Polvivaarantiellä isot koirat irti. Vaarassa jäädä auton alle
Koirat irti
15
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohta itketään kun susi tappoi.
- Anonyymi
Entä hevoset? Kuulin, että muuan toimittaja piti sielläpäin hevostan irti ja taitaapa koiratkin laukkailla pitkin kyliä?
- Anonyymi
Onko sudella liikenne lupa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sudella liikenne lupa?
Tappamisen lupa ainakin on jos rakki eksyy reviirille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä hevoset? Kuulin, että muuan toimittaja piti sielläpäin hevostan irti ja taitaapa koiratkin laukkailla pitkin kyliä?
Vuosia sitten. Tietosi on vanhentunut, Pertillä ei ole hevosta. Koirista en tiedä muuta kuin, että Pertin auton kyydissä istuu kivan näköinen piski. Sen olen itse nähnyt. Epäilen tätä Polvivaarantien juttuakin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappamisen lupa ainakin on jos rakki eksyy reviirille.
Susi vai koira, kumpaa olet tappamassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia sitten. Tietosi on vanhentunut, Pertillä ei ole hevosta. Koirista en tiedä muuta kuin, että Pertin auton kyydissä istuu kivan näköinen piski. Sen olen itse nähnyt. Epäilen tätä Polvivaarantien juttuakin....
Asuuuko Pertti Polvivaaarantien varressa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susi vai koira, kumpaa olet tappamassa?
Kummaltakin tarpeen tullessa henki lähtee kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asuuuko Pertti Polvivaaarantien varressa?
Ei asu. En ymmärä ensinnäkään sitä, miksi irti olevista koirista täällä kirjoitetaan. Menkää sanomaan koirien omistajalle. En ymmärrä Pertin tähän mukaan vetämistä, kuollut hevonenko teidän vajaaälyisten päässä kummittelee? En myöskään kommunisti- liikennelupajankutusta. Monta vuotta on samaa asiaa jauhettu, lähtöisin vissiin vasemmistolaisesta, Tipaksella vaikuttaneesta taksimiehestä. Jos oli vitsiksi tarkitettu, ei naurata ketään. Ja piste, sanoi kunnanjohtaja Rentola ennen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu. En ymmärä ensinnäkään sitä, miksi irti olevista koirista täällä kirjoitetaan. Menkää sanomaan koirien omistajalle. En ymmärrä Pertin tähän mukaan vetämistä, kuollut hevonenko teidän vajaaälyisten päässä kummittelee? En myöskään kommunisti- liikennelupajankutusta. Monta vuotta on samaa asiaa jauhettu, lähtöisin vissiin vasemmistolaisesta, Tipaksella vaikuttaneesta taksimiehestä. Jos oli vitsiksi tarkitettu, ei naurata ketään. Ja piste, sanoi kunnanjohtaja Rentola ennen.
Ei taida sinula olla liikenne luvat kunnosa ja vasemmistolainen hevonen kummittelee sinun kuivissa päiväunissa
- Anonyymi
Liikennelupa pitää olla notta saapi kommari ampua toisen koiran ja tehdä siitä uusi kommarityylinen karvalakki uudelle jäsenelle joka kruunaataan niinkuin kuningas mutta Sirpillä ja vasaralla
- Anonyymi
Pisteet yhdyssanojen hallinasta, et ole Emu-luokalla turhaan ollut. Muuten sekavaa sepustusta. Ymmärrämme, aamulääkkeet jäivät tänäänkin ottamatta.
- Anonyymi
Totta joka sana ! Isoisäni vaikka ei konmari ollutkaan omisti koiran karvasta tehdyt rukkaset. Tarina ei kerro oliko liikenne lupaakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta joka sana ! Isoisäni vaikka ei konmari ollutkaan omisti koiran karvasta tehdyt rukkaset. Tarina ei kerro oliko liikenne lupaakaan.
¨Minun isoiäitikään ei ollut komnari, isoisälle hän ei ollut antanut rukkasia. Oli antanut jotain muuta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
¨Minun isoiäitikään ei ollut komnari, isoisälle hän ei ollut antanut rukkasia. Oli antanut jotain muuta..
Liekö sama iso äigi meilä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887