Levoton olo, kun sinä et ole minun

Anonyymi-ap

On niin levoton olo, ihan kuin vain odottaisi jotain tapahtuvaksi eikä keskity elämään tässä hetkessä ollenkaan. Näin on jatkunut jo tosi kauan. Tuntuu, että aika ja elämä menee hukkaan. Suorittaa vaan pakolliset jutut automaatilla ja aika kuluu. Nykyään alkaa olla vaikea keskittyä töihinkään. Tuntuu, että pelkästään se, että pääsisi halaamaan, lopettaisi tämän levottomuuden. Voisi vain nojata toiseen sanomatta sanaakaan ja olla siinä pitkään. Haaveilen, että tulisit vastaan kadulla ja sanoisit nimeni ja minä en sanoisi mitään, vaan kävelisin vain luokseksi ja kietoisin käteni ympärillesi.

Muuten kaikki on elämässä oikein hyvin. Sinä ainoastaan puutut.

Miksi kaikkeen pitää aina liittyä joitan esteitä, joiden takia asiat ei voi edetä luonnostaan. Kaikki asiat, mitkä minulle elämässä ovat aiheuttaneet tai aiheuttaisivat onnen tunteita, aiheuttavat jollekin toiselle pahaa mieltä. Ei voi koskaan olla avoimesti iloinen ja onnellinen. Olisipa edes tämä asia helppo. Nyt, kun tiedän paremmin, niin näin jälkiviisaana haluaisin mennä ajassa taaksepäin ja hoitaa jotkut asiat toisella tavalla niin, että esteitä ei pääsisi muodostumaan. Mutta se on myöhäistä.

Pahoittelut avautumisesta. Piti päästä purkamaan turhautumista jonnekin.

38

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieheltä vai naiselta

• Anonyymi

naiselta
        AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

naiselta
        AP

Emme usko tätä, miespuolinen sylivauva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme usko tätä, miespuolinen sylivauva

Emmää ainaka isoksi lusikaks rupeis

• Anonyymi

Aivan kuin minun suusta. Välillä tuntuu että kuolen. Ollaan toivottomia yhdessä ja halataan kun tavataan. Ei tälle muuta voi.

• Anonyymi

Niinpä, vähän neuvoton olo, ei tiedä, mitä olisi järjevintä tehdä. Tsemppiä sinnekin!

• Anonyymi

Aloitus on naiselta?

• Anonyymi

Turha toivo, mutta tää sun bizarre fetissi on jo tullu selväksi mitä kaaosta haet gupen kautta. Onnea tulevaan👍

• Anonyymi

joo, naiselta

AP

• Anonyymi

Harmi, että teillä on esteitä. Kuvailit minunkin ajatukseni. Levottomuus jne ❤️ Olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Jotenkin lohduttaa etten ole yksin tällaisten ajatusten kanssa vaan minulla on kohtalotovereita. Toivon, että kohtaatte. Ja saat olla onnellinen.
      Minä kyllä kohtaan hänen kanssaan aina välillä.
      En uskaltaisi halata sillä en päästäisi enää irti.
      Yritä jaksaa!

• Anonyymi

Kiitos, toivon sinulle menestystä tilanteessasi!
        AP

• Anonyymi

Kuules nuori sielu:
      1) välittäminen voi tapahtua vain nykyhetkessä, ei vuosi sitten tai tulevaisuudessa "kun tulee sopiva hetki"
      2) jos haluat täydellisyyttä, olet väärällä planeetalla. Kaikki oli pilalla jo kun tulit ulos äitisi kohdusta. Ihan kaikki joutuvat kasaamaan elämänsä vajavaisilla elementeillä, rikkinäisinä p**koina. Et ole poikkeus. Tärkeintä on olla armollinen muita kohtaan ja siinä samalla itseä. Ei ole yhtään asiaa tai tilannetta, jota ei voi hyväntahtoisesti viestiä ja sovitella.

• Anonyymi

Eikä

Minä oon myös turhautunut

Pahalla päällä

Siua aattelen

• Anonyymi

Minä en sovittele mitään itseäni paljon nuoremman kanssa! Jos vielä kerrankin tulet minua vastaan näytän sinulle molempien käsien keskisormet ja sanonmuutaman sanan myös ääneen!

• Anonyymi

Onko tuo sitaatti jostain vai tuliko sydämestä?

Se on totta, että täydellisyyttä on turha odottaa. Mutta olisi kiva, että joskus palaset vain loksahtaisivat kohdalleen ilman suurta taistelua. Täytynee vain yrittää kovemmin.

AP

• Anonyymi

Miten kauan olet tuntenut miehen? Onko vuosien ajan ja milloin olet viimeksi nähnyt? Mikä estää näkemästä?

