Olen irtisanoutunut kristinuskosta

Anonyymi-ap

Sanottepa mitä vaan, elämäni on paljon parempi näin

9

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut, uskalsit kaikesta huolimatta. Se on varmasti yksi elämäsi tärkeimmistä päätöksistä.

• Anonyymi

Teit oikean päätöksen.

• Anonyymi

Päätöksesi on henkilökohtainen. Kun teet mikä itsestäsi oikealta tuntuu, se on oikein tehty. Jumalaa ei tarvitse hyvätä, minulle riitti kun hylkäsin seurakunnan ja nämä teennäiset tekohurskaat.
      He ovat oikeita piruja, jotka yrittävät tukehduttaa elämäsi ja vapautesi. Mentaalipuolella on jotain silloin pahasti juntturassa. Kun oma elämäni on pilalla kun olen uskonut minua huiputtaneita kirkon ihmisiä, niin minä teen samoin kostaakseni oman elämäni menettämisen. Näin tunnutaan ajattelevan. Jos olet kohdannut Jumalan henkilökohtaisesti, niin olet oikea ihminen ajatuksinesi teklinesi. Ole oma itsesi, älä suostu mihinkään muotteihin. Vapauteen meidät on kutsuttu, ei orjuuteen.

• Anonyymi

Ainoastaan oikeilla kristityillä on elämä.

• Anonyymi

"Ainoastaan oikeilla kristityillä on elämä."

MAZEL TOV!

Elä itse ja anna muiden elää niin kuin he haluavat, puuttumatta heidän vapaaseen valintaansa, heidän yksityisyyteens, heidän reviiriin, äläkä tyrkytä uskontoasi muille,

Itsekästä sanoa niin, me muut olemme onnellisia omassa elämässämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MAZEL TOV!

Elä itse ja anna muiden elää niin kuin he haluavat, puuttumatta heidän vapaaseen valintaansa, heidän yksityisyyteens, heidän reviiriin, äläkä tyrkytä uskontoasi muille,

Itsekästä sanoa niin, me muut olemme onnellisia omassa elämässämme.

Nyt tietenkin puhut taas ikuisesta helvetistä. Kiitos, sitä meille on jo vuosikausia kerrattu, et voi kertoa meille mitään uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tietenkin puhut taas ikuisesta helvetistä. Kiitos, sitä meille on jo vuosikausia kerrattu, et voi kertoa meille mitään uutta.

"Ainoastaan oikeilla kristityillä on elämä.

Kuitenkin olet täällä, "saatanallisten" hindujen seurassa.

• Anonyymi

Humpuuki uskontoja riittää.

• Anonyymi

Sitä se kristinusko on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1506
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1246
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      872
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe