja aukea, kauhea itku oli persuilla saada kyseinen laki että pääsevät käännyttään muslimit rajalta takaisin. Tuliko pelko että ei naapuri otakkaan takaisin näitä tulijoita?
      Viime talvellakin oli suurta huutoitkua persuilla, että kun lumet sulaa niin rajan yli vyöryy satojatuhansia pelottavia tummiamiehiä, mutta miten sitten kävikään kovin on vähän ollut tulijoita.
      Ps. Kovasti ainakin täällä perukassa paikalliset Persu kötkyt itkee kun eivät pääse rajan yli hu..oriin ja halpa polttoainekkin kelpaisi kuulemma.

• Anonyymi

Persut järjesti sen verran rautaa rajalle, ettei sieltä ole tulemista.

• Anonyymi

Menkää vaan pääsette sotimaan pakko armeijaan ei ole paluuta sieltä

• Anonyymi

Parempi pysyä pois sieltä.

• Anonyymi

Kajaanin vasurit ovat pettyneitä kun eivät pääse tarpeilleen Kostamukseen.

• Anonyymi

Samalla tavalla ne molottaa Ukrainan tytöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla tavalla ne molottaa Ukrainan tytöt.

Mutta ne saattaa tappaa 🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ne saattaa tappaa 🥶

Naisen ei tarvitsekaan olla harmaa ja nössö hiiri. Temperamentti ja tulisuus on positiivinen piirre naisessa ja rahaa pitää tietysti olla.

• Anonyymi

Ei tällä asialla kannata "elvistellä". Asetapa itsesi jonkun "tatjanan" asemaan ja mieti jos sinullakin olisivat isä ja äiti ja kaikki sukulaiset ja tuttavat Kostamuksessa ja päästäksesi heitä tapaamaan joutuisit kiertämään Norjan ja Muurmanskin kautta. Matkaa kertyy yhteen suuntaan lähes 2000 km. ja se on huonossa talvikelissä pitkä matka kun suoraan Vartiuksen kautta tulisi n. 150 km.

• Anonyymi

Niin. Näitä tatjanoita riittää.
        Valintansa ovat tehneet aikoinaan. Yleisin taitaa olla naimakauppa!

• Anonyymi

ainahan sinne voi muuttaa takaisin jos on ikävää. turha ruikuttaa suomalaisille koska syy on idässä.

• Anonyymi

Miksi emme antaisi ryssien palata kotimaahansa?
      Toki paluumahdollisuus Suomeen pitää saman tien torpata!

• Anonyymi

Bye Bye beibi, sihteerikkö voisi myös pakata laukkunsa ja ajella pikkupienissä takaisin kotiin.....

• Anonyymi

Laitetaan miinat rajalle.
      Ei kai tuota svetlanoiden kiljuntaa kestä. Elävät neuvostoajan ihanuuksissa. Rahan perässä täällä roikkuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe