Ja miten sellaiseen pääsee mukaan?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Onko miesten välistä myös?
- Anonyymi
Nyt onn aika nauorretravaa tosijjaan :D
- Anonyymi
Varmaa hullujen huoneella
- Anonyymi
&++ Tarkootatko siellä missä käki kukkuu,siellä ne sekakäöttäjät assuu
- Anonyymi
Kajjjaanissa sielä kerrostalo kämpillä...nuapurit tykästyypi.
- Anonyymi
Kkonn!! Kyllä naapureittenkin on ymmärrettävä että se on vain vitsiä kun örvellys kuuluu seinän takaa yöllä ja animepoppi raikaa.
- Anonyymi
Isännyys mielellään maistelee vierailta munat ja kaikki
- Anonyymi
Piiiiiiiiii öö tosijjjjjaaaaa
- Anonyymi
Jos Puolangalla ollaan, liekö luvassa miesjuna...?
- Anonyymi
Junaan liittyy myös imurin varsi, kaljatölkki ja vanupuikko. Monkas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junaan liittyy myös imurin varsi, kaljatölkki ja vanupuikko. Monkas.
...älkee unohtako sitä sientä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...älkee unohtako sitä sientä....
Kastelukannua ei myöskään saa unohtaa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398