"Alueviesti" kertoo, että Huittisten kirkkoherraa tuuraamaan tulee kappalainen Liedosta. Huittisten seurakunta ja Lauttakylä-lehti eivät kerro mitään.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kuinka tulla Jeesuksen luo – lyhyt, yksinkertainen saarna pelastuksesta.
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” – Joh. 6:37.
Jokainen, joka haluaa pelastua, voi pelastua juuri nyt, kun luet tätä artikkelia. Tarkoitan, että pahin juoppo, hylätyin nainen tai jopa henkilö, joka on kaikkein tietämättömin Jumalasta ja Raamatusta, voi pelastua nyt ja tietää sen, ilman epäilyksen häivääkään, vain ottamalla sydämelleen edellä annetun Raamatun kohdan, jonka selitämme.
Ja nyt luetaan se uudelleen, sillä kaikki, mitä sanon, on yksinkertaisesti selitystä ja havainnollistusta tästä selvästä lausumasta, jonka Jeesus Kristus antoi Johanneksen evankeliumin 6. luvun jakeessa 37:
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Täältä voit lukea koko saarnan, suosittelen!
https://Jeesuspelastaa.com/2020/10/12/kuinka-tulla-jeesuksen-luo-lyhyt-yksinkertainen-saarna-pelastuksesta/- Anonyymi
Tää oli varmaankin nyt sen Tukiaisen ensimmäinen julistama taivaallinen sanoma.
Todella hyvin tuo tuntuu kirjansa ja katekismuksensa osaavan. Tämä vaan varmistaa ja ennustaa sitä, että kaikki neljä joulunajan adventtikirkkoa tulee oleen tupaten täynnä väkeä.
- Anonyymi
Eikös Lauttakylä-lehden uusi päätoimittaja tullut Alueviestistä. Ehkä tämä toimittaja ei ole vielä huomannut olevansa Lauttakylän lehdessä, kun siinä ei ole juuri mitään Huittisten asioita. Edellinen päätoimittaja teki juttuja vaan maanviljelijöistä, kun oli itsekin sillä alalla.
- Anonyymi
Kahdesti kirkastettu on aitoa vihkivettä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561