Alkanut haitata?
Onko se ikä
78
869
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä suhteen
- Anonyymi
Suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteen
kenen suhteen
- Anonyymi
Täällä ei aikuiset kirjoittele
- Anonyymi
On se kun hänen "vertaiseltaan" kuulee totuuksia itsestään. Niin kyllä se vaivaa. En taatusti uskalla nolata itseäni ja mietin mitä helvettiä olen ajatellut. Itse kyl pidän itseäni vielä nuorena poikana. Silti tunnen mitä tunnen. /vastasin kuin hänelle
- Anonyymi
Ketä esität tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä esität tässä?
En ymmärrä kysymystäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä esität tässä?
Sulla on vissiin keinot vähän vähissä kun spinnaat taas tällaista. Kertoo kuulijoista kaiken jos näin löysä tarinointi menee läpi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vissiin keinot vähän vähissä kun spinnaat taas tällaista. Kertoo kuulijoista kaiken jos näin löysä tarinointi menee läpi. Sivusta
Sä siis kuulet kaiken mitä joku kirjoittaa? Ei se ole tarinointia. Välillä tulee epävarma olo voisko toinen tykätä oikeasti.
- Anonyymi
Selvästi esität toista
- Anonyymi
Ei sentään niinkovasti, että peruukkia kaipaisin,kuten eräät😄
- Anonyymi
Ei ole alkanut haitata. Tykkään edelleen ja aina hänestä naisesta.
- Anonyymi
Vaikka meillä on 10v ikäeroa niin ei se minua haittaa😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka meillä on 10v ikäeroa niin ei se minua haittaa😚
Olet ihana 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana 😘
Tiedän, olet kaikkea mitä nainen voi haluta😘 Nähdään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, olet kaikkea mitä nainen voi haluta😘 Nähdään!
Millon ?
- Anonyymi
Ainahan se on haitannut, mut minkä sitä ihminen tunteilleen voi 🥴
- Anonyymi
Iällä ei väliä, vain rakkaus merkitsee ❤️
- Anonyymi
Niin sen pitäisi mennä.
- Anonyymi
Kuvitteletko et viiskymppinen on jo vanha?
- Anonyymi
En😍
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka hän on 10v vanhenpi minua. Hän on iihana, komea❤️🔥
- Anonyymi
Vaivaa se ja näkyy ulospäin.
- Anonyymi
Pinnallisilla ihmisillä nyt vauva ihan kaikki elämässä. Ulkopuolista hyväksyntää sille ja tälle normista hiukankin poikkeavalle hakevat eivät ole suhdekelpoisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnallisilla ihmisillä nyt vauva ihan kaikki elämässä. Ulkopuolista hyväksyntää sille ja tälle normista hiukankin poikkeavalle hakevat eivät ole suhdekelpoisia!
Onko normistapoikkeavat työtätekeviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnallinen? 😀
- Anonyymi
Virtsan karkailua ja muisti ongelmia. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Ei ehkä vielä muuten kuin lähinäkö heikentynyt ja tarvitsee siihen lasit. Haittaa meikkaamista. Ja kuukautiskierto lyhentynyt ja niukentunut, mutta tulee vielä kummiskin.
- Anonyymi
No joo, tuskinpa kukaan mua enää haluaa.
Kyllä ne miehet valitsee nuoremman.
T.Johanna about 40v. :(- Anonyymi
Niin nuori valitaan ku vaan on mahdollista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nuori valitaan ku vaan on mahdollista. :)
Tämä nuoruuden ihannointi välillä ihmetyttää. Mutta kertoo toisaalta ehkä vaan enemmän henkilöistä, jotka kiinnostuvat vain nuoruudesta eikä elämänkokemus ole minkäänlaisessa arvossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nuoruuden ihannointi välillä ihmetyttää. Mutta kertoo toisaalta ehkä vaan enemmän henkilöistä, jotka kiinnostuvat vain nuoruudesta eikä elämänkokemus ole minkäänlaisessa arvossa.
Mitähän helvettiä sillä "elämänkokemuksella" naisessa tekee?
