Tämän vuoden

Anonyymi-ap

puolella pitää projekti saada päätäkseen!

14

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensi vuonna en enää osallistu siihen!

• Anonyymi

Olen pettynyt siihen miten projektin alkaessa minua ei ohjeistettu mitenkään!En ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle kerrottiin moneen vuoteen! Oli todella törkeää se, että minut heitettiin vaan sekaan johonkin sellaiseen mistään mitään tietämättä! Ehdokkaat olisi pitänyt esitellä valokuvien avulla ja niistä olisi voinut valita kuvien perusteella treffeille! Olisi jäänyt kokematta monta rankkaa ja ahdistavaa vuotta! Lupa esittämiseen annettiin vain siihen yhteen työpaikkaan! Kuka tai ketkä olivat ne jotka päättivät toimia toisin!!

• Anonyymi

Mitään niin ahdistavaa ja stressaavaa en ole koskaan aikaisemmin kokenut, kuin typerästi toteutettu kautta rantain kertomisprojekti! Minulta vietiin kaikki se, mitä olin suunnitellut ja halunnut tulevaa elämääni varten! Projektin oikea nimi on kiusaamisprojekti, sitä sen on ollut tähän päivään asti!

• Anonyymi

Mitään projektia ei ole, eikä ole ollut. Tämä "projekti" on vain oman pääsi sisällä. Puhu asiasta jonkun ammattilaisen kanssa, niin saat apua. Tämä jatkuva palstalla kirjoittelu saa vain sinut voimaan vielä huonommin.

• Anonyymi

Yhtä huonossa hapessa vaikutat olevan itsekin kun kuvittelet muka tietäväsi mistä tämä proosasetä provoilee. Tai siis tunnistavasi hänet ja leikit täällä henkevää keskustelijaa vaikka oikeasti yrität maalittaa myrkyllisesti

• Anonyymi

Loppuu heti kun laitat tämän netin kiinni.

• Anonyymi

Sulla se tämä viimeisen sanan saattaminen jatkuu palstagupelle, et tainnut pitää kommentista klo 8.56. No onneksi tää kumos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se tämä viimeisen sanan saattaminen jatkuu palstagupelle, et tainnut pitää kommentista klo 8.56. No onneksi tää kumos

Niuvan nettikone täytyisi sammuttaa ikiajoiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvan nettikone täytyisi sammuttaa ikiajoiksi

Vautsi yksäri, tämä överiksi heitetty sala-ableismi onneksi Servasi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mihinkähä rekisteriin sitä tulis ny mennä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkähä rekisteriin sitä tulis ny mennä?

No minne minne kakadu, kai vantaalle vähintään, niin siinähän on mitä hikoilla että öö no six koska kun. Surkea farssi.

• Anonyymi

Projekti😂

• Anonyymi

Kerro mulle projektista, jospa osaisit sanoittaa sen apguppea paremmin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      258
      4901
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      467
      3479
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      16
      2516
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2136
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1323
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      32
      1256
    7. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      83
      1145
    8. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1133
    9. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1065
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      996
    Aihe