Huhujen mukaan lestoilla on nykyään vahva edustus Mikkelin JHL 525:ssä ja SDP:ssä. Selittäisi paljon....
Lestadiolaiset
15
185
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.
Eikö tolla ole läheisiä, jotka voisivat ohjata avun piiriin?- Anonyymi
Lestat ei ole vasureita, vaan suvaitsemattomia. Minä kannatan vasemmistoliittoa. Kyllä monesti huomaa lestojen nyrpeän käytöksen kaupassa. Eilen menin kangaskauppaan ja lesta-myyjä oli tosi töykeä. Niin joo, se huomasi mun nenäkorun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat ei ole vasureita, vaan suvaitsemattomia. Minä kannatan vasemmistoliittoa. Kyllä monesti huomaa lestojen nyrpeän käytöksen kaupassa. Eilen menin kangaskauppaan ja lesta-myyjä oli tosi töykeä. Niin joo, se huomasi mun nenäkorun.
Tätä eniten pohdin: trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa. 🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä eniten pohdin: trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa. 🤔🤔
Hanki elämä, kyylää vähemmän . Minua säälittää tommoset rökähousu-räkättäjä-miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä, kyylää vähemmän . Minua säälittää tommoset rökähousu-räkättäjä-miehet.
Oi kun oikein älykkyys ja sivistyneisyys loistaa! 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kun oikein älykkyys ja sivistyneisyys loistaa! 😍Puhun totuuksia oikeistolaisille fasisteille jotka haluavat Lapuan lait takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun totuuksia oikeistolaisille fasisteille jotka haluavat Lapuan lait takaisin
Tätä eniten pohdin ja nyt kysyn:
trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa.?🤔🤔
Oi kun oikein älykkyys ja sivistyneisyys loistaa! 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä eniten pohdin ja nyt kysyn:
trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa.?🤔🤔
Oi kun oikein älykkyys ja sivistyneisyys loistaa! 😍Sinä tässä leikit jotain 30-luvun muiluttajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tässä leikit jotain 30-luvun muiluttajaa
Trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa.? 🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa.? 🤔🤔
Sinähän tässä trollaat fasisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tässä trollaat fasisti
Lähes jokainen aloitus täällä on tekemäsi. Vastailet leikkien montaa eri ihmistä. Joten vastaatko jo kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes jokainen aloitus täällä on tekemäsi. Vastailet leikkien montaa eri ihmistä. Joten vastaatko jo kysymykseen.Minä olen täällä kirjoitellut vain omana itsenäni. Olen nähnyt elämää enemmän, kuin sinä poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen täällä kirjoitellut vain omana itsenäni. Olen nähnyt elämää enemmän, kuin sinä poika.
Lähes jokainen aloitus täällä on tekemäsi. Vastailet leikkien montaa eri ihmistä. Joten vastaatko jo kysymykseen.
Olen henkilö, en tyttö tai poika.
- Anonyymi
Lestaadiolaiset on melko persoja rahalle ja kailen maallisen mammonan perään. Epäileevätkö jotta onko sotä taivasta sittenkään ja yrittävät tehdä taivaan maan päälle. Minä tiedän että ihan turhaa.
- Anonyymi
Aina vaan tämä sama trollaaja asialla. Jo alkuteksti kertoo kuka kysymyksessä. Haukkuu nykyään kaikki kenen kanssa hankaluuksia. Vaan Vasemmisto nyt pop. Kenestähän kysymys.......johtaisiko jäljet sylttytehyaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446