Hyvin suurella todennäköisyydellä kiinalaiset tieten tahtoen ja venäläisten tuella, katkaisivat ensin Suomen ja Viron sähkönsiirron merikaapelin ja nyt Suomen ja Saksan, sekä Liettuan ja Ruotsin tiedonsiirron merikaapelit.
Nyt meni kaikki Kiinan krääsä meidän perheessä boikottiin. Kiinalainen Volvo etunenässä. Tällä viikolla vaihtuu toiseen automerkkiin.
Voisi presidentti Stubbkin harkita kaksi kertaa, minkälaisiin maihin tekee valtiovierailuja. Kiinan krääsälle 60+%:n tuontitulli niin, kuin Trump on sanonut. Stubbin tulisi ottaa mallia Trumpista, jos riittää selkärankaa, eikä mennä Pekingiin kumartelemaan ja pokkuroimaan!
Jo riittää kiinalaiset!!
Kiinalainen Volvo boikottiin
12
138
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen boikotoinut Venäjää ja Kiinaa jo pari vuotta. En osta mitään siellä valmistettua tuotetta.
- Anonyymi
Tämä on ihan väärällä palstalla.
Venäläinen Savonlinnahan tietysti toimii muuhun Suomeen nähden päinvastoin ja tukee kaikkia liittolaismaa Kiinan toimia.- Anonyymi
Joo, kyllä täällä Venäjän ja liittolaismaa Kiinan etu tulee aina ennen Suomen etua.
Asukkaat ovat ainakin puoliksi venäläisiä, venäläistaustaisia tai muutoin venäläismielisiä.
Volvo on suosittu automerkki Savonlinnassa.
Ladoja on vaikea enää hankkia, niin täytyy tyytyä "kiinanladaan".
- AnonyymiUUSI
Ruotsissa, josta Volvo on alunperin kotoisin, on Kiinan Volvon boikotti jo täysiään käynnissä. Ymmärtääkseni esim. Ruosin poliisi ja armeija ovat hylänneet Volvon kokonaan. https://moottori.fi/uutinen/ruotsin-armeija-harkitsee-laittavansa-volvon-boikottiin-kiinan-takia-olisiko-kiinalaisautoihin-syyta-kiinnittaa-enemmankin-kriittista-huomiota/
- AnonyymiUUSI
Aloittajalta jää sitten joulukoristeet ostamatta, ja uusi tietokone ja kamera ym. ym.
- AnonyymiUUSI
Millähän aloittaja kirjoitti viestin...
- AnonyymiUUSI
En tarvitse. Minulla on jo.
Sitten kun tarvitsen joskus, niin en osta kiinalaisia em. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse. Minulla on jo.
Sitten kun tarvitsen joskus, niin en osta kiinalaisia em.ja vielä,... Volvo XC60 lähti ja jäi viimeiseksi Volvoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millähän aloittaja kirjoitti viestin...
Jollain "Made in China"-laitteella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jollain "Made in China"-laitteella?
Ei nyt sentään.
https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2024/10/05/lista-puhelinten-kotimaat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään.
https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2024/10/05/lista-puhelinten-kotimaatEpämääräisestä vastauksestasi päätellen laitteessasi lukee "Made in China".
- AnonyymiUUSI
Tein testin. Kysyin kymmeneltä ihmiseltä töissä; minkä maalainen auto on Volvo? Kaikki vastasivat, että Volvo on ruotsalainen. Ei tällaisessa rutiköyhässä ja takapajuisessa kaupungissa, jossa ihmisten sivistystaso on nollan ja olemattoman välillä ymmärretä tällaisesta teemasta mitään. Ei yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877