RAMMSTEIN ON KUNINGAS!

Jäbä20

Olen jo 4v dikannu Rammsteinista ja Helsingin keikka oli aivan loistava! RAMMSTEIN on parasta musaa mitä vaan voi olla!!

T. Rammstein fani IMMER!!

23

2357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään lisätä?

      Ei voi!

      • .....

        On niitä parempiakin bändejä kuin Rammstein, vaikka Rammstein on kanssa hyvä.


      • Yrtsu
        ..... kirjoitti:

        On niitä parempiakin bändejä kuin Rammstein, vaikka Rammstein on kanssa hyvä.

        Sano parempia?


      • ..... kirjoitti:

        On niitä parempiakin bändejä kuin Rammstein, vaikka Rammstein on kanssa hyvä.

        ...jokaisella ole oma mielipide siitä mikä on paras bändi.


      • diabolos
        ..... kirjoitti:

        On niitä parempiakin bändejä kuin Rammstein, vaikka Rammstein on kanssa hyvä.

        Ainakin itseeni se puree paremmin kuin muut bändit.


    • hahahaaa

      Rammstein on kyllä kaukana parhaasta bändistä... Toivottavasti lopettaa. Huonoa musiikkia.

      • Attention

        No mitä sitten täällä teet? Jos et Rammsteinista tykkää, niin miksi sitten palloilet bändin keskustelupalstalla??? Mee pois täältä ja jätä tää paikka meille faneille!

        Rammstein on hyvä bändi,tykkään kovasti ja kuuluu lemppareihini...:) Ruisrockissa nähdään heinäkuussa!! ;)


      • hahahaaa
        Attention kirjoitti:

        No mitä sitten täällä teet? Jos et Rammsteinista tykkää, niin miksi sitten palloilet bändin keskustelupalstalla??? Mee pois täältä ja jätä tää paikka meille faneille!

        Rammstein on hyvä bändi,tykkään kovasti ja kuuluu lemppareihini...:) Ruisrockissa nähdään heinäkuussa!! ;)

        Et näköjään kestä kritiikkiä lempibändistäsi. Se ei todellakaan ole paras bändi.


      • rammari
        hahahaaa kirjoitti:

        Et näköjään kestä kritiikkiä lempibändistäsi. Se ei todellakaan ole paras bändi.

        jos menisit kirjoittelemaan vaikka huuhaa-osastoon ja kuuntelisit olavi virtaa? se sun musamaku ei välttämättä ole muiden mielestä parasta, jos et sinäkään välitä Rammsteinista (mutta näköjään joka osio saa oman pölhönsä, jonka on pakko kirjoittaa vaikkei mitään varsinaista asiaa olisikaan kyseiselle osiolle).


      • hahahaaa
        rammari kirjoitti:

        jos menisit kirjoittelemaan vaikka huuhaa-osastoon ja kuuntelisit olavi virtaa? se sun musamaku ei välttämättä ole muiden mielestä parasta, jos et sinäkään välitä Rammsteinista (mutta näköjään joka osio saa oman pölhönsä, jonka on pakko kirjoittaa vaikkei mitään varsinaista asiaa olisikaan kyseiselle osiolle).

        Työnnä se olavi virta perseesees.


      • Attention
        hahahaaa kirjoitti:

        Et näköjään kestä kritiikkiä lempibändistäsi. Se ei todellakaan ole paras bändi.

        Ai en kestä kritiikkiä??! Mitä kritiikkiä tuo on että sanot Rammsteinin olevan huonoa? Se on vain sinun mielipiteesi, ja sinulla on siihen oikeus. Jos voit sanoa että Rammstein on mielestäsi huonoa musiikkia, niin toivoisin sinulta hiukan perusteluja.

        En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien pitäisi siitä tykätä jos minä tykkään. Enkä myöskään ole sanonut että se olisi paras maailmassa...! Minun puolestani saat vapaasti noitua koko bändin vaikka pimeimpään manalaan jos siltä tuntuu. Saat ola mitä mieltä haluat tästä bändistä, ihan sama mulle.

        Ihmettelen vain että mitä sinä ja te muut, jotka ette Rammsteinista pidä, mitä te täällä teette??!!


      • hahahaaa
        Attention kirjoitti:

        Ai en kestä kritiikkiä??! Mitä kritiikkiä tuo on että sanot Rammsteinin olevan huonoa? Se on vain sinun mielipiteesi, ja sinulla on siihen oikeus. Jos voit sanoa että Rammstein on mielestäsi huonoa musiikkia, niin toivoisin sinulta hiukan perusteluja.