Tarkoitatko että takana on monen monta panosuhdetta ja miehiä yms.?
Kyllä se nuori nainen on vain elinvoimaisempi, paremman näköinen ja vähemmän sitä elämänkokemuksen tuomaa rasitetta.
Elämänkokemus naisella on rasite, ei etu. - Anonyymi
Vähän naurattaa. Muualla maailmassa yleensä valitaan kokeneempaa, ajatellaan et jos vaikka olisi elämässä jotain oppinut.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän naurattaa. Muualla maailmassa yleensä valitaan kokeneempaa, ajatellaan et jos vaikka olisi elämässä jotain oppinut.
Mua ei kiinnosta mikään kokeneisuus. Ei ne ole asioita jotka sytyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nuori nainen on vain elinvoimaisempi, paremman näköinen ja vähemmän sitä elämänkokemuksen tuomaa rasitetta.
Elämänkokemus naisella on rasite, ei etu.Juuri näin. Samaa mieltä tästä.
Anonyymi kirjoitti:
Nuori on seksuaalisesti haluttavampi lähtökohtaisesti. Biologisista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkokemus naisella on rasite, ei etu.Ehkä ei kannata hehkuttaa tuota elinvoimaisuutta iän perusteella. Monet 40-50 vuotiaat ovat niin elinvoimaisia ja energisia, että siinä voi jäädä monet 20-vuotiaatkin täysin jalkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siitä, että nähdään vain ulkonäkö eikä mitään muuta (kuten luonne). Oikeastaan aika sääli. Jotkut ihmiset eivät ole koskaan aidosti rakastuneet toiseen ihmiseen tai edes kykene sellaiseen. Himoitsevat vain ulkonäköä ja kun se rupsahtaa, niin samalla loppuu ns. rakkauskin ja aletaan himoitsemaan jotain toista kauniimpaa ja nuorempaa. Käy myös sääliksi ne naiset, jotka nuorena ovat erehtyneet valitsemaan tällaisen miehen kumppanikseen ja sitten vanhenmpana tulevat jätetyiksi, kun äijä alkaa katselemaan nuorempia.
mustasusi kirjoitti:
Nuori on seksuaalisesti haluttavampi lähtökohtaisesti. Biologisista syistä.
Mutta kyllä sen ymmärrän, ettei sellainen näe mitään minunlaisessa läskissä vanhuksessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ajan tässä takaa et ei ikä mitenkään takaa et joku voi sytyttää. Varmasti kaikki 20-vuotiaat naiset eivät ole sytyttäviä. Ehkä jotkut saattavat olla.
Anonyymi kirjoitti:
Ajan tässä takaa et ei ikä mitenkään takaa et joku voi sytyttää. Varmasti kaikki 20-vuotiaat naiset eivät ole sytyttäviä. Ehkä jotkut saattavat olla.
Ei tietenkään kaikki ole. Ja jokainen syttyy mistä syttyy. Ei ole ikään sidottu juttu yksistään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä ja kaikki kaltaisesi olette pinnallisia pazkoja. 😊 Teitä ei voi ottaa millään tasolla vakavasti, edes ne nuoret mimmit, joiden perää nii kuolaatte.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja kaikki kaltaisesi olette pinnallisia pazkoja. 😊 Teitä ei voi ottaa millään tasolla vakavasti, edes ne nuoret mimmit, joiden perää nii kuolaatte.
Ei niin. Mä tiedän sen. Oon turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkokemus naisella on rasite, ei etu.Tuo on varmasti hyvin yksilöllistä, mikä ketäkin viehättää.
