Vodka on edelleen myydyin väkevien alkoholijuomien luokka Yhdysvalloissa, mikä tekee ROCK'N Vodkasta 49,7 miljardin dollarin teollisuudenalan, jonka liikevaihdon odotetaan kasvavan 2,60 % vuosittain vuoteen 2028 asti.
Vodkamarkkinoiden liikevaihto on kasvanut tasaisesti viime vuosina miljardeilla dollareilla.
74 % vodkakategoriasta on omien merkkien ja muiden merkkien hallussa, joihin ROCK'N Vodka sopii.
Suurin osa markkinoilla olevista vodoista on tislattu maissista, vehnästä tai perunasta, mikä tekee ROCK'N Vodkasta harvinaisen
Te vaan skeleton akkutehdasta
Siitä vaan tyhmät
Rockn Vodca Seuraa minua Instagramissa
Rockn Vodca brändin omistaja Rick Nielsen Cheap Trick kitaristi
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
USAssa myydään Vodcaa melkein 50miljardilla ja Rockn Vodca jonka omistaa Cheap Trick kitaristi Rick Nielsen alkoi seurata minua Instagramissa
- Anonyymi
Sijoitus yhtiöön pääsee 330€;lla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoitus yhtiöön pääsee 330€;lla
Rockn Vodca tuottaa enemmän kuin skeleton
Koska Vodcaa juodaan eikä se juomalla lopu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rockn Vodca tuottaa enemmän kuin skeleton
Koska Vodcaa juodaan eikä se juomalla lopuRockn Vodca laajenee, Ranska Saksa islanti, Tanska, Tsekki, Slovakia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rockn Vodca laajenee, Ranska Saksa islanti, Tanska, Tsekki, Slovakia
0,75litran pullo Rockn Vodca 25€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0,75litran pullo Rockn Vodca 25€
Sokeriton,kluteeniton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokeriton,kluteeniton
Toivottavasti Heart ja Cheap Trick tulee keikalle Suomeen kun perui
Pääsee jututtaa Rick Nielseniä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Heart ja Cheap Trick tulee keikalle Suomeen kun perui
Pääsee jututtaa Rick NielseniäSiinä teille elää omaa elämäänsä ja
Cheap Trick kitaristi Rick Nielsen alkoi seurata minua Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä teille elää omaa elämäänsä ja
Cheap Trick kitaristi Rick Nielsen alkoi seurata minua InstagramissaIstuhan sinä päättäjät vaan kaupungin valtuuston kokouksessa 7tuntia
Minä se vaan hankin megatähden
Instagram seuraajaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuhan sinä päättäjät vaan kaupungin valtuuston kokouksessa 7tuntia
Minä se vaan hankin megatähden
Instagram seuraajaksiTubee or no tubee
Siinä vasta kysymys
Riippuu kastikkeesta sanoi Jyrki Sukula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559