        En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien pitäisi siitä tykätä jos minä tykkään. Enkä myöskään ole sanonut että se olisi paras maailmassa...! Minun puolestani saat vapaasti noitua koko bändin vaikka pimeimpään manalaan jos siltä tuntuu. Saat ola mitä mieltä haluat tästä bändistä, ihan sama mulle.

        Ihmettelen vain että mitä sinä ja te muut, jotka ette Rammsteinista pidä, mitä te täällä teette??!!

        Ensin joku mouho väittää bändin musiikkia parhaaksi mitä voi olla, vaikkei ole, sitten kun oma mielipide on kehissä joku tulee vinkumaan että "menkää pois täältä jos ette bändistä tykkää"
        Eli ette kestä kritiikkiä tästä "hyvästä" bändistänne.


      • Attention
        hahahaaa kirjoitti:

        Ensin joku mouho väittää bändin musiikkia parhaaksi mitä voi olla, vaikkei ole, sitten kun oma mielipide on kehissä joku tulee vinkumaan että "menkää pois täältä jos ette bändistä tykkää"
        Eli ette kestä kritiikkiä tästä "hyvästä" bändistänne.

        Niin on, sun mielipitees täällä, mutta ei mitään perusteluja sille miksi Rammstein on niin huonoa. Jos tämän keskustelun aloittajan mielestä Rammstein on maailman parasta musiikkia,niin suotakoon se mielipide hänelle.

        Korostan vielä että saat olla minun puolestani Rammsteinista mitä mieltä haluat, ja todellakin VAIN IHMETTELEN, että MIKSI tulet tänne keskustelupalstalle jos et bändistä pidä. Minua ei suinkaan ärsytä se että olet kanssani eri mieltä,vaan se, että sinun pitää tulla sitä tänne uhoamaan ja vittuilemaan.

        Tuossa Der Meisterin viestissä tulee kaikki oleellisen tärkeä tiivistettynä.

        Joten, tähän loppuun toivotan sinulle hyvää loppuelämää...


      • hahahaaa
        Attention kirjoitti:

        Niin on, sun mielipitees täällä, mutta ei mitään perusteluja sille miksi Rammstein on niin huonoa. Jos tämän keskustelun aloittajan mielestä Rammstein on maailman parasta musiikkia,niin suotakoon se mielipide hänelle.

        Korostan vielä että saat olla minun puolestani Rammsteinista mitä mieltä haluat, ja todellakin VAIN IHMETTELEN, että MIKSI tulet tänne keskustelupalstalle jos et bändistä pidä. Minua ei suinkaan ärsytä se että olet kanssani eri mieltä,vaan se, että sinun pitää tulla sitä tänne uhoamaan ja vittuilemaan.

        Tuossa Der Meisterin viestissä tulee kaikki oleellisen tärkeä tiivistettynä.

        Joten, tähän loppuun toivotan sinulle hyvää loppuelämää...

        Ei ketjun aloittajakaan perustellut, miksi rammstein olisi hyvää musiikkia. Vaan sanoi sitä parhaaksi perustelematta.
        Tulen tänne siksi että voin sanoa mielipiteeni bändistä, ja mitä bändin pitäisi tehdä.


    • True

      Etpä ole kakara montaa keikkaa nähnyt vielä ;DD

      rammstain on säälittävintä teinien teknopoppipaskaa!
      Oikea hevi ja varsinkin metalli oikeasti hyvää toisin kuin tuollainen naurettava tekopelleily.

      • Aikuinen

        Onko sun mielestä 20-40 vuotiaat jotain teinejä? Vähän sä olet jäässä! Rammsteinin kuuntelijat on lähinnä kyllä ihan tuosta ikäluokasta suurimmaksi osaksi, että äläs poika ala uhoomaan!

        Opettele kirjoittamaan ja tunnistamaan musiikkilajeja, jos Rammsteinia luulet teknopopiksi???!!

        Rammstein rocks ja kovaa! :)


      • En ole vittuilija
        Aikuinen kirjoitti:

        Onko sun mielestä 20-40 vuotiaat jotain teinejä? Vähän sä olet jäässä! Rammsteinin kuuntelijat on lähinnä kyllä ihan tuosta ikäluokasta suurimmaksi osaksi, että äläs poika ala uhoomaan!

        Opettele kirjoittamaan ja tunnistamaan musiikkilajeja, jos Rammsteinia luulet teknopopiksi???!!

        Rammstein rocks ja kovaa! :)

        En ole mikään vittuilija, mutta Rammstein on kyllä teknopoppia. Ja tiedän aika monta teiniä jotka sitä kuuntelevat. Varmaan sen Amerika-biisin takia (ihan okei-biisi)

        P.S. En ole kirjoittanut noita "hahaa"-viestejä, enkä sanonut Rammareita teknopoppipaskaksi, vaan teknopopiksi.