Olen huomannut esimerkiksi, että nuoret, parikymppiset miehet ovat hyvin kiinnostuneita yli nelikymppisistä naisista. Toki tähän vanhat miehet saattavat vastata, että ne nuoret miehet haluavat ainoastaan seksiä vanhemmilta naisilta, mutta ainoastaan sitä seksiähän vanhemmat miehetkin haluavat nuorilta naisilta. Elämä on. Kivaa varttuneemmilla naisilla :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt, olet sinäkin ollut nuori hoikka ja kaunis joskus. Olisi aika karua jos ihmiset rakastuisi rahaan koulutukseen ja elämänkokemukseen ei ihmiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siitä, että nähdään vain ulkonäkö eikä mitään muuta (kuten luonne). Oikeastaan aika sääli. Jotkut ihmiset eivät ole koskaan aidosti rakastuneet toiseen ihmiseen tai edes kykene sellaiseen. Himoitsevat vain ulkonäköä ja kun se rupsahtaa, niin samalla loppuu ns. rakkauskin ja aletaan himoitsemaan jotain toista kauniimpaa ja nuorempaa. Käy myös sääliksi ne naiset, jotka nuorena ovat erehtyneet valitsemaan tällaisen miehen kumppanikseen ja sitten vanhenmpana tulevat jätetyiksi, kun äijä alkaa katselemaan nuorempia.
Tämä.
Ja Sisäinen kauneus lisääntyy joillakin ihmisillä vuosi vuodelta kun elämänkokemus (hyvät ja huonot kokemukset) muovaa ihmistä kauniimmaksi. Elämänkokemus voi myös muovata ihmistä rumemmaksi, eli ei kokemus aina kaunista ihmistä. Esim. mies tai nainen, joka etsii kumppanista vain kauneutta ja rahaa, on mielestäni kovin ruma ihminen. Täällä oli vahvoja mielipiteitä, tyyliin "Mitä helvettiä elämänkokemuksella naisessa tekee", ja siksi tuon tänne nyt esiin myös oman mielipiteeni. Kaijalla rakkaudella.
Tottakai nuori ihminen voi olla kaunis sisäisesti, mutta monenlainen kokemus puuttuu ja sitä kautta nouseva viisaus. On harmi, ettei monilla ihmisillä (iäkkäämmilläkään) ole kykyä arvostaa kokemusta. Mutta on niitä helmiäkin olemassa ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt, olet sinäkin ollut nuori hoikka ja kaunis joskus. Olisi aika karua jos ihmiset rakastuisi rahaan koulutukseen ja elämänkokemukseen ei ihmiseen.
Miten se, jos joku ihastuu rahaan eroaa siitä, että sinä ihastut ulkonäköön? Siis niinhän se menee. Vanha mies ihastuu nuoren naisen ulkonäköön ja nuori nainen ihastuu (jos ihastuu) vanhan miehen rahoihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla just ne on niitä asioita mitkä sytyttää, jos elämänkokemus on muovannut ihmistä viisaammaksi, empaattisemmaksi ja kauniimmaksi. Ja osa ei tule tällaista roihua koskaan ymmärtämään, ei se haittaa. Itse en ole hakemassa sinunkaltaistasi pinnallista miestä. En syty lainkaan tuollaisesta ajatusmaailmasta mikä tuossa kommentistasi on. Yritän vain sanoittaa, että osa meistä syttyy kokeneisuudesta, jos se on muovannut ihmisen sisintä kauniimmaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla just ne on niitä asioita mitkä sytyttää, jos elämänkokemus on muovannut ihmistä viisaammaksi, empaattisemmaksi ja kauniimmaksi. Ja osa ei tule tällaista roihua koskaan ymmärtämään, ei se haittaa. Itse en ole hakemassa sinunkaltaistasi pinnallista miestä. En syty lainkaan tuollaisesta ajatusmaailmasta mikä tuossa kommentistasi on. Yritän vain sanoittaa, että osa meistä syttyy kokeneisuudesta, jos se on muovannut ihmisen sisintä kauniimmaksi.
Niin. Kuka syttyy mistäkin. Mulle se on samalla kirous, että sytyn vaan kauniista nuorista, kun en sellaista enää voi saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Ja Sisäinen kauneus lisääntyy joillakin ihmisillä vuosi vuodelta kun elämänkokemus (hyvät ja huonot kokemukset) muovaa ihmistä kauniimmaksi. Elämänkokemus voi myös muovata ihmistä rumemmaksi, eli ei kokemus aina kaunista ihmistä. Esim. mies tai nainen, joka etsii kumppanista vain kauneutta ja rahaa, on mielestäni kovin ruma ihminen. Täällä oli vahvoja mielipiteitä, tyyliin "Mitä helvettiä elämänkokemuksella naisessa tekee", ja siksi tuon tänne nyt esiin myös oman mielipiteeni. Kaijalla rakkaudella.