• Anonyymi

Alkaahan siitä jo kertyä vuosia. Näkemisestäkin joitain kuukausia. Esteet ovat oikeastaan vuosia kertyneiden sattumien summa, mutta suurimpina esteinä muut ihmiset, väärät ajankohdat, osittain oma terveys, epävarmuus ja kai myös ylpeys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaahan siitä jo kertyä vuosia. Näkemisestäkin joitain kuukausia. Esteet ovat oikeastaan vuosia kertyneiden sattumien summa, mutta suurimpina esteinä muut ihmiset, väärät ajankohdat, osittain oma terveys, epävarmuus ja kai myös ylpeys.

tuo siis AP:ltä

• Anonyymi

Ajatelkaa miten pienestä kaikki on kiinni tässä elämässä. Lohduttomasti yksin ja miettii toista, päivät menevät ohi ja elämäkin tuntuu valuvan hukkaan vaikka kokee et olisi niin paljon annettavaa toiselle. Naista vaan miettien - mikä kaiken tämän voisi muuttaa. Vain muutama sekunti kaiken voisi muuttaa, ottaa siitä hetkestä kiinni kun kohtaamme, vain muutama sananen tai pelkkä läsnäolo, katse. Tärkeintä ettei luiki pakoon vaan jää läheisyyteen näyttäen; minä haluan sinut elämääni, nyt otat minusta kiinni etkä irti päästä.

• Anonyymi

Turhaa sinä ap mies nyt hourit, jätä se toisen aviopuoliso rauhaan! He eiväteroa suntakia, eikä kenenkään muun takia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa sinä ap mies nyt hourit, jätä se toisen aviopuoliso rauhaan! He eiväteroa suntakia, eikä kenenkään muun takia!

Nyt tapahtui mielen jakautuminen.

• Anonyymi

Mä niin tiedän miltä susta tuntuu. Itsekin käyn läpi samanlaista myllerrystä. Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jota en tunne. Nähdään aika usein ja ihastumisen merkit ovat olleet selvät myös miehen puolelta. Mä elän päivät miettin mitä kaikkea meillä voisi olla, olen levoton enkä osaa elää hetkessä.

Eilen tein "aloitteen" ja annoin hänelle mun puhelinnumeron. Olin aivan varma, että hän laittaa viestiä ja vihdoin alkaa tapahtumaan muutakin kuin silmäpeliä. Ei laittanut. :( Olo on ihan musertunut.

Tsemppiä sulle AP!

• Anonyymi

Tuollainen varmasti lamaannuttaa, mutta se menee ohi ajan kanssa, uskoisin. Pidempää lamaannusta olisi ollut tiedossa, jos et olisi tehnyt mitään. Ainakin teit siirtosi. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen varmasti lamaannuttaa, mutta se menee ohi ajan kanssa, uskoisin. Pidempää lamaannusta olisi ollut tiedossa, jos et olisi tehnyt mitään. Ainakin teit siirtosi. 👍

Joo, ainakin yritin, muuta en oikein voinutkaan. Harmittaa ihan hirveästi. Kiitos sulle kommentistasi, se jotenkin ilahdutti. <3

• Anonyymi

Jospa mies halusi vain testata oman viehätysvoimansa.😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa mies halusi vain testata oman viehätysvoimansa.😪

Niin, onhan se mahdollista. Hyvi onnistui :(

• Anonyymi

Olet tosi rohkea! Parempi ottaa riski, kun jäädä miettimään loppuiäksi. Toivottavasti löydät jonkun paremman :)

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosi rohkea! Parempi ottaa riski, kun jäädä miettimään loppuiäksi. Toivottavasti löydät jonkun paremman :)

AP

Ap vastasi itselleen😆!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap vastasi itselleen😆!

Lueppa vähän paremmin

• Anonyymi

Hän mies saa mut todellakin levottomaksi.. voivoi⚖️

• Anonyymi

Lopeta valehtelu!

• Anonyymi

Mitä esteitä..anna palaa vaan

• Anonyymi

Minulla ei ole tuollaista tunnetta ketään kohtaan! Odottava tunne liittyy osa-aikaiseen itselle mieluisaan työpaikkaan!

• Anonyymi

No, toivottavasti löydät sen työpaikan.

• Anonyymi

Kyllä osa asioista loukkaa vielä vuotta myöhemminkin. Aiemmin minä en voinut tehdä lyhempää työviikkoa, koska ei käy. No nyt samassa paikassa on kaksi lyhempää työviikkoa tekevää. Kyllä hiukan paha mieli on. Ja todella erikoista käyttäytymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osa asioista loukkaa vielä vuotta myöhemminkin. Aiemmin minä en voinut tehdä lyhempää työviikkoa, koska ei käy. No nyt samassa paikassa on kaksi lyhempää työviikkoa tekevää. Kyllä hiukan paha mieli on. Ja todella erikoista käyttäytymistä.

Katsoppa ittees peiliin ap gubbe mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa ittees peiliin ap gubbe mies!

Minä en ole nyt töissä, vaan vapaa-ajalla. Ei siinä pitäisi olla kellään nokan koputtelua, jos minä täällä avaudun asioista. Varsinkin, kun ne pitää paikkaansa ja olen niistä jo ilmoittanut jollekin eteenpäin ja mikään ei ole muuttunut.

• Anonyymi

Juttu oli kuin omasta kynästä tai näppäimiltä. Ihan samoin olen ajatellut. Siitä ajatuksesta on tullut jopa niin iso mielessä tässä vuosien aikana, että se tuntuu mielessä aivan liian hyvältä jo. Kuvittelee, miten jotenkin vihdoinkin voisi huokaista ja tuntea kerrankin huoletonta onnea. Mistä tuo ajatus on päähäni tullut, en edes osaa sanoa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3983
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3040
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2981
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2064
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1166
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      994
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      58
      972
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe