ja siinä riittää jaettavaa
Venäjä on suuri maa
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan idästä tuli meille aurinko ja kauniit naiset, nyt vain aurinko jaa pahat teot.
- Anonyymi
Ottajia on. Jossain konferenssissa tulevaisuudessa ryssän maat jaetaan. Suomi saa tietysti omansa. Ja ehkä vähän enemmän.
- Anonyymi
otamme omamma pois
- Anonyymi
Jaha jaha ...poijjaat haaveilee taas "suursuomi" hankkeesta! Voiski olla hauska lopputulos "mini suomen kannalta
- Anonyymi
Ei siinä sen ihmeellisempää ole kuin että mahdollisimman lyhyet maarajat venäjää vastaan
https://elamantahden.blogspot.com/2023/12/suur-suomi.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä sen ihmeellisempää ole kuin että mahdollisimman lyhyet maarajat venäjää vastaan
https://elamantahden.blogspot.com/2023/12/suur-suomi.htmlNorjalaisilla olisi tietysti tuohon karttaan sanottavansa....
- Anonyymi
Kuha ei iso paha karhu hotkasis koko itärajaa itseensä kun moisia fantasioitte
- Anonyymi
iso paha karhu on vanha ja väsynyt ja siitä tehdään kohta lihakeittoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iso paha karhu on vanha ja väsynyt ja siitä tehdään kohta lihakeittoa
ja tarjoillaan kaikille halukkaille peijaisissa sopiviin paloihin pakattuna
- Anonyymi
Ryssä pilkotaan pieneksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882