Tottakai nuori ihminen voi olla kaunis sisäisesti, mutta monenlainen kokemus puuttuu ja sitä kautta nouseva viisaus. On harmi, ettei monilla ihmisillä (iäkkäämmilläkään) ole kykyä arvostaa kokemusta. Mutta on niitä helmiäkin olemassa ❤️Samaa mieltä. Ihmettelin, että osalle kommentoijista tuli elämänkokemuksesta mieleen pelkästään seksikumppanien määrä. No, he varmaan ovatkin niitä pelkän ulkonäon ihastelijoita, joten ei pitäisi yllättää.
Sisäisesti kauniit ihmiset antavat elämänkokemusten kasvattaa itseään vieläkin kauniimmiksi: he ovat käsitelleet mahdolliset menneisyyden traumat ja kasvattaneet tunneälyään samalla. Ovat kokeneet vastoinkäymisiä ja kolhuja, mutta oppivat niistä, eivätkä katkeroidu. Osaavat antaa arvoa muillekin kuin pinnallisille asioille (varsinkin kun ymmärtävät jo, että ulkonäkö ei tule koskaan kestämään). Ymmärtävät toistenkin vaikeuksia, virheitä ja erilaisuutta, ovat empaattisia ja pyrkivät olemaan avuksi. Ymmärtävät, että kukaan tai mikään ei ole täydellistä, vaan elämässä pitää pyrkiä mahdollisimman hyvään. Ovat lisäksi kasvattaneet elämäntaitoja ja viisautta (oppivat esim. tunnistamaan huijareita tai muiden taka-ajatuksia paremmin). Eivät myöskään enää suostu olemaan ovimattona muille, vaan oppivat olemaan terveellä tavalla itsekkäitä ja sanomaan myös ei. Nuorilla yleensä myös paljon enemmän epävarmuuksia ja huonompi itsetunto. Vahemmiten sitä oppii olemaan itselle armollisempi. Nämä kaikki liittyvät elämänkokemuksiin - ei seksikumppanien määrä.
Jotkut ihmiset, jotka ovat olleet jo nuorina sisäisesti rumia, vaikkakin ulkonäöltään erittäin kauniita, ja antaneet arvoa vain ulkoisille ominaisuuksille, eivät kokemukseni mukaan koskaan kasva henkisesti. Nämä ihmiset ovat mielestäni niitä, jotka katkeroituvat vanhetessaan. Heille ulkonäon perusteella saatu huomio on ollut elämän sisältö ja kun sen menettää, ei jää mitään jäljelle.
- Anonyymi
Ei kuule ole..
- Anonyymi
Ei ihmiset ole toistensa kopioita, siksi monet voivat kuolla jo nuorena. Jos iällä olisi merkitystä, ihmiset kuolisivat täsmälleen samaan aikaan ja saman ikäisinä.
Ei tunnu missään, kun on hyvässä fyysisessä kunnossa ja terveenä.
mustasusi kirjoitti:
Paitsi ei se varmaan juurikaan minusta näy.
En mä enää kuvittele saavani ketään ikinä.
- Anonyymi
joo 90 vuotisvillitysiskeepäälle
- Anonyymi
On se.Ryppyjä ja sen sellaista. Lähinäkö välillä ei toimi kuin ennen. Kunhan pysyisi päänsisäiset jokseenkin kuosissa. Ei ne varmaan ihan mutta pari-kolmekymmentäkin vuotta varmaan voi teoriassa mennä ilman suurempia muutoksia. Kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Tuotahan se monasti tekee.
- Anonyymi
Tuntuu siltä että vauhti vain kiihtyy.
- AnonyymiUUSI
On jonkun verran,koska on tullut vanhuuden vaivoja ,sekä kaikki nuorena saadut kovemmat kolhut nyt alkaneet vaivata.
- AnonyymiUUSI
joko ne ymmärtää aina kun vievät täältä tai estävät tippuvat kuoleman uhan alle. Ainoo mikä ne pelastaa on että ottavat itse omat paskabsa, lopettavat täältä viemisen ja estämisen ja antavat sen rahan tulla, maksavat ne jutut. Muuten kuolee koko sakki, enkä minä tapa kerään vaan heidän tekonsa. vapaasta tahdosta ei suostuta.
- AnonyymiUUSI
Leena tippuu aina kuoleman uhan alle kun alkaa kieroilemaan ja estämään elämää täällä, ja kun yrittää tuoda psskaa ja viedä hyvää muille, salin se Emilia ja monta muuta. nyt siellä on jo taas Lauri ja Anniina jos ei rahoja tuu ja homma lopu muutenkin, samoin Jari ja Jenni. se paska valuu heille itselleen ja osa joutuu muutoksiin ei niitä pelasta mikään. Leenan pitäisi vaan lopettaa se elämän sabotointi ja rahan estäminen, töiden myös. Krista on tippunut kuoleman uhan alle, samoin Katja. ja monta muuta. edelleen Papu ja Susanna ja monta muuta. Se on se toiminta ja teidän teot ja viemiset.
- AnonyymiUUSI
Hanna on siellä monessa henkilössä, osasta tykkään, osasta en. eivät kaikki liity minuun.
- AnonyymiUUSI
samoin monta muuta, osassa olen ratkaisu, niiden pitäisi lopettaa se täältä hakkaaminen, estäminen ja psdkojensa työntäminen tänne ja rahan estäminen, töiden myös ja ne terveysjutut. jos ei ymmärrä ei ne sääliäkään täältä saa. pahuus maan päällä on rajallista, ja siinä toiminnassa on rajansa.
- AnonyymiUUSI
samoin se Polle, ei suostuta vaikka olisi siinä mukana. eipä ole tänne mitään aihetta antanutkaan.
- AnonyymiUUSI
sen pitää olla vapaasta tahdosta tullut suostumus, ei edes hakkaus tai kepulikonstit auta. selviävät jos oikaistaan jutut, tänne palautuu ja jättävät rauhaan, ja tekevät itse muutoksensa ja kantavat paskansa. Muuten kuolevat.
- AnonyymiUUSI
otatte ne psskat ja teette muutoksia niin saatte hyvää oikein, ja lopetatte sen muiden elämien sabotoimisen, hakkaamisen ja viemisen. ja tänne pitäisi tulla tänään rahaa. ja niitä viikinkejä kuolee myös jos vievät. homma tsdoityuu ja rauha tulee, kun täältä ei enää viedä, estetä tai tungeta paskaa ja otetut jutut ja raha hakkauksista palautu. Muuten kuolette, eikä teitä tapa mikään muu kuin oma toiminta. pitää saada oikein hyvää, ei teidän tyylillä. ja jos on loppu teidän pitää tehdä juttuja, ei hakata siihen muita ja viedä. ja työstä voi saada hyvää oikein, lähtemällä mukaan juttuihin kun ei oo porukassa mukana. minä en oo. enkä lähde koska tietää vain huonoa ja estämistä myös sosiaaliseen elämään, estää ystävyyssuhteita ja seurustelua. en oo mukana.
- AnonyymiUUSI
samoin sille Hannahille ja Mirjalle aina tuotte pahaa ja viette hyvää, saatte pahaa omasn perheeseen. muille myös, pahuus on rajallinen maan päällä, samoin kiusanteko ja vaino,vieminen. vaikka tulisi miesten kautta teille, siksi puhutaan ja kirjoitetaan. ette tarvitse mutta tiedätte että tulee huonoa, kateutta ja vittumaista luonnetta, tuokoot siis pahana ja huonona sinne.
- AnonyymiUUSI
siis Mirka.
- AnonyymiUUSI
jos ei oo mistä ottaa hyvää, tarkoittaa homman päättymistä ja uusien juttujen odottelua. osa jatkaa sitä väkisin ja ottaa pahaa itselleen. se Jonna uudet syödä ensin ei toimi, ilman pahuutta.
- AnonyymiUUSI
tiettyjen ihmisten yhteistyö on tullut päätökseen, ja rahalla oikaistaan muutamia juttuja, ja väärin menneitä asioita. niissä ei voi valehdella, eikä porukka voita yhtä. siinä toiminnassa. totuus, teot ja mennyt.
- AnonyymiUUSI
ja elämän moraali se mitä aiheutat muille tulee itsellenne. Ei niin että voi riuhtoa hyvää, ei se käy rahasta. ja siksi ei pidä niin isolla volyymilla tehdä. minun tapauksessa en koe teistä kuoleman karmaa, koska teidln pitää vain lopettaa se pahan teko, jos ette ja esitätte korvauksia, kuolette. ja huonoa tulee tästä jatkamisesta. ei ole minun vika. Ja ne jotka väkisin yrittää jatkaa että saisi sitä hyvää, tulee huonona. Palatsin ikkunat on suljettu jotta onnettomuudet pysyy pois. isoja. mutta saa tavallista elämää jatkaa, tavallisin keinoin ja omin keinoin.
- AnonyymiUUSI
sieltä poistetaan nyt "tunkeilijat" kuten muistakin paikoista ja nämä vastenmieliset uhrausleikit ja ihmisarvoa polkevat jutut poistetaan ja laittomat siilit, sillit ja jutut.
- AnonyymiUUSI
jos ei ole ikäeroa 20 vuotta niin laita treffikutsua, sinkku olen, mutta se ei muuta mitään näitä juttuja.
- AnonyymiUUSI
tietyille on myyty projekteja mutta rahoja odotellaan, hyviä projekteja joista on hyötyä ja apua, tämä maailma pyörii rahan ympärillä, joten raha pitää rahassa maksaa. poikkeusjuttuja, nämähän varmaan poistuvat, siirto ajalla mennään, joten siksi kirjoitetaan ja haetaan pakottava maksupöötös etteivät pääse luistamaan. en ole ihan tyhmä tai kokematon 🙂
- AnonyymiUUSI
vinkin vinkin töitä ja sopimuksia voi saada lisää kun ei aloita yhteistyötä miettimällä miten saisi viilattua linssiin ja kusetettua,moeti mistä saa, lisää oikein ja hyvällä moraalilla, niin ootte pidetympiä jatkossa eikä tuu sitä mistä ette tykkää.
- AnonyymiUUSI
jotkut mieltää sen haluna syödä älykkyyttä ja tietotaitoa.
- AnonyymiUUSI
kun tekee Facebookin perhepäivityksiä voi tehdä kunnioittaen yksityisyyttä ja asettaa rajoja jos tarpeen, saa kaikkia hyviä mainoksia, on tosi paljon tarjolla esim lujasta lempeästä kasvatuksesta pienille lapsille, sekä teineille mm seksuaalikasvatusta, tukea valmistautumista ammattiin, ja kaikkea muuta. päihdejuttuja. koukut tarjoaa niitä, saippuasarjat antaa viihteellä ja huumorilla apua, lehdet jakaa, neuvoja, taloudellisia ja luksusta, on vaihto-oooiladjuttuja, yksityisopetusta, nettikoukutusts. jäcaikka ja, mitä, talouapua. ja kohtuu hinta, tai satsaushinta. ei tarvii tehdä tuota mitä te teette, siihen on vain takana jotain muuta. ja sitä toimintaa ajetaan pois, jos yleisen turvallisuuden takia, ja perherauhan ja kotien sekä mielenterveyden takia. tutki ja ihmettele miten paljon tämä päivä tarjoaa eri juttuja, ja oikein. markkinointina käytetään jopa ilmaiskoulutuksia, suppeasti ja lahjoituksena hyvään. tai bonuksena ostoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162178Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842128- 1011397
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101306Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841207Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461188Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249896Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 78869
- 63854