Uusi naispappi Huittisiin

Anonyymi-ap

"Alueviesti" kertoo, että Huittisten kirkkoherraa tuuraamaan tulee kappalainen Liedosta. Huittisten seurakunta ja Lauttakylä-lehti eivät kerro mitään.

18

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin lieteviestisä oli, että lappalainen tulee tuuraamaan pitäjämme rovastia päärovastin ollesa lomalla pattijoella!

• Anonyymi

Tiätääkseni Lierossa ei ole yhren ainootakaan suursikalaa olemassa koko kunnasa. Sikäli toi kirkkoherran tuuraajaks tuleva Tukiaisen Outikin on ihan täysin ummikko.

Siis voi sanoo, että on ihan tiätämätön mistään sikatalouren elinkeinoista taikka liätehommista. Mutta kun se Outi saarnaa meille Herran sanaa, niin vastapalveluksena voiraan opettaa sille perustiatoja Huittisten alueen pääelinkeinoista.

Järjestään kaikki naispapit mitä mää oon tavannu, ne on aina ollut tosi kivoja ihmisiä. Keväällä tääkin rouva saa uuret rouhekintaat lahjaksi, niin pääsee omaa takapihaansa kuaputtaan.

• Anonyymi

Pastorin siunatesa liätteen kasvuvoima helposti tuplaantuu!

• Anonyymi

Väkivahva kakka työntää alta, ja taivasvoimat vetää päältä, niin kyllä varmana semmoinen kasvi kasvaa.

• Anonyymi

Olisi hyvä tutustututtaa tuuraajarovasti pitäjäläisiin vaikkapa järjestämällä virrenveisuumaratooni liätepirtillä? Vai onko liätepirtti vain pakanoille? syntisiä tanssejakin siälä järjestetty..ja trip tiis esityskin..

• Anonyymi

Kuinka tulla Jeesuksen luo – lyhyt, yksinkertainen saarna pelastuksesta.

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” – Joh. 6:37.

Jokainen, joka haluaa pelastua, voi pelastua juuri nyt, kun luet tätä artikkelia. Tarkoitan, että pahin juoppo, hylätyin nainen tai jopa henkilö, joka on kaikkein tietämättömin Jumalasta ja Raamatusta, voi pelastua nyt ja tietää sen, ilman epäilyksen häivääkään, vain ottamalla sydämelleen edellä annetun Raamatun kohdan, jonka selitämme.

Ja nyt luetaan se uudelleen, sillä kaikki, mitä sanon, on yksinkertaisesti selitystä ja havainnollistusta tästä selvästä lausumasta, jonka Jeesus Kristus antoi Johanneksen evankeliumin 6. luvun jakeessa 37:

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”

Täältä voit lukea koko saarnan, suosittelen!

https://Jeesuspelastaa.com/2020/10/12/kuinka-tulla-jeesuksen-luo-lyhyt-yksinkertainen-saarna-pelastuksesta/

• Anonyymi

Tää oli varmaankin nyt sen Tukiaisen ensimmäinen julistama taivaallinen sanoma.

Todella hyvin tuo tuntuu kirjansa ja katekismuksensa osaavan. Tämä vaan varmistaa ja ennustaa sitä, että kaikki neljä joulunajan adventtikirkkoa tulee oleen tupaten täynnä väkeä.

• Anonyymi

Eikös Lauttakylä-lehden uusi päätoimittaja tullut Alueviestistä. Ehkä tämä toimittaja ei ole vielä huomannut olevansa Lauttakylän lehdessä, kun siinä ei ole juuri mitään Huittisten asioita. Edellinen päätoimittaja teki juttuja vaan maanviljelijöistä, kun oli itsekin sillä alalla.

• Anonyymi

Kuulin että lieteviestin päätoimittajaa olisi kyselty pitäjämme lehteen päätoimittajaksi!
        Siirron toteutuesa pitäjämme lehti tulisi olemaan lietepainotteinen. Printtilehrestä jäisi poijes ainakin voimisteluosio ja avioliittoon vihhiityt.

• Anonyymi

No onk tämä Huittusen tuurarikappalainen minkä kylän naisia, onk vakaa persuuna vai onk kevytkenkäinen? Naispappeuden myötä tuli synti kirkkoon. Sikäli hyvä että synti on näin helpompi havainnollistaa, kun on elävä esimerkki.
      Tykkään, mutta se ei edistä kirkon asiaa.

• Anonyymi

Lauttakylässä tuulee kovaa nyt kun jarimyrsky heiluttaa, pitää siirtää huittistenjärven joulutanssiaisia pari päivää.
        Lauttakylän sanomien pikkujoulunumerokin jäi ilmestymättä kun painotalossa oli tietoliikennekaapelit poikki. Kiinalainen kirkkovene oli nähty huittistenjärvellä, mutta voi olla ettei nähtykään. Silminnäkijä kun oli silminnähden pöhnäsä.

• Anonyymi

Poikamiehenä minä ainakin toivoisin, että saataisiin suht vapaamielinen ja kevytkenkäinen kappalaisrouva tänne meille. Alkaisi hoitamaan myös poikamiesten sielunasioita kuntoon.

• Anonyymi

Lietetuvan saunalla piretään kinkerit jonakuna talviehtoona ja naisrovasti on sinne kovasti tervetullut!

• Anonyymi

Kirkkoherra Outi tuo mukanaan pienen pullollisen Liedon halki kulkevasta Aurajoesta nostettua, ja kahteen kertaan kirkon sakastissa pyhitettyä vettä.

Pyhää vettä kun pirskottelee Lietetuvalla eri puolille, niin kaikki pakanuus alueelta poistuu.

Tulee tuokin huoneusto pyhitettyä täysin pahuudet ulkopuolella pitäväksi ja synnittömäksi paikaksi, ainakin ensi kesään saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkkoherra Outi tuo mukanaan pienen pullollisen Liedon halki kulkevasta Aurajoesta nostettua, ja kahteen kertaan kirkon sakastissa pyhitettyä vettä.

Pyhää vettä kun pirskottelee Lietetuvalla eri puolille, niin kaikki pakanuus alueelta poistuu.

Tulee tuokin huoneusto pyhitettyä täysin pahuudet ulkopuolella pitäväksi ja synnittömäksi paikaksi, ainakin ensi kesään saakka.

Onko se myrkyllistä vai huumetta?

• Anonyymi

Kahdesti kirkastettu on aitoa vihkivettä.

• Anonyymi

Huittisjärven kinkeripiiri kokkoontuu lietetuvan saunalla ja olisi mukava saata naisrovasti soittamaan nahkafagottia, jos mahdollista?

• Anonyymi

Ei näistä sovi puhua ääneen muualla kuin kirkkoveneessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4011
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3590
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3345
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2516
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      63
      2409
    Aihe