      • Der Meister
        En ole vittuilija kirjoitti:

        En ole mikään vittuilija, mutta Rammstein on kyllä teknopoppia. Ja tiedän aika monta teiniä jotka sitä kuuntelevat. Varmaan sen Amerika-biisin takia (ihan okei-biisi)

        P.S. En ole kirjoittanut noita "hahaa"-viestejä, enkä sanonut Rammareita teknopoppipaskaksi, vaan teknopopiksi.

        Niin sitä vaan, että on aika turhaa tulla tänne avautuun siitä kuinka surkeaa musaa Rammstein soittaa ja niin eespäin poies... Mun mielestä tämä foorumi on tarkotettu Rammsteinin musiikkia kuunteleville... Ne jotka ei tykkää niin ei tykkää ja sille ei voi mittää! Juttu on näin ettei makuasioista voi kiistellä... tai ehkä voi mutta se on ajan hukkaa! Ja muuten! Kaikki sitten pe 8.7 Ruisrockiin, Rammstein esiintyy n. klo 23.30... :)

        *Bestrafe Mich*


      • Forever Rammstein
        Der Meister kirjoitti:

        Niin sitä vaan, että on aika turhaa tulla tänne avautuun siitä kuinka surkeaa musaa Rammstein soittaa ja niin eespäin poies... Mun mielestä tämä foorumi on tarkotettu Rammsteinin musiikkia kuunteleville... Ne jotka ei tykkää niin ei tykkää ja sille ei voi mittää! Juttu on näin ettei makuasioista voi kiistellä... tai ehkä voi mutta se on ajan hukkaa! Ja muuten! Kaikki sitten pe 8.7 Ruisrockiin, Rammstein esiintyy n. klo 23.30... :)

        *Bestrafe Mich*

        ..ollaan!! Rammstein ist beste!


      • Mirakov
        En ole vittuilija kirjoitti:

        En ole mikään vittuilija, mutta Rammstein on kyllä teknopoppia. Ja tiedän aika monta teiniä jotka sitä kuuntelevat. Varmaan sen Amerika-biisin takia (ihan okei-biisi)

        P.S. En ole kirjoittanut noita "hahaa"-viestejä, enkä sanonut Rammareita teknopoppipaskaksi, vaan teknopopiksi.

        Eiköhän nyt kuitenkin lähdetä siitä, että Rammstein sijoitetaan kategoriaan alternative industrial metal. Musiikin kategorisointi on toki aina vaikeaa, mutta tuo lienee lähimpänä totuutta. Samaan kategoriaan voi mahduttaa mm. Clawfingerin, Die Kruppsin sekä White Zombien/Rob Zombien, jotka eivät jättäisi suvustasi ketään henkiin, jos kutsuisit näitä teknopoppareiksi.

        Eli voit kyllä työntää tuon teknopoppisi sinne, mihin päivänvalo ei yllä. Tai mistä minä sinusta tiedän...


      • light.moon

        Rammstein on maailman paras bändi.Ensimmäinen hyvin menestynyt saksalainen yhtye..Blussaa saavat siitä että uskaltavat tehdä mitä haluavat.Heitä ei näytä kiinnostavan se mitä mieltä muut ovat heidän touhuistaan,kuten Rammstein fanit hyvin tietävät kaikki tulee esiin BUCK DICH kappaleessa.Joten poppipelle hiljaa.....!!!


      • links
        light.moon kirjoitti:

        Rammstein on maailman paras bändi.Ensimmäinen hyvin menestynyt saksalainen yhtye..Blussaa saavat siitä että uskaltavat tehdä mitä haluavat.Heitä ei näytä kiinnostavan se mitä mieltä muut ovat heidän touhuistaan,kuten Rammstein fanit hyvin tietävät kaikki tulee esiin BUCK DICH kappaleessa.Joten poppipelle hiljaa.....!!!

        ...taidat olla vielä aikamoinen märkäkorva ja autuaallisen tietämätön. "Ensimmäinen hyvin menestynyt saksalainen yhtye.."
        -ootko kuullu koskaan esim. Scorpionsista?
        Rammstein on kyllä tosiaan yks kovimmista jutuista mitä oon nähny ja kuullu! :-)


      • light.moon
        links kirjoitti:

        ...taidat olla vielä aikamoinen märkäkorva ja autuaallisen tietämätön. "Ensimmäinen hyvin menestynyt saksalainen yhtye.."
        -ootko kuullu koskaan esim. Scorpionsista?
        Rammstein on kyllä tosiaan yks kovimmista jutuista mitä oon nähny ja kuullu! :-)

        Olen kyllä kuullut mutta tarkoitin lähinnä sitä että Rammstein on saksankielellä menestynyt.Ei englannilla kuten Scorpions!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe